Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Havde tænkt at det var en aften med Doom 2, men i dag kan det komme forbi login skærmen. Tak for det Bethesda, godt at i er hurtige til at rette jeres "fejl".

Spis grønt, for klimaets skyld.
13brevkasse
13brevkasse
Kan det passe at i Just Cause 3 der kan man ikke ligge fladt på jorden
så man kan skjule sig når fjender kommer nærmere?

Jeg elsker at skyde :-D
Lilium11
Lilium11
Det lyder umiddelbart meget rigtigt. Kan ikke se hvorfor det skulle have interesse i Just Cause, hvis ikke du er i luften 96% af tiden så spiller du det forkert

Grublr
Grublr
Citerer 13brevkasse:
Kan det passe at i Just Cause 3 der kan man ikke ligge fladt på jorden

Spil MGS V i stedet just cause 3 er meget lidt taktisk, og man skjuler sig ikke for fjenderne, man sprænger dem i luften med alt der er rødt i spillet.

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Grublr:
Citerer 13brevkasse:Kan det passe at i Just Cause 3 der kan man ikke ligge fladt på jorden

just cause 3 er meget lidt taktisk, og man skjuler sig ikke for fjenderne, man sprænger dem i luften med alt der er rødt i spillet.

Jeg synes også det er hyggeligt at sprænge ting i luften
men ville stadig være rart at kunne gemme sig i stedet for hele tiden at skulle løbe væk indtil de bliver trætte af at lede efter mig

Jeg elsker at skyde :-D
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Lige en reminder om, at til trods for at Bethesda ville fixe det, så kræver Doom 1-2 stadig internet på Switch. Det er åbenbart svært at fixe...

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg er fuldstændig besat af Dead Cells til Switch. Hvor er det bare et fremragende spil. Jeg bliver savet midt over af den samme boss gang på gang, men det kan lidt heavy grinding nok gøre op med, på et senere tidspunkt.

- En dude i forklædning..
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Carmillah:
Jeg er fuldstændig besat af Dead Cells til Switch. Hvor er det bare et fremragende spil. Jeg bliver savet midt over af den samme boss gang på gang, men det kan lidt heavy grinding nok gøre op med, på et senere tidspunkt.

Ellers kan man altid finde en anden vej, så længe det ikke er sidste bossen. De fælder der skyder med pile plejer at være en stor hjælp mod næsten alle bosser.

Når du engang besejre sidstebossen, så bemærk at man kan bruge hans bosscore på et panel i det første rum under alle flaskerne med items. Det sparer dig for en masse forvirring :p.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!