Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Fortælle din ærlige mening om spil

Aalborg
Aalborg
Jeg kan godt lide spil.... når jeg fortæller folk det ryster de på hovedet over jeg gider bruge tid på det... så spørger jeg dem hvor mange timer om ugen de ser TV?

DET ER OVERHOVEDET IKKE DET SAMME!!!!!

Jeg vil vædde med at hjernen er meget mere aktive med en spil end "at zombie" foran hjernedød TV underholdning

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
DET ER OVERHOVEDET IKKE DET SAMME!!!!!

Den har jeg også fået kastet tilbage. Eller at folk (primært kvinder, de fleste mænd synes det er top dollar) kigger ekstremt skævt på mig eller løfter et øjenbryn, når jeg siger at jeg gamer meget i min fritid. Høhøh.

Nåmn, for at tilføje noget til emnet.

Alle sportsspil (med ekstremt få undtagelser) er kedelige og jeg nægter at inficere min konsol med den slags.

- En dude i forklædning..
Lilium11
Lilium11
Citerer Carmillah:
(primært kvinder, de fleste mænd synes det er top dollar) kigger ekstremt skævt på mig eller løfter et øjenbryn, når jeg siger at jeg gamer meget i min fritid. Høhøh.

Haha, det der er simpelthen for sandt. Det er aldrig os dudes der har et problem med det! Kvinder/piger der spiller spil styrer

"Be Attitude For Gains!"
MSThychosen
MSThychosen
Jeg hader Mario, virkelig, Mario er så overvurderet og kedeligt for mig, jeg forstår ikke man så længe efter stadig vil spille det.

Det gælder alle Mario spil, undtagen Mario Kart spillene, de er nu okay..

jalokin
jalokin
Jeg kom lige i tanke om en mere. Loot. Det siger mig ingenting. Ved spil som f.eks. Borderlands har loot været et af hovedemnerne, som har skullet illustrere, hvor stort og godt spillet er. Jeg forstår ikke helt princippet i det. Jeg benytter ikke engang de ting, som jeg finder.

My name is Guy... KarateGuy
MSThychosen
MSThychosen
Jeg hader at flere og flere fighting spil kører 3D stilen og Ikke 2D (altså siden til) og det bedste fighting spil jeg nogensinde har spillet er Dragon Ball Z budokai 3, og jeg vil vædde en kasse øl på jeg kan banke jer alle i det, småfuld endda
har kun fået bank af min storebror (den absolut bedste jeg kender til det spil.. ) og Omega Shenron i RR arena lvl 99 på sværeste sværhedsgrad... men det også ekstremt så vild han er der....

Ak-master
Ak-master
Jeg synes Horizon har fantastisk gameplay. Modsat de fleste andre store rpgs. Bue+pil er bare det bedste.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Snake
Snake
Jeg synes at The Witcher 3 er TOTALT overvurderet. Kampsystemet er lort. Der er ingen sjov i det og spillet er idet hele taget bare kedeligt.

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer Snake:
Jeg synes at The Witcher 3 er TOTALT overvurderet. Kampsystemet er lort. Der er ingen sjov i det og spillet er idet hele taget bare kedeligt.

Jeg kan tildels give dig ret. Efter at have spille Witcher 1 og Witcher 2 i streg, kastede jeg mig ud i Witcher 3 på Death March, og det var svært indtil omkring level 20, så var alting forholdsvis let. Kampene blev også ret hurtigt ensformige. Det var helt bestemt det stærke persongalleri, historien, og verdenen der holdte mig, ikke det tekniske eller mekaniske. Nå ja, og så selvføgelig Gwent.

Joeyvind
Joeyvind
Jeg købte Call of Duty WW2 på udgivelsesdato, til trods for at jeg ikke har spillet serien siden MW2. Men anmeldelsen her på GR samt en god WW2 hype fik mig overbevist og ærligt, så har jeg nærmest ikke rørt spillet siden da.

