Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Joeyvind
Joeyvind
Så fik jeg endelig gennemført RDR2 og dets prolog.

Efterfølgende spekulere jeg lidt i, om Rockstar muligvis har tænkt sig at genudgive det originale RDR? Ikke som et standalone Remaster, men som en dlc - en naturlig kampagnedel i RDR2 som fortsætter handlingen kronologisk. Alt grundarbejdet er jo allerede lagt.

Anyway, nu vil mig og min manflu vende tilbage til NYC og Spider-Mans dlc.

Piv - piv piv piv piv....... drumroll... Og mere piv - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Aalborg
Aalborg
Citerer Carmillah:
Har du spillet Donut County?

Nu har jeg
det var sgu sjovt om end noget kort. Der er et eller andet underligt tilfredsstillende ved at lade alt forsvinde ned i et hul i jorden... gad godt have sådan et hul i virkeligheden

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
Nu har jeg
det var sgu sjovt om end noget kort. Der er et eller andet underligt tilfredsstillende ved at lade alt forsvinde ned i et hul i jorden... gad godt have sådan et hul i virkeligheden

Jeg købte det for en uges tid siden og vil give det et skud en af dagene.

Det lyder nemlig ret tilfredsstillende!

- En dude i forklædning..
13brevkasse
13brevkasse
Man skal aldrig begrænse sig når det kommer til køb af spil eller bøger

Jeg elsker at skyde :-D
Aalborg
Aalborg
Citerer 13brevkasse:
Man skal aldrig begrænse sig når det kommer til køb af spil eller bøger

eller Carlsberg 47

"let røven og gør noget"
The_Dude
The_Dude
Citerer Aalborg:
Citerer 13brevkasse:Man skal aldrig begrænse sig når det kommer til køb af spil eller bøger

eller Carlsberg 47

Hvad blev der er af Guiness ?

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
Han har købt dem alle sammen

Ej heller gå ned på mjød!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Aalborg
Aalborg
Citerer The_Dude:
Hvad blev der er af Guiness ?

yup... men ikke med hjem... kun på Tir Na Nog

"let røven og gør noget"
13brevkasse
13brevkasse
Citerer Aalborg:
Citerer 13brevkasse:Man skal aldrig begrænse sig når det kommer til køb af spil eller bøger

eller Carlsberg 47

eller Faxe Kondi

MSThychosen
MSThychosen
13brevkasse:
Skrev du tilfældigvis for et par år siden, et Mega hit om din yndlings sodavand?

13brevkasse
13brevkasse
Citerer MSThychosen:
13brevkasse:
Skrev du tilfældigvis for et par år siden, et Mega hit om din yndlings sodavand?

He he nej for så vil alle jo kende til Faxe Kondi
og så kan jeg ikke have dem for mig selv

Carmillah
Moderator
Carmillah
Follow up på Donut County:

Keeeedeligt. Ekstremt korte baner med minimal udfordring, desværre! Nu spiller jeg det færdigt og glemmer alt om det igen.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg fik et brætspil i julegave hvor halvdelen af brikkerne manglede, skrev til udgiveren og venter nu på en pakke med de manglende brikker. Det underlige er at denne pakke i følge UPS vejer 7 kg. Selve spillet vejer kun 2.5 kg, så det er en smule underligt.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
The_Dude
The_Dude
Citerer The Pez Dispenser:
Jeg fik et brætspil i julegave hvor halvdelen af brikkerne manglede, skrev til udgiveren og venter nu på en pakke med de manglende brikker. Det underlige er at denne pakke i følge UPS vejer 7 kg. Selve spillet vejer kun 2.5 kg, så det er en smule underligt.

Det er da helt galt

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Især fordi der bare er tale om en 10-20 papbrikker. Åbenbart noget særligt tungt pap.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
13brevkasse
13brevkasse
Citerer The Pez Dispenser:
Det underlige er at denne pakke i følge UPS vejer 7 kg. Selve spillet vejer kun 2.5 kg

Jeg har set et program fra en engelsk lufthavn om det samme problem
og det viste sig at overvægten af pakken var narko

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Viste sig at være en fejl, var i virkeligheden 700g, hvilket passer bedre til indholdet. Hvis der har været narko i pakken er jeg desværre blevet snydt .

Aalborg
Aalborg
Nu er EL - Løbehjul lovlige på cykelstier!!!!
Jeg har sådan en tung gummi hammer jeg bruger til telt pløkker..... den tager jeg med fra nu af når jeg skal cykle

"let røven og gør noget"
Stant
Stant
Citerer Aalborg:
Nu er EL - Løbehjul lovlige på cykelstier!!!!
Jeg har sådan en tung gummi hammer jeg bruger til telt pløkker..... den tager jeg med fra nu af når jeg skal cykle

Hvad fanden sker der for voksne mennesker på løbehjul.. Fatter det ikke. Tag Jer sammen!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Nu sidder jeg da i noget af en suppedas. Har en løsforbindelse i antenneskablet til min Mastersystem og en løs forbindelse i strømforsyningen. Har nu erstattet strømforsyningen men kan ikke få signal, hvilket enten kan betyde at jeg har brændt maskinen af med min nye strømforsyning eller at der er bøvl med antennestikket som sædvanligt. Det kan også være begge dele, da der ikke er noget "power" lys er det praktisk taget umuligt at vurdere om maskinen er i live.

Så kunne jeg skaffe et nyt antennekabel, men hvad nu hvis det er udgangen til maskinen der er i stykker. Det er i virkeligheden nok lettere bare at skaffe en ny konsol...

MSThychosen
MSThychosen
Haha, nyt år, ny operation..
Denne gang er det dog ikke i knæet!
Jeg skal have fikset begge mine storetæer pga. Indgroet tånegle.. Efter 5 måneder med bøjle på, er det ikke blevet bedre, og så skal jeg da skæres lidt i, igen..

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer MSThychosen:
Jeg skal have fikset begge mine storetæer pga. Indgroet tånegle.. Efter 5 måneder med bøjle på, er det ikke blevet bedre, og så skal jeg da skæres lidt i, igen..

Uf, det kan vist blive en smertefuld omgang, har jeg ladet mig fortælle. Men det er selve skavanken selvfølgelig også.

MSThychosen
MSThychosen
Tænker jeg holder ud i 20-30 min... Nu har jeg trods alt haft kæmpe smerter i begge tæer i et halvt år, så jeg må lige bide det i mig jeg har trods alt siddet, når det har været værst, og overveje at finde en tang frem og så bare flå neglen af men har også hørt det på ingen måder er rart

13brevkasse
13brevkasse
Citerer MSThychosen:
overveje at finde en tang frem og så bare flå neglen af

Jeg sender dig et trøstekram.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!