Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad købte du på black friday ?

The_Dude
The_Dude
Hvad fik i købt på black friday ?

Jeg selv:

Et LG 55C7V OLED til 11.111 sparede ca. 1700kr
Et micro SD kort på 128gb til min switch til 319
En Sonos Play:1 til 1299 til kæresten i julegave

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Købte en retro Marshall Bluetooth højtaler til køkkenet 888 kr, normalpris 2199 kr.

Var tæt på at købe en Xbox One S, men der var kun Forza Bundles tilbage.

Tilføj mig på PSN: joeyvind "I don't take myself too seriously. I don't take myself anywhere. I need to get out more."
MSThychosen
MSThychosen
godt købt gutter!

Jeg købte aftensmad for jeg var selv på arbejde

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
alex2life
alex2life
Føler jeg blev mobbet konstant af Wolfenstein 2 - Først ser jeg det til 300, så 274, så 249... men det står på min ønskeliste så har forbud mod at købe det

Men når det var så billigt kan jeg da håbe at det røg i en af familiens digitale indkøbskurve ;P

Men jeg fik faktisk købt to spil til mig selv: Titanfall 2 til ps4 for omkring 100 kroner og Layton's Mystery Journey til mobilen for 48, eller faktisk kun 38 da jeg havde lidt Google Play Credit

Udover det blev der købt lidt legetøj til Tim samt en stak tøj til næste størrelse så vi er klar til at hans muskuløse(fede og dellede) krop ikke kan være i det tøj han har på nu

Så det var faktisk ret stille og roligt til mig/os selv her
Har dog stirret ekstremt meget på visse tilbud som Agents of Mayhem til 100 kroner også - Det er ekstremt billigt jo! Og så kan det da gøre lige meget hvis spillet bliver lidt trivielt i længden hvis man får det til den pris

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Snake
Snake
Jeg fik selv købt Cod ww2 og payday 2 crimewave edition + big score. Jeg overvejede også meget wolfenstein 2 men fik det ikke købt. Jeg skal 100% få spillet det senere da jeg elskede doom rebootet. Det er også dejligt at scarface pakken er kommet ud til payday 2 på ps4 den 22 så det fik jeg også brugt en 90 kr ekstra på.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!