Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Telefonsælger løjet

dbbuu
dbbuu
Hey.
Blev ringet op af en telefonsælger fra Telenor, som fik mig overtalt til, at skrive mig op. Sagde dog udtrykkeligt, at jeg ikke var interesseret hvis, de ikke fik en bestemt mobil (OnePlus 5) hjem inden alt for længe, da jeg ellers ville finde noget andet. Fik afvide, at det gjorde de.
Har så sidenhen fundet ud at, at 3 er det eneste teleselskab, der sælger den herhjemme.
Af gode grunde vil jeg derfor ikke have abonnementet, men de 14 dage er desværre overskredet, og de vil ikke annullere det igen :/
Samtalen er optaget, men de vil ikke åbne den uden, at jeg går igennem en advokat.
Er der nogle, der har prøvet noget lignende, og hvad gjorde I?
Uden at vide det, tænker jeg, at en advokat bliver ret dyr :/

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
alex2life
alex2life
Det lyder som en virkelig shitty oplevelse :I

Har desværre ikke prøvet noget lignende. BlueEnergy (Eller hvad de nu hedder) ringede på et tidspunkt og lovede mange besparelser hvilket jeg sagde ja til - Da jeg så fik kigget efter på hjemmesiden havde de så mange ekstra gebyrer at det blev samme pris for mig :I
Ringede med det samme og fik det annulleret

Har heller ikke lige styr på advokat osv - Men en ting du kan gøre er at brokke dig på sociale medier
Bed folk om at dele dit opslag, lige så snart det får den mindste smule traction plejer firmaerne at tage sig sammen

Har du haft kontakt med en chef fra Telenor eller bare en support-medarbejder btw? Kan være at du skal sige at du vil snakke med nogle lidt højere oppe som måske tager situationen lidt mere seriøst

dbbuu
dbbuu
Har kun haft snakket med forskellige support folk. Kan være jeg skal prøve, at snakke med en chef, hvis det kan lade sig gøre.

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Trollmeister97
Trollmeister97
Som Alex siger, sociale medier er meget af det som firmaer kommunikere igennem, og hvis de får en kæmpe Shit Storm, gør de normalt en del ud af det
prøv evt. at skriv til et advokat firma og hør hvad de vil tage for sagen, og om de vil give et gratis råd med på vejen

Snake
Snake
Skriv til b.t eller ekstra bladet og få dem til at lave en artikel om det. Normalt plejer det at få firmaer til at give under. Ihvertfald hvis det er en artikel som får mange sure kommentarer på facebook.

alex2life
alex2life
Citerer Trollmeister97:
Som Alex siger, sociale medier er meget af det som firmaer kommunikere igennem, og hvis de får en kæmpe Shit Storm, gør de normalt en del ud af det

Lige præcis min tanke - Hvis de får en stor shitstorm, så plejer de at vende helt rundt

Citerer Snake:
Skriv til b.t eller ekstra bladet og få dem til at lave en artikel om det. Normalt plejer det at få firmaer til at give under. Ihvertfald hvis det er en artikel som får mange sure kommentarer på facebook.

Også en god ide!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Som andre siger, så ville jeg også gå via de sociale medier, gerne med et opslag på deres officielle Facebook-side. Det er ret fesent at det er den vej man skal gå for at få hjælp i flere tilfælde nu til dags, men hvis det er det der virker, så er det det man bør gøre.

- En dude i forklædning..
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg ville gå til forbrugerklagenævnet med denne sag hvis jeg var dig, de har nok størst chance for at hjælpe dig.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!