Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Så skal jeg have førstehjælpskursus for småbørn og spædbørn i dag! Forhåbentlig kommer jeg aldrig til at bruge det.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Søren Svanhof:
Så skal jeg have førstehjælpskursus for småbørn og spædbørn i dag! Forhåbentlig kommer jeg aldrig til at bruge det.

Åh, det burde jeg også have. Jeg trak det korteste strå sidst der var førstehjælpskurser igennem mit arbejde.

Med en 2-årig i huset, er det nok en god idé. Men ja, det er i dén grad noget man ønsker aldrig at få brug for!

- En dude i forklædning..
Stant
Stant
Citerer Søren Svanhof:

Havde det også for knap et halvt år siden.. Netop en viden man håber aldrig at få brug for. ^^

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Aalborg
Aalborg
ah ja førstehjælp... håber aldrig jeg får brug for det.. med mindre det er 1986 Whitney Houston der er i knibe

"let røven og gør noget"
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
En af de mere kedelige nyheder er at Metroid Prime 4 er udskudt, de er praktisk taget startet forfra. Den gode nyhed er at Retro Studios står bag i denne ombæring.

Måske betyder det også at de snart er færdige med hvad det nu end var de havde gang i.

Spis grønt, for klimaets skyld.
Ture Jensen
Ture Jensen
Jeg skal sørme love for at Danmark behandler kontanthjælps modtager svinsk.
Hold da op hvor er der meget ballade om mig hele tiden.

Jeg siger sgu op

Missing Avatar
TheMcCandless
Citerer Ture Jensen:

Jeg siger sgu op

Jeg tænker det sidste er en joke, men det kan du jo egentlig godt. Du skal ikke i aktivering og alt det hejs - men du skal det selvfølgelig, hvis du vil have kontanthjælp.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Stant
Stant
Citerer Ture Jensen:

Jeg siger sgu op

A bit random perhaps..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Missing Avatar
TheMcCandless
Citerer Stant:
A bit random perhaps..

Men er hele nattården ikke det?

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
MSThychosen
MSThychosen
Nej nej, det hele har en sammenhæng på en eller anden facon

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Stant
Stant
Citerer TheMcCandless:
Citerer Stant:A bit random perhaps..
Men er hele nattården ikke det?

Point taken!

13brevkasse
13brevkasse
Hvorfor er hestene i Assassin's Creed Odyssey så forbandede langsomme?

Jeg elsker at skyde :-D
The_Dude
The_Dude
Citerer 13brevkasse:
Hvorfor er hestene i Assassin's Creed Odyssey så forbandede langsomme?

Giv dem en gulerod og et rap bag i.

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg havde ikke fået fat i at Silk Song var en fuldblods efterfølger til Hollow Knight, lyver ikke når jeg siger at jeg ser meget frem til det.

Aalborg
Aalborg
wheeeeeeeeee kun 6 timer til en kold øl!
God weekend til folket!

"let røven og gør noget"
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
I øvrigt til Apogee fans så er der en lidt underlig ting som ingen rigtig har snakket om. Keen Dreams er kommet til Switch, hvilket så vidt jeg ved er første gang nogensinde at man kan spille et gammelt apogee spil på en konsol.

The_Dude
The_Dude
Citerer The Pez Dispenser:
I øvrigt til Apogee fans så er der en lidt underlig ting som ingen rigtig har snakket om. Keen Dreams er kommet til Switch, hvilket så vidt jeg ved er første gang nogensinde at man kan spille et gammelt apogee spil på en konsol.

ja det stealth droppede pludselig en random dag

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Desværre er det det enese de kan få rettighederne til, Zenimax vil åbenbart ikke af med Keen 1-6.

The_Dude
The_Dude
Desværre er det det enese de kan få rettighederne til, Zenimax vil åbenbart ikke af med Keen 1-6.

Er ikke så meget inde i serien. Hvad er der specielt ved den der er kommet på Switch så ?
Og det er da mærkeligt de kan få rettigheder til en af dem kun.

Har du i øvrigt prøvet Daemon x Machina demoen ?

Tillagt 2019-02-15 12:25:
Har lige spillet noget Xcom 2.
mig og tactic RTS spil bliver aldrig gode venner

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Mange har meget nostalgi for Apogees pc spil fra 90erne og særligt Keen, så det er fedt at se at der endeligt bliver gjort noget for at gøre dem tilgængelig for en ny generation. Dreams er en form for 3.5er, et spinoff der skulle teste en ny grafikstil. Det er ligeså sjovt som resten af serien og virker lidt som en bro mellem 1-3 og 4-6, men af eller anden grund har rettighederne været lettere at opsnappe end hovedserien som er bag lås og slå.

Jeg har ikke prøvet demoen, jeg tror heller ikke jeg kaster mig over den. Vil hellere bare vente på spillet, jeg syntes ofte at demoer gør mere skade end gavn da de som regel giver mig et dårligt indtryk af spillet.

Jeg gav op på Xcom 2, er stor fan af de gamle og stor fan af Xcom 1, men 2eren virker bare trælst og rodet på alle mulige punkter, jeg finder det uoverskueligt og jeg bryder mig ikke om at der er så mange menneskelige fjender.

Tillagt 2019-02-15 12:41:
Teknisk note:

Keen dreams er vist lavet i samme engine som 1-3 men hvor platforme er tegnet i et falsk perspektiv så man kan se jorden man går på, hvor 4-6 er i en ny opdateret enigne hvor de går videre med samme perspektiv trick.

Carmillah
Moderator
Carmillah

Nej hov! Haps haps, for pokker da, ja! Jeg har VOLDspillet alle Keen spillene i min barndom.

Tak for tip

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
Lige bestilt mit første "board game" i mange år Mansions of madness... glæder mig

Uuuhhh, det ser spændende ud. Det skal jeg lige læse lidt om. Hvor har du været så heldig at købe det?

Citerer Aalborg:
Mit favorit band kommer atter til DK.. har købet billetter

Fedt!

Selv har jeg Foo Fighters i Horsens og Dream Theater i Musikhuset Århus i vente

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg fik også skaffet dream theater, det bliver ret sejt. Samt Devin Townsend til april og igen til november.

Hvem der end fandt på at lave Re2 remake uden crosshair skulle have en olfert. Hvordan vil de have at man skal ramme noget set fra den vinkel?

Tillagt 2019-02-22 23:25:
For ikke at tale om det første der skete da jeg kom ind på politistationen, kravler under en port, bare lige for at se om hun havde noget at sige til porten også nægter hun selvfølgeligt at kravle ud af dødshulen igen, inden man har fået gemt, uden nogen synlig grund.

Tillagt 2019-02-22 23:31:
Hmm sigtekornet er åbenbart en del af Hud, som jeg slog fra for at slippe for alle de markeringer rundt om i banerne, hvorfor lave sådan en feature når det samtidigt gør spilmet uspilleligt.

The_Dude
The_Dude
Har set Mortal Kombat filmen i weekend. hvilken tur ned af memory lane

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!