Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Billigste iPhone 6S? Hvor?

Missing Avatar
Dyrhoej
Hej,

Som de fleste allerede ved, så bliver den nye iPhone 6S lanceret i morgen - fredag. Den skal jeg selvfølgelig have fat i, men jeg er ikke interesseret i at betale mere end højst nødvendigt.

Jeg sammenligner priser på 16 GB og umiddelbart er Bibob billigst Link Slettet af Thor86 / Moderator på GR.

Men er der evt. nogle forhandlere, som kan gøre det billigere eller er 5621 kr. den billigste pris lige nu?

Thor86
Moderator
Thor86
Hvad med Power og Elgiganten?

Det er selvfølgelig uden abb.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
MasterJ
MasterJ
Jeg har en idé om, at den kære bruger Dyrhoej er samme mand, der står bag den hjemmeside, han linker til - ejeren hedder da Martin Dyrhøj.

Denne tråd virker derfor blot som et forsøg på at få trafik ind på hans side..

Men som ordsproget siger:"I krig samt ved salg af iPhones gælder alle kneb"...

I'll catch you on the flip side
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer MasterJ:
Jeg har en idé om, at den kære bruger Dyrhoej er samme mand, der står bag den hjemmeside, han linker til - ejeren hedder da Martin Dyrhøj.

Denne tråd virker derfor blot som et forsøg på at få trafik ind på hans side..

Men som ordsproget siger:"I krig samt ved salg af iPhones gælder alle kneb"...

Intet går forbi næsen på detektiv MaserJ Ret godt set.

Sturmgeist
Sturmgeist
Haha! Guerilla tactics, Dyrhøj? Du er jo skruppelløs.

Kan du evt. give mig et stærkere tilbud end dét jeg har linket til? Vil gerne købe en 64gb i sølv, hvis du kan.

EDIT:

Hov, jeg troede at du mente at han var ejeren af Bibop. nå, men så kan jeg jo ikke bruge ham til noget. Alle ved jo at www.pricerunner.dk og www.mobilpriser.dk er the shit.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Thor86
Moderator
Thor86
Virkelig godt spottet MasterJ. Jeg åbnede ingen gang siden.

Hans link er nu slettet.

EDIT:: OG Dyrhoej, hvis du ønsker at reklamere, så kontakt GR.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!