Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Gør en god gerning! :)

Missing Avatar
Udesen
Hej folkens!

Jeg har en drøm om at prøve kræfter med en hundeslæde i de arktiske dele af Norge og Sverige. Jeg deltager derfor i en konkurrence, hvor vinderen kommer på sådan en tur.

For at vinde skal jeg samle enormt mange stemmer... Så jeg har brug for al den hjælp jeg kan få - jeres hjælp!

Jeg vil blive meget glad, hvis I vil bruge 20 sekunder på at stemme på mig på linket herunder. Jeg kvitterer med en kort, underholdende video (på linket), der forhåbentlig får dig til at grine lidt.

http://polar.fjallraven.com/contestant/?id=584&backpage=3&order=popular®ion=2

Der er intet spam forbundet med at stemme. Du får desuden chancen for at vinde fedt grej fra Fjällräven.

Håber I vil hjælpe en fremmed med at få opfyldt en drøm. Husk julemanden snart vurderer hvor stort grafikkortet i din julegave-PC skal være... Just sayin'! ;)

De bedste hilsner
Søren

alex2life
alex2life
Så er der stemt!

Citerer Udesen:
Håber I vil hjælpe en fremmed med at få opfyldt en drøm. Husk julemanden snart vurderer hvor stort grafikkortet i din julegave-PC skal være... Just sayin'! ;)

Tja, vil hellere have en ekstra controller til konsollen

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
MSThychosen
MSThychosen
stemt! Håber du vinder!

Tillagt 2017-11-29 00:56:
som en fellow hiker så håber jeg du får Din drøm opfyldt, det ville være den fedeste tur at komme på!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Lilium11
Lilium11
Stemt. Held og lykke med det.

Citerer alex2life:
Tja, vil hellere have en ekstra controller til konsollen

Fjollehoved! Du kan jo bare sælge kortet videre, hvis det er bare nogenlunde up to date så vil der være penge til to controllers og måske lidt til overs

Skaffer overarbejde til tanden med leen og mandféen
alex2life
alex2life
Citerer Lilium11:
Fjollehoved! Du kan jo bare sælge kortet videre, hvis det er bare nogenlunde up to date så vil der være penge til to controllers og måske lidt til overs

Damn! God pointe egentlig - Jeg tager kortet tak, kom så julemand!

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!