Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

13brevkasse
13brevkasse
Grublr

Undskyld at jeg ikke har svaret før men har haft computerproblemer.
Jeg glemte hvis at skrive at jeg ikke spiller på pc men PS4 og Xbox one.

Jeg elsker at skyde :-D
Joeyvind
Joeyvind
Jeg hader fyrværkeri!

Hunden er menneskets bedste ven. Så hvorfor er mennesker ondskabsfulde mod hunde til nytår?

Min lille Nuller er rædselsslagen for alle de latterlige raketter, kunne vi ikke bare forbyde skidtet?

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486
Lilium11
Lilium11
Fordi mennesker er nogle nedern bæster

Men jeg kæmper imod! Jeg affyrer ikke fyrværkeri til nytårsaften, og det er der heller ikke andre i husholdningen der gør. Er nemlig også meget glade for hunde, og to af vores ældste hunde, der desværre for nyligt er blevet lagt i graven - et par måneder fra hinanden - var virkeligt bange for det. Vi plejer heldigvis at kunne få aflastet dem hos nogen der bor ude på landet hvor det ikke er så slemt, men stadig.

Joeyvind
Joeyvind
God stil Illum, godt nytår

Carmillah
Moderator
Carmillah
Godt nytår folkens. Jeg håber at I kom godt igennem det, både 2-benede og 4-benede.

Jeg var velsignet med en snart 3-årig der sov igennem larmen, utroligt nok. Godt vi bor i en lille flække, hvor det er begrænset hvor mange der fyrer af. Det siger mig absolut intet. Jeg kan fint nøjes med hygge i stuerne.

- En dude i forklædning..
Joeyvind
Joeyvind
Min mor har lige sendt en snap.

Hun er lige startet på Game of Thornes og er helt vild med den - sådan ca. 9 år for sent.

- Men hvor jeg savner den følelse, da jeg så Game of Thrones for første gang og bare vidste, at vi havde noget stort og episk i vente.

FreshWater
Moderator
FreshWater
@Joeyvind - vælger du så at fortælle/spoile hende, at de sidste sæsoner ikke lever op til resten af seriens kvalitet.... imo.?

I think of dieting, then i eat pizza
alex2life
Moderator
alex2life
@FreshWater - Den er altid svær når man anbefaler serier

"Ja, serien er supergod! Du skal bare lige gennem 3 sæsoner af middelmådigt indhold" f.eks. ;P

Men hmm Joey - Er lidt nysgerrig på hvad din mor synes om GoT nu hvor hun bare kan se det i en lang køre uden at skulle vente på afsnit.

Når man venter en 1-2 uger på et nyt afsnit/kapitel i en serie og der så sker meget lidt, det er virkelig også frustrerende :I

Som læser af Berserk-mangaen kender jeg den slags alt alt for godt - Der kan man vente flere måneder på et kapitel hvor historien overhovedet ikke rykker sig :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The_Dude
The_Dude
husk at fortælle at det ikke lever op til FreshWaters smag

obs: Jeg har ikke set GoT

Y can't metroid crawl ?
oliman22
oliman22
Hvordan går i og har det alle sammen?

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
alex2life
Moderator
alex2life
@Oliman22

Stille og roligt knald på her :I

Travlt på arbejde, nr. 2 baby lige rundt om hjørnet - Men prøver at finde plads til også at komme helt ned i gear ;P

Hvad med dig?

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Joeyvind
Joeyvind
Billetten til Copenhell 2020 sikret.

Så må det godt blive sommer.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er ved at downloade en sang til singstar på ps3, det er den godt nok vanvittigt langaom til :p.

Felix The Reaper!
Niceguy69
Niceguy69
@Pez
Mon ikke en ag Magnus' nye Oberst Sturmbahnführere har set sig sur på ham?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Det er gået stille for sig, der plejer at være en særligt aktiv tråd når det sker, kan ikke rigtigt se noget. Det var ærgelig :/.

Felix The Reaper!
Lilium11
Lilium11
Juice er i karantæne i en uges tid for noget ret banalt som en anden straffrit også gjorde. En skam at vi er underlagt en så partisk moderation.

Niceguy69
Niceguy69
Shh Lil!
Pas på de ikke hører dig, så de også og henter dig midt om natten!

Missing Avatar
Hund
Her er London - BBC sender til Danmark. De hører os i 19 meter båndet, på to bølgelængder i 31 meter båndet, i 41 meter båndet og på 1500 meter.
.
Vi bringer en særmelding - hilsen til Ove, Jørgen, Alfred, Ulla, Grethe og Svend.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg kan huske at ham der skrev temamelodien brugte omkring et sted mellem 3 sekunder og 60 år på at skrive det. Det var selvom at manden havde været meget syg.

Felix The Reaper!
Missing Avatar
TheJuice
Hej allesammen!

Jeg er tilbage efter en uges orlov.
Det var denne her, der sendte mig på "ferie".

'Ja, jeg kan jo godt have svært ved at finde rundt i reglerne her på siden og jeg har forsøgt at kontakte jer for afklaring, men det er som om, at I stadig er mig svar skyldig.

Der går jo som bekendt lidt broken record i Lillan og jeg, når det kommer til snakken om framerate i spil.
I forbindelse med luftning af vores holdninger på området den anden dag, blev vi sammenlignet med Hitler og nazister af en tidligere banned bruger. Jeg brugte rapportfunktionen(som så ikke virker, flot GR!)
Ingen moderator så meget som kommenterede på det.
For at fremprovokere, at I tog stilling til det, insinuerede jeg(også tidligere banned bruger), at den bruger måske var glad ved nazister(selvom jeg godt ved, at det ikke er tilfældet), bagefter valgte jeg at rapportere begge indlæg i en privatbesked til dig.
Det er der stadig ikke kommet noget ud af.

Alt imens har en anden bruger ikke fået lov til at komme tilbage til siden, fordi han kaldte dig for en idiot. Denne bruger havde ikke været banned før.

Jeg synes det er skævt, at folk der ikke før har kunne indordne sig, kan kaste om sig med nazi sammenligninger og andet uden så meget som en løftet pegefinger.
Imens hvis man kalder dig idiot, også selvom man ikke er tidligere straffet, så er man ude forevigt.
Det begynder at lugte lidt af, at reglerne er meget flydende.'

Det er rart at være tilbage. Jeg har brugt tiden på serien Tjernobyl og spillene Ace Combat 7 og Forza Horizon 4 - de kan alle tre varmt anbefales.

Knus

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Missing Avatar
TheJuice
Hej René!

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!