Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

MSThychosen
MSThychosen
Jeg har spist 2 flutes og en frankfurter - senere krydrede jeg aftenen med en pakke Lu chokolade kiks. I morgen kan det være jeg spiser de sidste der er tilbage

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
MSThychosen
MSThychosen
Citerer Sturmgeist:
^ verdensmand af kaliber

Man har vel en vis standard

Aalborg
Aalborg
Citerer MSThychosen:
Jeg har spist 2 flutes og en frankfurter - senere krydrede jeg aftenen med en pakke Lu chokolade kiks. I morgen kan det være jeg spiser de sidste der er tilbage

Jeg spiste 2 poser ostepops i går...

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Ikke dårligt Aalborg!

I går gik dagen på at flytte.. Det er så rart med et nyt og større sted! Min kæreste og jeg flyttede fra en 2-værelses på 42m2 til en 3 værelses på 74m2 og så en altan på 16m2. Det er så lækkert med den ekstra plads, og sommeren skal byde på mange sene aftener på min nye altan, med gode venner og kolde øl, jeg glæder mig!

Joeyvind
Joeyvind
Et remake af fps spillet XIII kommer åbenbart til Ps4 til november.

Hvem havde set den komme?

Har du husket at føle dig krænket idag?
Lilium11
Lilium11
Det gør det nemlig, og til PC, Switch og Xbone også. Meget uventet, men ikke desto mindre noget jeg er ret spændt på

Grublr
Grublr
Citerer Joeyvind:
Et remake af fps spillet XIII kommer åbenbart til Ps4 til november.

Hvem havde set den komme?

Ingen vidste de havde brug for det, men det havde de i den grad. Jeg er i hvert fald hypet!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:
Et remake af fps spillet XIII kommer åbenbart

Ååhhh, jeg har set så meget god omtale på det seneste. Det skal jeg da tjekke ud.

- En dude i forklædning..
Aalborg
Aalborg
Ohhh 23 April.. længe siden..

Oh well.. Glæder mig til det nye Doom!!! Og Luigis Mansion 3. Kun brugt mit Switch på det sidste men det er fint. gider ikke "store" spil pt.
Så Turbo Kid... fucking EPIC!!!

The House that Jack Build.. var også fin

Har endda haft tændt min 3DS!!! Ja ja jeg ved det... men jeg kedede mig....

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
Glæder mig til det nye Doom

Også jeg!

Det er også kun Switch jeg spiller på lige pt. Jeg er blevet virkelig, virkelig glad for den.

- En dude i forklædning..
Aalborg
Aalborg
Citerer Carmillah:
Det er også kun Switch jeg spiller på lige pt. Jeg er blevet virkelig, virkelig glad for den.

Yup.. spillet en masse Dead Cells på den og skal snart i gang med My Friend Pedro

Havde lige min Xbox tændt i går... så efter en massiv opdate ring kunne jeg konstantere at ja.. det er billigere at købe Prey hos Coolshop end i Xbox Store.. Så blev den slukket igen.

Husk at drikke godt med vand der ude!!! ca 1 time til en iskold Corona!!!

God weekend!

"let røven og gør noget"
the salkin
the salkin
Har lige haft FIFA sleep over, fuck det var vildt. Tæskede selvfølgelig al modstand med Real Madrid, selv uden Cristiano. Fik også et gensyn med God of War til PS4, mage til spil skal man lede længe efter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID
13brevkasse
13brevkasse
Hvorfor hedder det kun Gears 5 og ikke Gears of war 5 ?

Jeg elsker at skyde :-D
the salkin
the salkin
" Xbox marketing boss Aaron Greenberg explained that the new title was "cleaner" and that it was a natural change because most people had been ignoring "of War" for years.[4] "

Fordi Kratos ikke tillader det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Downloadede Doom 2 til Switch, har nu opdaget at det krævet at man opretter et login til bethesda (En proces der involverer relativt lange loadingtider i forhold til at vi taler om Doom).

Jeg kan mærke at det er her min grænse går, bliver tvær og vil nu gøre hvad jeg kan for at få refunderet minw 37 kr. Gider ikke det online login pjat i et 20 år gammelt spil der altid bare har virket.

Som tilføjet bonus har bethesda åbenbart fjernet doom fra ps3, på en måde så dem der har købt det ikke længere kan downloade det. Da jeg snart skal have en ny ps3 er det endnu en ting der pisser mig af. Var det eneste sted hvor man kunne skaffe final doom, udover steam. Og jeg har betalt for spillet, burde kunne downloade det så længe psn eksisterer.

Det er også rimeligt shady at de fjerner spillet fra butikkerne så de kan sælge deres nye underlegne udgivelser på de nye konsoller.

Spis grønt, for klimaets skyld.
alex2life
alex2life
Citerer The Pez Dispenser:
Downloadede Doom 2 til Switch, har nu opdaget at det krævet at man opretter et login til bethesda (En proces der involverer relativt lange loadingtider i forhold til at vi taler om Doom).

Jeg kan mærke at det er her min grænse går, bliver tvær og vil nu gøre hvad jeg kan for at få refunderet minw 37 kr. Gider ikke det online login pjat i et 20 år gammelt spil der altid bare har virket.

