Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Niceguy69
Niceguy69
@Joey

Nu virker citatfunktion ikke, men her er et lille reply til du ikke kunne få din account slettet.

Det kan da ikke være rigtig? Nu er jeg ikke jurist, men GDPR siger meget klart du har ret til at blive glemt og derved også slettet? Pga af GRs nu mod politik overvejer jeg kraftigt at sige farvel og tak til GR. Jeg ser dog lige tiden an, men so far ser det ikke for kønt ud.

I det hele taget sejler hele privacy delen på GR lige så meget som resten af sitet. De har tydeligvis heller ikke fået implementeret den ny cookie lovgivning. Man må sgu ikke håbe Datatilsynet kigger forbi.

hjorth
Moderator
hjorth
@Niceguy

Jeg vil lige opklare på den med at få sin konto slettet. Det var mig som moderator der ikke havde adgang til den funktion, ligesom der også er andre funktioner og dele af siden vi ikke har adgang til. Derfor var det umiddelbart sådan jeg lige hurtigt kunne hjælpe Joey

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Joeyvind
Joeyvind
Beklager Hjort, det var nok min formulerings fejl. (:

Men du har helt ret Niceguy.

GDPR er blevet en nyttig rettighed for os borgere.

Jeg er også blevet meget opmærksom på GDPR når telefonsælgeren ringer, på biblioteket eller hvis jeg har været til fysioterapi.

People = Shit - Tilføj mig på PS4: Joeyvind
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
I gamle dage kunne man kontakte Soffe som var admin, han kunne slette. Jeg ved ikke hvem der er admin nu om dage, hvis nogen.

Felix The Reaper!
13brevkasse
13brevkasse
Er der nogen af jer som bruger FotoJet på bla. Twitter?
de har disse krav for at man kan bruge deres program.

See Tweets from your timeline (including protected Tweets) as well as your Lists and collections.
See your Twitter profile information and account settings.
See accounts you follow, mute, and block.

Follow and unfollow accounts for you.
Update your profile and account settings.
Post and delete Tweets for you, and engage with Tweets posted by others (Like, un-Like, or reply to a Tweet, Retweet, etc.) for you.

Create, manage, and delete Lists and collections for you.
Mute, block, and report accounts for you

Jeg elsker at skyde :-D
Broch83
Broch83
Efter at have klaget mig over coolshop havde Super mario 3d all stars til 569 med levering i november, fandt jeg det lige i Elgiganten til 399 på en tur til Århus.

Niiiiiice

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Yay, en tidligere level designer på Halo 5 har liket adskillelige af mine Doom og Quake level design screenshot tweets. Det er optur, tror jeg.

Felix The Reaper!
13brevkasse
13brevkasse
Hvordan får jeg overført mine foto fra PS4 og XboxOne til min computer?

Jeg elsker at skyde :-D
alex2life
alex2life
@13Brevkasse

På Ps4 kan du smække en usb-pind i konsollen, og så ind i... hedder den galleri,? og så markere billederne/videoerne og kopiere dem over

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.