Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer The Pez Dispenser:
Jeg fik også skaffet dream theater, det bliver ret sejt. Samt Devin Townsend til april og igen til november.

Uh, hvor skal du sidde? Vi skal sidde i orkestergraven, 3. række fra scenen, ud mod højre. Vi kunne vitterligt ikke få bedre pladser, min kæreste spiller guitar og er meget nørdet omkring det, så du kan sikkert regne ud hvorfor placeringen er så vigtig

Vi vil også gerne til Devin Townsend koncert, vi hører hans musik ufatteligt meget. Jeg tror dog at jeg er nødt til at springe over der og må nøjes med at sende manden afsted.

- En dude i forklædning..
Joeyvind
Joeyvind
Hvor skal man starte med Devin Townsend, hvis man er ny til enten ham eller Strabbing Young Lad?

Har du husket at føle dig krænket idag?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Carmillah:
Citerer The Pez Dispenser:Jeg fik også skaffet dream theater, det bliver ret sejt. Samt Devin Townsend til april og igen til november.

Uh, hvor skal du sidde? Vi skal sidde i orkestergraven, 3. række fra scenen, ud mod højre. Vi kunne vitterligt ikke få bedre pladser, min kæreste spiller guitar og er meget nørdet omkring det, så du kan sikkert regne ud hvorfor placeringen er så vigtig

Vi vil også gerne til Devin Townsend koncert, vi hører hans musik ufatteligt meget. Jeg tror dog at jeg er nødt til at springe over der og må nøjes med at sende manden afsted.

Jeg kan faktisk ikke helt huske det, et sted helt ude i venstre side (hvis man står med fronten mod scenen) relativt tæt på orkestergraven men ikke i de første par rækker. Jeg var tidligt ude, kunne have fået helt foran, men trykkede på "bedste pladser" knappen og håbede at den vidste hvad den havde gang i.

Tillagt 2019-02-25 15:09:
Citerer Joeyvind:
Hvor skal man starte med Devin Townsend, hvis man er ny til enten ham eller Strabbing Young Lad?

Det kommer an på hvad du vil have. Hvis du vil have crazy prog som samtidigt heavy så er Deconstruction og Infinity nok nogle gode albums. Hvis det skal være mere roligt og melankolsk så er Ki eller Casulties of Cool (og senere Ghost, når man har fundet sig til rette) ganske fine.

Noget mere repræsentativt for hans generelle stil er Ocean Machine, Transcendence og Terria som alle er rigtigt gode. Men jeg ville faktisk nok hoppe på sidste sommers live album fra Plovdiv da det har en rigtigt god lyd og kommer lidt omkring det meste og da det rummer en rigtigt god performance af Ocean Machine i sin helhed.

Spis grønt, for klimaets skyld.
Aalborg
Aalborg
Fatal error: Using $this when not in object context in /var/www/includes/_lib/_common.php on line 5955

Tillagt 2019-03-06 20:53:
Get your shit together Gamereactor!!!!

"let røven og gør noget"
Joeyvind
Joeyvind
Den officielle PlayStation side på facebook, har netop meddelt at man med den nye ps4 update, nu kan streame ps4 spil til iOS enheder med Remote Play.

Det lyder da ret vildt

MSThychosen
MSThychosen
Jeg troede jeg havde grimme tæer inden jeg blev opereret. Men det er overgået nu, at de pile spidse jeg nu render rundt med
Bedøvelsen var godt nok grum at få sprøjtet ind, men efter det var det sgu meget fint min kæreste var med inde, og igen stod hun bare og nød at se mig blive skåret i! hun finder generelt modifikationer af kroppen fascinerende, og bruger gerne en hel aften på Pimple poppers YT kanal.. Jeg brækker mig!

Nu står den på gaming hele marts

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
MSThychosen
MSThychosen
Idéer til at underholde sig selv med modtages med kyshånd!
Der er lang tid til marts er slut

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Idéer til at underholde sig selv med modtages med kyshånd!
Der er lang tid til marts er slut

Spil Apex Legends med mig, jeg har ferie.

Skal bare lige hjem fra Svendborg på tirsdag.

MSThychosen
MSThychosen
Joey! Jeg er klar på Destiny 2, men battle royale får du mig altså ikke i!

I dag står den på spontant babysitting..

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Joey! Jeg er klar på Destiny 2, men battle royale får du mig altså ikke i!

Haha. Den holdning havde jeg os, men Apex er gratis, teambaseret og ekstremt vanedannende.

Giv det en chance hvis du får lyst, imens må du hygge dig med børnepasning og TLC

Håber du snart er ovenpå igen

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Joeyvind:
Citerer MSThychosen:Joey! Jeg er klar på Destiny 2, men battle royale får du mig altså ikke i!

Haha. Den holdning havde jeg os, men Apex er gratis, teambaseret og ekstremt vanedannende.

