Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

MSThychosen
MSThychosen
første bad efter operationen, ååhh hvor lækkert!!
forbindingen røg af, og er helt vildt fortrøstningsfuld omkring det hele, har en god fornemmelse

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
TheMcCandless
TheMcCandless
Citerer MSThychosen:
første bad efter operationen, ååhh hvor lækkert!!
forbindingen røg af, og er helt vildt fortrøstningsfuld omkring det hele, har en god fornemmelse

Hvad har du fået lavet?

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
MSThychosen
MSThychosen
TheMcCandless:

Jeg fik for ca. 2,5 år siden en kæmpe kæmpe knæskade, hvor jeg i en fodbold kamp fik et vrid, og praktisk talt smadrede alt der kunne smadres i et knæ.. korsbånd(for og bag) menisk, og så ja vrid.. Jeg gik på det længe, fordi lægen sagde der intet var og jeg blot skulle genoptræne, men efter noget tid fik jeg nu alligevel konstateret et ødelagt knæ.. Jeg blev opereret sidste år, hvor de så reparerede alt der kunne repareres, men inden da fik jeg beskeden om at al sport og motion nok aldrig blev en realitet igen efter operationen genoptrænede jeg et halvt år hos kommunen, men efter det fortsatte jeg stadig træningen, og noget mere intens end før Jeg skulle være opereret i sommers, men den operation skrottede de, da jeg havde været så effektiv i min træning at jeg havde fået nok struktur og stabilitet i knæet af det Det de så skulle nu, var at rydde op fra første operation, ud med syningerne i min menisken, beskære en smule af den, og så lige se til mit korsbånd og de var groet ok sammen

Jeg er lidt selvfed og stolt af mig selv over det hele, for trods beskeden om ingen aktivitet igen for godt 2 år siden, er jeg den dag i dag meget aktiv jeg har løbet for første gang i sommers, og nu går jeg bare og venter på hævelsen ligger sig fra operationen, så jeg kan genoptage Min træning.. dog er jeg tvunget til at genoptræne for altid, og jeg får nok i en alder af 40-45 år, slidgigt i det.. Men det er målet at udskyde det, til resten af kroppen gør ondt men det var noget af en mavepuster jeg fik dengang, både fysisk men især mentalt, da jeg altid har været meget aktiv, og gået op i at være sund og i god form. Men jeg har håndteret det noget bedre end jeg nogensinde forventede, men savner Det stadig hver eneste dag, og håber jeg til sommer kan sætte fødderne på den lokale hjemmebane igen nu må vi se, men at jeg trænede nok til at skippe en operation synes jeg selv er ret godt

Jeg har selvfølgelig ikke den læge mere, og jeg har også gang i en erstatningssag, mod selv samme læge

Tillagt 2018-10-10 20:01:
Og den operation jeg fik sidste tirsdag, var meningen jeg først skulle have til April-Maj stykker, så det lækkert og bekræftende, at jeg kunne komme så langt foran, blot med vilje og stædighed

TheMcCandless
TheMcCandless
Cool! Drop det løb og squat nogle tunge kilo, det er sgu i sidste ende både sundere for knæet og sjovere

MSThychosen
MSThychosen
Haha men jeg skal også bruge Cardio men jeg squatter sjældent, mest fordi jeg i sær der kan mærke jeg næsten intet menisken har, så jeg bruger mere ben pres maskine men lige nu har jeg mest fokus på Core muskulaturen, så jeg har holdet i kroppen og det hele ikke skal holdes oppe af benene

TheMcCandless
TheMcCandless
Men så skal man lave anden cardio. Løb er en hård belastning.

MSThychosen
MSThychosen
Det ved jeg, det er det hårdeste for knæene, men det hænger lidt sammen med fodbold
Jeg cykler dog 5-6km til hver opvarmning samt roer på romaskine i ca. 10 min. som resultere i 2,5-2,7km - så Cardio har jeg massere af i min træning, men jeg løb et halv Marathon 2 uger inden min skade, og spillede fodbold 3-4 gange om ugen inden, så det helt klart den del jeg savner mest, i sær den stabilitet og muskulatur det giver

Men ja, løb er enormt hårdt for både knæ og ryg, kæmpe belastning desværre...

MSThychosen
MSThychosen
fri i morgen

Skal bruge dagen på en masse jeg ikke gider, som at folde vasketøj..
Men! Jeg håber også jeg får bygget mit skjold færdig til Holmgang i morgen - og forhåbentlig får jeg presset noget tid ind til en gang Destiny 2 med det faste fireteam
skjoldet glæder jeg mig til at have færdig

Joeyvind
Joeyvind
Så fik jeg gennemført Marvels Spider-man.

Hold kæft et fantastisk eventyr. Som at spille et suverænt afsnit af tv serien eller et magasin af Edderkoppen.

Sorry God of War, der røg din GOTY titel for mit vedkommende .

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:

Ååååh, jeg ser frem til selv at kaste mig ud i det til næste år, når det engang er faldet i pris.

Det her voksenliv fyldt med ansvar (og barn!) gør godt nok at jeg skal prioritere den sparsommelige tid jeg kan bruge på den slags underholdning

- En dude i forklædning..
Stant
Stant
Citerer Joeyvind:

Really? Sjovt.. For mig var GoW nærmere en dyr steak dinner mens Spiderman var en pose gode chips.
Lidt for nemt, selvom jeg fra start spillede på det sværeste og hurtigt overstået.
Det var godt, men imo slet ikke i nærheden af GOTY for mig.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MasterJ
MasterJ
Citerer Joeyvind:

Hold kæft et fantastisk eventyr. Som at spille et suverænt afsnit af tv serien eller et magasin af Edderkoppen.