Kampagnen er hverken spændende eller interessant, men bare kedelig og gameplay føles håbløst gammeldags. Multiplayer føles ideløs og diverse maps er totalt forglemmelige.

Zombies er da meget sjovt, og vi spiller det ofte her på arbejdet, men igen ikke specielt mindeværdigt.

Her vil nogle af jer sige; "Hvad havde du forventet, det er jo bare Call of Duty?"

Tja, som sagt har jeg ikke spillet et COD siden MW2, men det er skuffende at "meh" er det som bedst opsummere min oplevelse af spillet..

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Min ærlige mening? De fleste er, som regel, ret middelmådige. Resten er enten dårlige eller kedelige. Jeg er ikke en gnaven gammel mand.

Ak-master
Ak-master
Hvis jeg købte et nyt CoD og det føles som at spille MW eller WaW igen, så ville jeg også blive slemt skuffet. Og sandsynligvis opgive spillet ret hurtigt.

Hvis det er virkeligheden forstår jeg på ingen måde de positive anmeldelser.

Lilium11
Lilium11
Nu er anmeldelser jo heller ikke just pålidelige kilder hvad den slags angår. Man når næsten altid til bedre indtryk omkring spil ved at checke lidt rundt hvad konsensus er blandt ligesindede der har prøvet spillene. Anmeldere kigger jo bare på om det er AAA hvorefter de giver det en karakter mellem 7 og 10.

"Be Attitude For Gains!"
The_Dude
The_Dude
Citerer Søren Svanhof:
Citerer Snake:Jeg synes at The Witcher 3 er TOTALT overvurderet. Kampsystemet er lort. Der er ingen sjov i det og spillet er idet hele taget bare kedeligt.
Jeg kan tildels give dig ret. Efter at have spille Witcher 1 og Witcher 2 i streg, kastede jeg mig ud i Witcher 3 på Death March, og det var svært indtil omkring level 20, så var alting forholdsvis let. Kampene blev også ret hurtigt ensformige. Det var helt bestemt det stærke persongalleri, historien, og verdenen der holdte mig, ikke det tekniske eller mekaniske. Nå ja, og så selvføgelig Gwent.

ALT i det spil var så skod. Persongalleriet er noget af det kedeligste der har været i et spil.

The Last of Us
Super nederen spil. Jeg gik død i det alle 3 gange jeg prøvede. Det er bare ikke interessant.

Y can't metroid crawl ?
Ak-master
Ak-master
@The_Dude
Jeg er desværre helt enig mht. The Witcher 3 og The Last of Us.
Okay, måske ikke helt enig. The Witcher 3 virker til at have en meget detaljeret og levende verden. Masser af lore. Men jeg spillede det kun et par timer. På trods af at jeg holdt meget af 2'ern (1'ern var temmelig jævn). The Last of Us spillede jeg nogle timer, men det blev bare for kedeligt i længden.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Kan rigtigt godt lide Gears of War-universet, og selvom jeg elsker PvP i alle andre spil har jeg altid hadet det i Gears of War. Lanceren er elendig, og 9 ud af ti kampe spiller man mod en eller anden tæt på der bare skyder en shotgun fra hip og blæser dig til atomer.

Kan rigtigt godt lide Halo-universet, men den mest ikoniske riffel fra spillet, Assault Rifle, er elendig online. Generelt skal folk ha for mange skud for at dø, men kampagnen er som regel fed.

The Last of Us startede fedt ud, men endte med at være mere film end spil, hvilket til sidst fik mig til at droppe spillet.

The Witcher 3 er et godt spil, men folks snak har det med at gøre spillet bedre end det reelt er.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
MSThychosen
MSThychosen
Jeg hader når film stjerner er personer i spil... For mig hører de ikke til der, og føler de er fuldkommen malplaceret... Det er en af de store grunde til jeg Ikke er interesseret i Death stranding..

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!