Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Favorit spil karakter? - Mand

The_Dude
The_Dude
Hvem er jeres favorit mandlig spil karakter ? Og evt. hvorfor ?

Der er frit slag mellem alt lige fra hovedperson, til skurk, til npc.
Alt hvad der kan indgå under en mandlig karakter.

HUSK BILLEDE

Det er svært men en der hvert fald ligger i toppen er Mega Man fra de gamle NES dage.
Det er sejt at han kan få de andre robotters våben i kamp mod den onde Dr. Wily.
Ved godt han teknisk set bare er en robot og derfor kunne være begge men Man du ved!

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f7/Mega_Man_%28Mega_Man_9%29.png

Y can't metroid crawl ?
Trollmeister97
Trollmeister97
bumblebee og Optimus Prime fra Transformers Fall of Cybertron

Jeg kan ikke smide et billede med, da jeg er fra tlf

Tillagt 2017-07-06 21:11:
hvorfor - they're fucking robots man!
ej, optimus er bare indikationen på retfærdighed og alt godt - Bumblebee er det perfekte eksempel på Optimus yndlings replik " more than meets the eye ", Han er en af de små, men han er en af de mest relevante autobotter

The_Dude
The_Dude
Citerer Trollmeister97:
bumblebee og Optimus Prime fra Transformers Fall of Cybertron

Jeg kan ikke smide et billede med, da jeg er fra tlf

Tillagt 2017-07-06 21:11:
hvorfor - they're fucking robots man!
ej, optimus er bare indikationen på retfærdighed og alt godt - Bumblebee er det perfekte eksempel på Optimus yndlings replik " more than meets the eye ", Han er en af de små, men han er en af de mest relevante autobotter

Er det et spil ?

Y can't metroid crawl ?
Trollmeister97
Trollmeister97
Jeps - Fall of Cybertron er efterfølger til war for Cybertron de to bedste og mest tro spil mod transformers universet

Trollmeister97
Trollmeister97
Hvorfor?
Det da ærgerligt at droppe en potentiel god tråd, med mulighed for forskellige meninger .. hvis det fordi vi ikke kan ligge billeder ind, så synes jeg lidt du skal pege fingre af GR appen og ikke os, ellers er et hurtigt smut på google ikke så slemt Jeg googlede to af personerne fra kvinde tråden, uden at føle jeg spildte Min tid..

Men hvis det fordi folk ikke skriver hvorfor, forstår jeg godt, men så må man stikke lidt til dem eller ignorere dem

The_Dude
The_Dude
Det er ikke mange der har skrevet. Endda gide linke til billede. En af dem var endda useriøs.
Så rimelig ringe statistik ;)

Y can't metroid crawl ?
Trollmeister97
Trollmeister97
Jeg ville gerne linke, men min mobil halvere af en eller anden mærkelig grund altid links , så de er i stykker ..
Men jeg synes tråden er fed, omend det tilladt at poste mere end en karakter, da mange forskellige er fede , ellers kan det sgu blive en kort tråd, specielt når der ikke er så mange der poster mere desværre

The_Dude
The_Dude
Citerer Trollmeister97:
Jeg ville gerne linke, men min mobil halvere af en eller anden mærkelig grund altid links , så de er i stykker ..
Men jeg synes tråden er fed, omend det tilladt at poste mere end en karakter, da mange forskellige er fede , ellers kan det sgu blive en kort tråd, specielt når der ikke er så mange der poster mere desværre

Man må gerne poste flere selvfølgelig evt en top et eller andet hvis man har sådan en

Prøvede det her for at få lidt liv i forummet men det er folk ikke interesseret i

Y can't metroid crawl ?
Trollmeister97
Trollmeister97
Awesome, det gør den også lidt mere åben

Ja og jeg synes det et godt initiativ, og skide ærgerlig Der Ikke er flere af de aktive medlemmer som ligesom hopper med på vognen, for alle har vel en karakter de holder lidt mere af end de andre .. god stil af dig, skidt der Ikke er flere der vil lege med ..

alex2life
alex2life
Hmm, overvejede det en del og det er et virkelig godt spørgsmål :I

Havde egentlig valgt en karakter men skifter det i sidste øjeblik!

Niko fra GTA IV er nok min yndlingskarakter af de mandlige
Elsker hans attitude og gåpåmod uanset hvad der sker.

Her er billede btw: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2d/Niko_Bellic.jpg

Ved godt det virker lidt fjollet men han er uden tvivl en af de største grunde til at jeg holder så meget af GTA IV - Hele hans baggrund, hans hævnmotiv osv. fungerede bare så godt i Liberty City

Han er knapt så inspirerende dog, altså set i forhold til karakter fra andre serier som f.eks. indtager faderroller, smider guldkorn ud til andre, er hjælpsomme osv.
Niko Bellic er bare en gut der prøver at få det bedste ud af sin situation, og elsker ham for det

The_Dude
The_Dude
Synes gta karaktererne er kedelige:p alt for seriøse

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Synes gta karaktererne er kedelige:p alt for seriøse

Tja, til dels - Niko har bare en virkelig tør humor

Her er f.eks. min yndlingsscene fra GTA IV
https://youtu.be/mu_NdBqKz2E?t=6m

"I'm an idiot. I move..." mens han flagrer med armene

The_Dude
The_Dude
Damn GTA IV har ældet :o

Kom lige i tanke om Travis Touchdown fra No More Heroes. Har man ikke spillet det bør man gøre det.
Denne scene mod nr. 9 elsker jeg.
sangen kan høres i fuld længde på youtube

https://youtu.be/szXt1mPYwqE?t=152

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
John Mullins fra Soldier of Fortune ville også være en god kandidat.

Især fordi han har et overskæg og taler hæst

Tilføj mig på din PlayStation; joeyvind
Lilium11
Lilium11
Det er et svært spørgsmål, der er mange cool af slagsen men lad mig da bare smide en af slagsen vi ikke ser nok af i dag.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/e6/f0/4f/e6f04ff18a0e572c08f8228376f1599c.jpg

Dante fra Devil May Cry inden de ødelagde ham, yes sir!

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/34/92/bc/3492bca6ca825119419df2791ba3a3b6--leon-kennedy-resident-evil.jpg

Leon S. Kennedy er også min bro, helt klart.

Forstår ikke hvorfor AAA-mediet skal være så kedeligt og seriøst her på det seneste. RIP Resident Evil, du har fået klippet bollerne af af en industri der er mere fokuseret på at kede folk end at underholde dem, jeg vil spille som cool fyre og tøser tak!

I'm swag, smart, beautiful, strong, edgy and better and cooler than you... and humble of course.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!