Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

alex2life
Moderator
alex2life
Citerer TheJuice:
Jeg er tilbage efter en uges orlov.
Det var denne her, der sendte mig på "ferie".

Tja, tjo nej.
Bare for god ordens skyld så var det din adfærd i de her to tråde, der lå til grund for dit midlertidige ban:
https://www.gamereactor.dk/nyheder/810143/God+of+Warinstruktor+forsvarer+CD+Projekt+RED+efter+rapport+om+XB1problemer/#comments

https://www.gamereactor.dk/nyheder/811073/Tidligere+PlayStationchef+kalder+Insomniackob+sin+storste+bedrift/#comments

Det var også den besked, du fik før dit midlertidige ban startede, så lidt skæv kommentar du skriver her

Og for endnu mere ordens skyld, så den her del:
Citerer TheJuice:
Jeg synes det er skævt, at folk der ikke før har kunne indordne sig, kan kaste om sig med nazi sammenligninger og andet uden så meget som en løftet pegefinger.

Vi sender jo ofte beskeder ud til folk privat - Så selvom det godt kan virke, som om der ikke er nogen løftede pegefingre i bestemte situationer, så tro mig, det er der.

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Lilium11
Lilium11
Alex for øvrigt, Rskovbo vil gerne ha' fat i dig. I bliver ved med at smide ham ud selvom han har fået tilladelse til at komme tilbage fra chefredaktøren.

Missing Avatar
TheJuice
@ Alex - Tja, tjo, nej. Det var den der gjorde udsvinget. Det er tydeligt, at dødssynden her er at udstille jeres hykleri; det faktum at reglerne ikke vejer lige tungt for alle og at I har mindst en mand på holdet, der er helt uegnet til at være moderator.

Cheers.

Tillagt 2020-02-08 07:30:
Alex for øvrigt, Rskovbo vil gerne ha' fat i dig. I bliver ved med at smide ham ud selvom han har fået tilladelse til at komme tilbage fra chefredaktøren.
Men så kan de lege katten efter musen forevigt. Det er ikke sådan synderligt svært at lave en ny profil.
Selv et ban-ip, som jeg ikke tror modholdet har adgang til, er ret nemt at undgå.

Altså hvorfor skulle han ikke gøre det, hvis han havde lyst?
På den ene side giver sidens egentlig lovgivende magt ham lov til at returnere gang på gang.
På den anden side står de gule vagter og vil klippe hans armbånd til Vorbasse marked.

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
alex2life
Moderator
alex2life
Citerer TheJuice:
Tja, tjo, nej. Det var den der gjorde udsvinget. Det er tydeligt, at dødssynden her er at udstille jeres hykleri; det faktum at reglerne ikke vejer lige tungt for alle og at I har mindst en mand på holdet, der er helt uegnet til at være moderator.

Nope, det var ikke den der gjorde udsvinget. Som vi skrev, var det din adfærd i de to linkede tråde. At du mistænker den besked du sendte skyldes bare uheldig timing. Beslutningen blev taget uden den besked in mente.

Citerer Lilium11:
Alex for øvrigt, Rskovbo vil gerne ha' fat i dig.

Skriv/sig til Rskovbo, at han enten skal prøve at sende en DM på Twitter igen, eller ændre sine indstillinger, så jeg kan sende ham en

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Missing Avatar
TheJuice
Beslutningen blev taget uden den besked in mente.
I aint buying that.

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
13brevkasse
13brevkasse
Nu har jeg fået en profil på Twitter 14 år efter alle andre hvor jeg viser nogle af mine In-game photography og ligesom når jeg er på tur i Danmark med mit kamera, så prøver jeg at tager billeder som er lidt anderledes eller humoristiske og med billedetekst

https://twitter.com/13brevkasse

Jeg elsker at skyde :-D
Grublr
Grublr
@Brevkassen

Fedt! Twitter er sikkert et godt sted til den slags, og du har nogle gode skud imellem Glæder mig til at se mere fra dig! Kan bedst lide dem uden HUD, men ved det er svært at slå fra på konsol. Men stadig, de er gode dem der er!

Sjovt nok har jeg selv for et par dage siden oprettet en flickr til samme formål. Jeg har stort set ingen visninger endnu, men jeg har også bare kastet en bunke billeder derud af, så der går nok noget tid før jeg får skrevet lidt med fællesskabet. Men nu er det oppe, så kan der bare tilføjes mere smider lige link her også.

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/

Fedt at se andre der har samme "tossede" hobby

Aalborg
Aalborg
Lytter Mr. Bungle og drikker Carlsberg 47... arbejde i morgen.. men det går nok.
Arbjeder et sted om Onsdagen hvor en kollega og jeg konkurrer om at være den mest politisk ukorrekte .. Det er epic.

"let røven og gør noget"
Joeyvind
Joeyvind
Kojima Productions har lige teaset et nyt Silent Hill i deres seneste Tweet.

Men det kan selfølgelig være at de troller

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486
Joeyvind
Joeyvind
Naughty Dog har netop meddelt på deres Instagram, at de arbejder med HBO på The Last of Us som serie.

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486
13brevkasse
13brevkasse
Grublr

Tak for dine pæne ord om mine gamebilleder på Twitter
er ved at kigge på dit Flickr link nu.

Jeg elsker at skyde :-D

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!