Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

13brevkasse
13brevkasse
Mike JezZ

Fordi jeg får motion ved at handle i fysiske butikker og jeg er med til at butikkerne ikke lukke og danskerne mister deres arbejde.

Jeg elsker at skyde :-D
Niceguy69
Niceguy69
@13 Brevkasse
God stil, det er super vigtig at støtte op om de få spilpushere der er tilbage.
Kan anbefale Nintendopusheren op Nørrebro

alex2life
alex2life
@13Brevkasse

Men der er jo også danske virksomheder du kan købe spil fra på nettet? :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Niceguy69
Niceguy69
@Alex

Det er på ingen måde det samme. Jo det er selvfølgelig bedre en end købe på Amazon og Wish, men fysiske butikker har flere medarbejdere og derved flere jobs. Ud over det skaber det liv i byerne med fysiske butikker og dermed mere handel, deraf vækst, jobs osv.

alex2life
alex2life
@NiceGuy

Tja, nu var det primært den del med "Danskerne mister deres arbejde" jeg ville kommentere på

Men ja, du har ret i det du skriver

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Var det Harry Potter der tog livet af Lillium og Aule11?

I forhold til spil på nettet, så kan man vel bare bruge coolshop. De sidder i Nørresundby, har gode priser og åbner vist også butikker før eller senere.

Felix The Reaper!
xbox_styrer
xbox_styrer
Sjiiit, er begge 2 ude og joey trak sig på samme uge?

Det er sgu en vildern debatkultur i har herinde.

"Lad os komme videre, blev der sagt". Xbox Live; XboxStyrer1985
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Hvad skete der med Joey? Det bemærkede jeg ikke engang.

Harry Potter er også et eksplosivt emne: Ron eller Hermione, Snape eller Dumbledore? Der er nok at slås om. Der var jo engang en mand der blev stukket ned med en tryllestav på Comiccon over den slags spørgsmål. (Sand historie i øvrigt.).

Felix The Reaper!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Det gik mig forbi, jeg deltog ellers. Det var satans.

Ah, han blev træt af den sædvanlige gamer vrede. Det er også noget man helst skal finde fascinerende og underholdende for at kunne holde ud. Har set meget lort om Tlou2, primært fordi jeg er fascineret af hele den underlige kultur der findes i visse cirkler af nørdkultur kanaler på youtube.

Det er peaket lidt her med Tlou 2, måske fordi alle marvel film er sat på pause.

Felix The Reaper!
Sturmgeist
Sturmgeist
Ahh...

Tag jer ikke af mig, jeg kom bare for at nyde stilheden.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!