Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Markering af navn på tablets

Missing Avatar
Henrik Larsen
Hej,

Jeg mangler nogle tips til at kunne markere mine børns tablets med navn. Jeg ville høre om I eventuelt har nogle gode idéer? Jeg har overvejet at bruge en tusch, men det ser bare ikke pænt ud. Så tænkte jeg lidt på de der navnemærker, som der normalt bliver brugt til at sætte i børns tøj i daginstitutionen: https://byhappyme.com/dk/navnemaerker/8-navnemaerker.html

Jeg har bare set, at de her navnemærker bliver brugt til så mange andre ting, så ville høre om nogle har erfaringer med dem på tablets, iphones og bærbare?

alex2life
alex2life
Hmm - En label-maskine/dymo ville nok være det smarteste
Men ellers tænkte jeg på retteblæk/lak - Ikke den der shitty tape men den man smører på med en lille børste

Du kan evt. lave en skabelon på et A4 ark med bogstaverne og så male henover den for at det ser lidt bedre ud

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!