Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Fidget Spinners??

Missing Avatar
Slimbilz
Hej mates,

Jeg så for noget tid siden på en esport facebookgruppe en skrev om noget der kaldes fidget spinner i et opslag... han spurgte til dem efter han havde set en pro CS:GO spiller bruge det i en kamp.. Jeg synes de ser ret nice ud og ville egentlig bare høre om nogen af jer har brugt dem og om i kan anbefale nogen??

Tænker de kan være gode, når man alligevel sidder og er død i spil og skal vente, eller måske hjælpe med koncentrationen, er der også nogen der skriver?

De ser ret sjove ud, når de spinner rundt mega hurtigt..

Så nogen erfaringer herinde eller ved hvad de ellers bliver brugt til?

Den her ser meget fed ud? https://rs3dprint.dk/fidget-spinner/22-metri-glow.html - men vil ikke købe noget før jeg har hørt noget fra jer gutter

go aften!!

Passioneret gamer siden 2000
alex2life
alex2life
Citerer Slimbilz:
De ser ret sjove ud, når de spinner rundt mega hurtigt..

Så nogen erfaringer herinde eller ved hvad de ellers bliver brugt til?

Helt enig - Sad selv og så en video med en der sad og legede med sådan en her forleden

Tænkte den kunne være sjov indtil det gik op for mig at jeg nok bare ville skade mig selv med den
"Se hvor hurtig den spinner" efterfulgt af at jeg får fingeren ramt ;P

Tror du kan finde dem en del billigere end det link der dog

Jeg tror primært deres funktion er for personer der har problemer med at holde opmærksomheden. I stedet for at de så forstyrrer andre eller fokuserer på noget helt andet kan de spinne den rundt og dermed lave noget med hænderne = bedre holde fokus.

Har haft undervisning med nogle som lyttede meget bedre lige så snart de sad og lavede noget med hænderne imens. Heads up, et par strikkepinde kan godt larme lidt

Men tror at de er ret smarte - Så undgår du muligvis at blive rastløs når du venter på at kampe starter osv

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Missing Avatar
Slimbilz
Hey alex2life,

Tak for svar!

Cool, haha ja de kan sku egentlig spinne mega hurtigt nogle af dem, men de er vist med keramiske lejer. Det behøves jeg ikke nødvendigvis

Ye kan nok findes billigere, men tror også kvaliteten er derefter, og så er de her vist en af de eneste producenter i Danmark af fidget spinners på 3D print. Det vil jeg egentlig gerne støtte tror jeg, så ender nok med et køb her

Haha, ja fidget spinner er da vist bedre end strikkepinde så :p

Enig, kunne være rart med noget at beskæftige sig med i loading screens!

Passioneret gamer siden 2000
Missing Avatar
Dr headshot
Jeg synes det er rigtig afslappende at sidde med min spinner til lige at koble af med efter lidt intens gaming.

Jeg har sådan en metal skinnende guld en. Den føles behageligt i hånden da den er så glat og den spinner rigtig længe. Jeg har set at de har dem her
http://bazarsalg.dk/billige-fidget-spinners-cheap/billige-fidget-spinners-cheap til prisen kan jeg klart anbefale dem.

Problemet er når man først har fået en vil man gerne have nogle flere at skifte imellem. ???? køb en. De føles Nice når de er i gang og man bevæger hånden... ????

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer alex2life:
Jeg tror primært deres funktion er for personer der har problemer med at holde opmærksomheden. I stedet for at de så forstyrrer andre eller fokuserer på noget helt andet kan de spinne den rundt og dermed lave noget med hænderne = bedre holde fokus.

Fidget Spinners er lavet til autistiske børn

Adoo
Adoo
Jeg forstår ikke Fidget Spinners... man spinner dem jo bare rundt. Man kan ikke lave tricks med dem eller konkurrere mod hinanden, eller noget andet.

Jeg har prøve at spinne en, og jeg synes den var kedelig efter ca. 3 sekunder. Hvad er der så fantastisk ved dem?

Lilium11
Lilium11
Venter stadig på at der kommer en Animé om dem fra skaberne af Beyblade

Stant
Stant
Det er samme koncept som stressbolde osv. - ikke til folk med autisme som sådan, men generelt til folk med lidt uro i kroppen.

Jeg har f.eks. en tendens til at sidde og tromme med benene og hænderne uden at jeg selv rigtig bemærker det hvis jeg sidder stille i længere tid, f.eks. møder, hvilket godt kan være lidt belastende for andre.
Så er en "spinner" f.eks. klart at foretrække.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Joeyvind
Joeyvind
Var i går i en Spøg og Sjov butik i Rødovre Centeret for at købe ansigtsmaling, og der stod uden pis 20 børn i kø, for at købe sådan en fidget spinner til 100kr.

Er det en ny dille ligesom fingerskateboard, caps osv?

Har du husket at føle dig krænket idag?
alex2life
alex2life
Citerer Joeyvind:
Var i går i en Spøg og Sjov butik i Rødovre Centeret for at købe ansigtsmaling, og der stod uden pis 20 børn i kø, for at købe sådan en fidget spinner til 100kr.

Det er helt klart blevet en stor dille lige pt

Var i Bilka hvor jeg så en dreng gå rundt med en med to dioder på - Så kunne den se ekstra sej ud mens den spinner ;P

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Mr Alfa
Mr Alfa
Citerer Joeyvind:

Jeg tror det er samme fænomen som vi så med Pokemon Go. Det eksploderede jo tilbage i juli måned sidste år, men nu er der ingen i min omgangskreds der bruger det. Fidget Spinners er glemt om et år.

Lauritzen94
Lauritzen94
Off topic sorry, er der nogen der kan forklarer hvordan man opretter et nyt forum, jeg kan simpelthen ikke finde det, på forhånd tak.

mat12qw
mat12qw
Jeg fik en til 35 kr. Ja de er egenligt ikke et legetøj, men du kan rent faktisk, med øvelse lave nogle ret fede tricks med dem. Så en video med en der næsten brugte den som en hackysack, mens den stadig spinnner, ret vildt. Jeg kan indtilvidere kun få den fra den ene hånd til den anden i luften xD

The_Dude
The_Dude
Citerer Lauritzen94:
Off topic sorry, er der nogen der kan forklarer hvordan man opretter et nyt forum, jeg kan simpelthen ikke finde det, på forhånd tak.

gå ind i det ønskede forum emne og scroll ned. Så kan du lave eget opslag

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!