Giv det en chance hvis du får lyst, imens må du hygge dig med børnepasning og TLC

Håber du snart er ovenpå igen

Jeg har faktisk prøvet det, og jeg forstår det kan fange folk, men jeg var ikke en af dem

Jeg hyggede mig ikke med børne pasning, hvad der skulle have været "et par timer" (fra kl. 9.30) endte med at være til klokken 18.. Ikke et tak blev der sagt, ikke et undskyld det trak så langt ud, ikke et, "ej så giver vi lige aftensmad".. Næ, det blev taget som et selvfølge at min kæreste og jeg ikke havde andet at lave end at sidde med hendes niece i 8,5 time og glo på Spirit, Masha og bjørnen, og til sidst Barbie.. Min kæreste er heldigvis også ret knotten over det, så jeg håber da lidt hun tager en fin lille snak med hendes søster.. Hun skulle rydde ud i hendes lejlighed og gøre rent, noget hun har haft siden 6/2 til, trækker hun til dagen før det skal til inspektion...

Det var lige mit Rant for i dag

Jeg er ved at være ovenpå igen, mine tæer er blevet til pile spidse, men har aldrig haft det bedre! Det helt mærkeligt ikke at have en konstant smerte op til midten af foden, men kun de tilfælde riv, når man kommer til at bevæge dem så meget at det river I sårene.. Jeg føler mit liv begynder på ny nu nu venter jeg bare på jeg må vende tilbage til hverdagen

Joeyvind
Joeyvind
Nogen ser ser GDC2019?

Google kommer jo til at revolutionere gaming. Den Assassins Creed Odyssey demonstration på hhv Chromebook, smartphone og tablet var jo vanvittig

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Der er mange ting der diskuteres herinde, men alle synes at overse det vigtigste.

Crypt of the necro dancer får et crossover med Zelda!

https://youtu.be/gzfoc_X0mGg

Kommer på listen over ting jeg ikke vidste at jeg havde brug for i mit liv.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer The Pez Dispenser:
Kommer på listen over ting jeg ikke vidste at jeg havde brug for i mit liv.

Det har jeg i dén grad også brug for i mit liv, kan jeg mærke!

- En dude i forklædning..
Snake
Snake
Shit det er godt nok længe siden jeg har skrevet her inde. Jeg kan se at siden har fået en makeover.

hjorth
hjorth
Citerer Snake:
Shit det er godt nok længe siden jeg har skrevet her inde. Jeg kan se at siden har fået en makeover.

Ja det ser lækkert ud herinde!

Det eneste der bryder stilen er den hæslige gule farve på GDC19 billedet i toppen til venstre

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
hjorth
hjorth
Er der stadig nogen herinde der spiller LoL ?

Jeg er begyndt igen, men kun Arams indtil videre og jeg har ikke rigtigt nogen at spille med

Jeg er ikke forfærdeligt god, men der er altså bare et eller andet ved det spil der, ligesom ved WoW, kan hive mig tilbage igen og igen

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Det virker så fjollet med artikler der begræder de karakterer der indtil videre er døde i Infinity War filmen, når man nærmest garanteret at det hele bare er et Dragonball scenarie hvor de alle bare kommer tilbage ligeså hurtigt som de forsvandt.

Hovedpersonen i den allerede annoncerede Guardians of the Galaxy 3 er død? Jep, det lyder super plausibelt! Jeg må dog give dem ros hvis de faktisk ser det til enden og lader døde være døde, alt andet ville være et copout.

Jeg ved ikke hvorfor det går mig på, er ret ligeglad med hele marvel showet, det er mere princippet i at artikelskrivere ikke bare antager det åbenlyse, at det meste nulstilles om en måned.

Ture Jensen
Ture Jensen
Jeg leder efter en Playstation tråd eller forum her hos GR, i gamle dage var det her. Hvor er det blevet af.
Har lige et problem med Playstation now?!

Aalborg
Aalborg
Citerer Sturmgeist:
GTA5 i Ultra med 70-80 fps på en forholdsvis tynd laptop, det er jo helt vanvittigt at det kan lade sig gøre.

Hvis jeg var dig ville jeg hente en C64 emulator og spille Stroker 64!!!

"let røven og gør noget"
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Aalborg:
Citerer Sturmgeist:GTA5 i Ultra med 70-80 fps på en forholdsvis tynd laptop, det er jo helt vanvittigt at det kan lade sig gøre.

Hvis jeg var dig ville jeg hente en C64 emulator og spille Stroker 64!!!

Screw that, jeg kan spille loz: Breath of the wild på Wii U emulator nu.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Joeyvind
Joeyvind
Mummelumme!

Jeg har lige spist friske modne jordbær med økologisk vaniljeflødeis.

Jeg kunne godt dø lykkelig lige nu.

The_Dude
The_Dude
Jeg har spist vafler med hjemmelavet is.
Og tarteletter.
Senere skal jeg have tarteletter igen.
Og mere hjemmelavet is

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!