Dette bliver optional
Det har de skrevet på Twitter - Det har vist aldrig været meningen at det skulle være påkrævet, men bare en bonus for medlemmer af Slayers Club, deres online Doom netværk halløjsa

Som tilføjet bonus har bethesda åbenbart fjernet doom fra ps3, på en måde så dem der har købt det ikke længere kan downloade det. Da jeg snart skal have en ny ps3 er det endnu en ting der pisser mig af. Var det eneste sted hvor man kunne skaffe final doom, udover steam. Og jeg har betalt for spillet, burde kunne downloade det så længe psn eksisterer.

Det er også rimeligt shady at de fjerner spillet fra butikkerne så de kan sælge deres nye underlegne udgivelser på de nye konsoller.

Dette er også en fejl som Bethesda er ved at undersøge

Og du kan stadig downloade dem fra dit blbliotek selvom de ikke er at finde i butikken

Bare læg din høtyv ned igen - Ingen grund til vild panik

Forstår godt frustrationen men damn hvor har der været en vild reaktion på det her rundt omkring på nettet :I
Synes det var rimelig åbenlyst at der var en del bugs omkring det her login halløjsa så forstår ikke hvorfor folk ikke ventede et øjeblik med at hive høtyven frem :I

Bethesda svarede endda rimelig hurtigt på problemet og får det fikset så hurtigt som muligt :I

De laver mange mærkelige valg ved Bethesda men forstår ærlig talt ikke den vrede reaktion de har fået over det her :I

EDIT: Synes folk skulle brokke sig mere over hvorvidt det er Doom 3 original eller Doom 3: BFG Edition de har udgivet her nu :I
For jeg overvejer lidt at købe det men kun hvis det er original og ikke BFG :I

EDIT 2: Så en fyr på YT spille lidt af det og desværre - Lommelygten sidder mounted på vores kære Marine så det er BFG edition.... Er kravlet op på hegnet nu folkens - Overvejer det stadig lidt :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Det er godt, er dog stadig rimeligt fucked at der sker fejl når man relancere et old gammelt spil. Der er også splinternye fejl i selve spillet som aldrig har været der før (tønder kan klippe igennem væggen på måder så man kan skyde dem uden at være i rummet).

Værste er dog at spillet af en eller anden grund loader relativt længe pga den nye login skærm.

Tillagt 2019-07-28 09:32:
Det er i øvrigt BFG, det er jeg rimeligt sikker på at jeg har læst. Her har jeg dog ingen høtyv i og med at jeg ikke har nogen interesse i Doom 3 :p.

Undre mig også meget at det kun er Ultimate Doom, Doom 2 og Master Levels. Hvor er Final Doom? Det er jo det bedste Doom og det hele var inkluderet til ét spils pris i samlingen på ps3 (som dog havde hæftige lydproblemer).

Tillagt 2019-07-28 09:43:
Sigil burde også have været en del af 1eren.

Lilium11
Lilium11
Ja altså ærligt talt så er det ikke i orden at det lanceres med den slags fejl og mangler. Spillet er jo trods alt oldgammelt, så selvfølgelig vil man forvente at det fungerer perfekt. Jeg bliver ofte ret muggen over at se porting jobs klaret mangelfuldt, det er sgu sjældent man gør klogt i at overlade præservationen af gamle spil til rettighedsindehaverne.

Jeg er i gang med at spille Zdoom lige pt. hvilket opdaterer spillet til blandt andet at understøtte mouselook men også højere billedhastigheder og opløsninger og en høj grad af bruger customization samt selvfølgelig også bare muligheden for at have det så tæt på originalen som det nu skal være. Understøttelse af moderne styring og hvad ved jeg. Hvad er alternativet? Bethesda der presser et medlemskab af en eller anden service ned over spilleren. Sgu ikke godt nok.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Kan åbenbart også crashe, det er første gang at jeg oplever det i Doom. Det er dog ikke ligeså broken som genudgivelsen af Blood.

alex2life
alex2life
Kan åbenbart også crashe, det er første gang at jeg oplever det i Doom. Det er dog ikke ligeså broken som genudgivelsen af Blood.

Wut! Har fuldstændig misset at Blood er blevet genudgivet :I
Ellers har min hjerne bare valgt at glemme det igen

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer alex2life:
Citerer The Pez Dispenser:Kan åbenbart også crashe, det er første gang at jeg oplever det i Doom. Det er dog ikke ligeså broken som genudgivelsen af Blood.

Wut! Har fuldstændig misset at Blood er blevet genudgivet :I
Ellers har min hjerne bare valgt at glemme det igen

På pc, havde alle mulige underlige gameplay relaterede fejl. F.eks. er der noget med at munkene ikke længere kan kaste med dynamit og ting i den stil.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Har skaffet en kæmpe dynge guitar hero + rock band spil samt et trommesæt som supplement til vores mikrofon.

alex2life
alex2life
Har skaffet en kæmpe dynge guitar hero + rock band spil samt et trommesæt som supplement til vores mikrofon.

Intet bedre end den slags der - Hvor man samler en bunke sammen af noget specifikt og så giver den hele armen

Det er virkelig gaming når det er bedst

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Det er også en lidt overset guldgruppe, spiller en del singstar men er lidt træt af udvalget og sangene er lidt dyre. Hvert eneste af de her spil giber 80+ sange stykket og de kostede næsten ingenting + man kan slå på tromme .

Tillagt 2019-07-30 23:47:
En af de situationer hvor det er godt at være sent til festen.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!