Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Skriv en ting om personen over dig

Snake
Snake
Her i den her tråd skal i skrive en ting som har kommenteret over dig bare et eller andet som i har opsnappet fra kommentarene eller fra profilen.

Så den næste person skal skrive noget om mig.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Lauritzen94:
Trollmeister burde lytte til rap noget mere...Bare lidt.

Lauritzen94 er aldrig blevet dus med sin Vita, trods et længere love/hate relationship (okay, sidstnævnte ved jeg ikke, men resten står skam i profilen)

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
CirkaUkendt
CirkaUkendt
Ak-master ser virkelig mange film ... også helt gamle sager fra 1930'erne som skal støves op.

3dfx Voodoo II
ostekagemanden
ostekagemanden
CirkaUkendt ved jeg meget lidt om. Og det siger vel egentlig sig selv, navnet taget i betragtning. Jeg kender hendes profilbillede, men det er vel også cirka det. ;)

Trollmeister97
Trollmeister97
synd den tråd her døde - den kunne ellers være sjov!

ostekagemanden kan sikkert rigtig godt lide ost, og kage, og ostekage!

Mythos
Mythos
Trollmeister er en ung herre på 18 år. Udover at spille på sin PlayStation er han også en aktiv læsehest samt fodboldspiller... hans favorit hold er Liverpool selvom de altid taber og taber :p (hilsen en Arsenal mand)!

Personligt anser jeg trollmeister som værende et aktivt medlem af GR-familien, som skriver sin mening uden at fornærme eller krænke andre.

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
The_Dude
The_Dude
Mythos er en myte i gaming verdenen. Var det ham som lavede rekorden på flest dødsfald i bane 1-1 super Mario Bros.
Der af navnet mythos

Y can't metroid crawl ?
Snake
Snake
Jake the Snake tror at han er den fuldkommende version af mig men er i virkeligheden en billig klon.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Trollmeister97 lever ikke op til sit navn, da han stort set aldrig troller

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Trollmeister97
Trollmeister97
Citerer Mike JezZ:
Trollmeister97 lever ikke op til sit navn, da han stort set aldrig troller

Undskyld Mike!!! Jeg ved det godt, men der bliver jeg nødt til at smide en forklaring Jeg valgte det åndssvage navn tilbage i 7. klasse, altså da jeg var 12/13 år gammel.. Rage comics var det vildeste, og alle vennerne forventede jeg stod klar med de sprødeste af dem alle Så jeg fik kælenavnet Trollmeister.. Det hedder jeg også på PSN, og jeg er så træt af det.. Men! jeg lever med min dumme beslutning, og gør hvad jeg kan, for ikke at leve op til navnet.. I'm living with the shame..

Mike, Mike har det største bagkatalog af spil han endnu ikke har gennemført.. omkring 200!!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!