Jeg glæder mig virkelig til at komme igennem det. Har bare været sløv til at få det købt, fordi al min tid er gået med Divinity 2 den seneste tid, og nu kommer Red Dead 2 på fredag, så det må vente til efter det

I'll catch you on the flip side
Lilium11
Lilium11
Citerer Carmillah:
Det her voksenliv fyldt med ansvar (og barn!) gør godt nok at jeg skal prioritere den sparsommelige tid jeg kan bruge på den slags underholdning

Vrøvl, Alex har også fået en unge men han kan nu godt holde rimeligt trit med mig i 52 spil udfordringen

Han nåede det faktisk først!

Tænk strategisk, da jeg var lille fik mor mig tit til at vakse op og den slags, det må da kunne overføres på en måde. "Skat, går du ikke lige ind og farmer nogle levels til mig?"

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
alex2life
alex2life
Citerer Lilium11:
Vrøvl, Alex har også fået en unge men han kan nu godt holde rimeligt trit med mig i 52 spil udfordringen

Tja - Hvis du tjekker min liste igennem er den fyldt med kortere titler

Er i hvert fald blevet ret intimideret af alt der er 20+ timer efter at have fået Tim

Lilium11
Lilium11
Ah well, jeg bliver også intimideret af 20+ timer for det er for det meste opnået ved at spilde min tid en hel masse... ja meget på programmet har man godt nok ikke som barnløs studerende men det ocean af tid man har bør alligevel forvaltes ordentligt?!

Anyways, lyder nu ikke så slemt. Man skal vel bare lære at sortere lidt i crappet

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Lilium11:

Tænk strategisk, da jeg var lille fik mor mig tit til at vakse op og den slags, det må da kunne overføres på en måde. "Skat, går du ikke lige ind og farmer nogle levels til mig?"

Ja, forstå det hvem der kan! Jeg har SÅ svært ved at finde tiden til det lige pt.. Hjemme ved os er det mig der arbejder (sugar mama!) og dermed er tidligt afsted og sent hjemme, og manden der studerer = ham der har mest fritid og mig der ingen har. Det er bare svært at bede en pige på 1,5 år om at underholde sig selv, så mor kan skyde knoppen af nogle røvere og banditter i et spil imens

Nårh ja, og så har vi lavet sådan et barn som helst ikke vil spilde for meget af sin tid på at sove, så hun kan godt finde på at falde i søvn sent + springe lur over.. Godt hun er så sød!!!

Lilium11
Lilium11
Det kunne godt lyde som om der går noget tid før hun kan farme levels, gotcha.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Lilium11:
Det kunne godt lyde som om der går noget tid før hun kan farme levels, gotcha.

Yup. Men når hun endelig kan, SÅ skal hun satme i gang! Er det ikke derfor man får børn, for at man så har undersåtter til at klare de sure pligter? Nej?

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Carmillah:
Er det ikke derfor man får børn, for at man så har undersåtter til at klare de sure pligter? Nej?

Ikke siden Polen kom med i EU.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
MSThychosen
MSThychosen
bruger aftenen på at få pudset og tilpasset håndtaget til det skjold jeg er ved at bygge
har den mest fucked og tosset hobby, men jeg elsker den! glæder mig virkelig til næste sæsons vikinge markeder, og sene aftenen i lejren med god mjød og totalt år 1000 stemning!

Jeg håber jeg kan deltage i noget flere markeder næste sæson, og jeg har bestemt tænkt mig at ligge min ferie/undgå vagter op til markederne

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
bruger aftenen på at få pudset håndtaget

Hvordan går det med pudsningen?

Ej det lyder fedt. Hvor afholdes det henne og hvor mange bliver i?

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:
Hvordan går det med pudsningen?

Bwahahaha

MSThychosen
MSThychosen
Det er fandme blevet poleret godt og grundigt da!

Hvor mange vi er i mit lag, eller til markederne?
Odense middelalder dage bliver afholdt i tusindårsskoven, København middelalder marked ved jeg ikke helt, tæt på en eller anden semi vigtig kirke kan jeg forstå

Tillagt 2018-10-29 12:04:
Men på OMD er der nok mellem 200 og 300 aktører, men på KMM Er der mindst det dobbelte

Jeg vil dog selv rigtig gerne prøve på Moesgaard vikinge marked, det er bare kamp kamp og kamp, og druk, og meget lidt handel, og så det mest med klinger og udstyr

Joeyvind
Joeyvind
Vores middelaldermarked plejer at ligge i Valbyparken.

Men Tusindårsskoven må danne en fed ramme for sådan et arrangement. Det lyder som om at udstyret er iorden og at du kommer som en veludrustet viking, så mangler du bare lige at gro et stort rødt vikinge (host* vesterbro-hipster) skæg .

MSThychosen
MSThychosen
Det lyder meget rigtigt

Det gav en helt fantastisk stemning! I sær fordi folk kun havde deres egne fakler som belysning om aftenen, det var så fedt og så vild en oplevelse.. alle gik jo rundt i gammelt tøj, sang gamle sange, og det var sjældent du så noget der mindede om nutiden, så fedt!

Haha jeg kommer forhåbentlig med det vigtigste, men mangler nu stadigvæk en del udstyr
Jeg kan Ikke gro skæg endnu, og da slet ikke et rødt skæg men det kommer nok med alderen

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!