Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Gamers unite!

MSThychosen
MSThychosen
Hej Folkens!

Hvis nogle af jer har fuldt med inde i Nattråden 4 - ved i nu, at et af samtaleemnerne lige nu, er et Gamereactor meet up

Der har for mange år siden (10!) været kæmpe success med disse arrangementer, og det kunne vel være fedt for alle, at se hvem man egentlig kommunikerer med herinde over trådene - og evt. settle en beef med en anden bruger, i form af en gang figterspil bedst ud af 3

Denne tråd bliver egentlig i første omgang oprettet for, at se hvor stor en garde af gamere der er med på ideen, og så må man tage den derfra tænker jeg Alle er velkommen, nye samt gamle, skribenter samt redaktionen, hvis de altså også lyster sådan en gang fnider

Jeg ved ikke om de tidligere gange har kørt med en aldersgrænse, men jeg tænker at vi nok i første omgang skulle mødes, hygge, spise, spille, spille, spille.. og ja, gøre det vi alle godt kan lide Snakke med hinanden, alle ville være velkomne til at bidrage med et eller andet undeholding, singstar, just dance, idk. hvad folk selv finder uhørt morsomt
Hvad det bringer med sig ud på aftenen/natten må tiden vise Men jeg tænker det nok ville være bedst for alle parter, at smide det en fredag/lørdag eller en Lørdag/søndag, altså lade arrangementet køre over to dage, så hvis folk ikke har muligheden for transport hjem, altså så på en eller anden måde crasher hos en anden bruger, som måske har bedre transport forhold - disse ting kan dog snakkes indbyrdes om En dato - ikke sat, for som sagt skal vi lige mærke vandet, og se om det noget folk gider - men tænker i de lidt varmere perioder af året, så man måske kunne grille og sidde ude også. Jeg tænker at smide 2 kommentarer i sporet, med en gider/gider ikke - og så kan man synes godt om den man vil, og på den måde stemme på det Og hvis man har et forslag eller input, er man selvfølgelig også velkommen til at kommentere det!

Jeg håber folk kunne være friske på det her!

Kom glad!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
dbbuu
dbbuu
Er frisk, hvis dato osv. passer ind
Har ikke været med til nogle af de foregående, men har altid syntes, at det så hyggeligt ud

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
MSThychosen
MSThychosen
Jeg kunne godt være interesseret i sådan et arrangement

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg mindes at vi plejer at smide en aldersgrænse på 16+. Både fordi der tidligere er blevet indtaget alkohol i de sene timer samt at diverse ungfolk som regel er lidt mere uafhængige i den alder.

Dog synes jeg ikke at det med alkohol er nødvendigt, så for min skyld kan den del fint udelukkes helt. Jeg har aldrig drukket til de andre arrangementer da jeg som regel har været i bil.

Jeg er med på den. Og fedt du tager den op!

Tråden her kan jo fint bruges til at mærke temperaturen, brainstorme osv.

- En dude i forklædning..
MSThychosen
MSThychosen
Tillagt 2018-02-17 11:52:
Citerer Carmillah:
Jeg mindes at vi plejer at smide en aldersgrænse på 16+. Både fordi der tidligere er blevet indtaget alkohol i de sene timer samt at diverse ungfolk som regel er lidt mere uafhængige i den alder.

Dog synes jeg ikke at det med alkohol er nødvendigt, så for min skyld kan den del fint udelukkes helt. Jeg har aldrig drukket til de andre arrangementer da jeg som regel har været i bil.

Jeg er med på den. Og fedt du tager den op!

Tråden her kan jo fint bruges til at mærke temperaturen, brainstorme osv.

Alkohol var netop et emne jeg tænke vi ville ramle ind i for min skyld må det gerne være med og indtages, bare alt med måde som man siger Men hvis stemningen ligger for, at det ikke skal være en del af "menuen" så sorteres det bare fra Men, hvis det skal være med, så synes jeg en aldersgrænse ville være passende, da jeg ikke vil have til ansvar at sørge for evt. 13-14 årige kan styre sig..

Hvor i landet ville være bedst? Hvor har det været tidligere?

Tillagt 2018-02-17 11:54:
Og Carmillah, nu hvor du er Mod, har du så mulighed for at rykke mine to kommentarer om gider/gider ikke sammen? Jeg kunne ikke få lov til at smide dem i går, så de endte under tillæg, så ventede på der kom nogle og kommenterede så jeg vidste den var sikker

The_Dude
The_Dude
Synes alkohol burde holdes uden for. Voksne mennesker kan vel hygge sig uden

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
som sagt - hvis stemningen ikke ligger til det så skal det ikke med
helt enig i at voksne kan hygge uden - men hvis der er flertal der siger for at det skal med, så håber jeg ikke Det bremser folk for at deltage, da der selvfølgelig vil blive sørget for helt sober drikke også

man kunne også hvis det vedtages, at man så medbringer sit eget.. idk, det er sådan noget vi skal snakke mere i synes jeg!

og er enig med dig dude, voksne kan også have det sjovt uden!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer MSThychosen:
Og Carmillah, nu hvor du er Mod, har du så mulighed for at rykke mine to kommentarer om gider/gider ikke sammen? Jeg kunne ikke få lov til at smide dem i går, så de endte under tillæg, så ventede på der kom nogle og kommenterede så jeg vidste den var sikker
'

Jeg kan kun redigere og slette dine indlæg.

Måske det har størst effekt blot at have den ene valgmulighed der gør at man kan klikke hvis man er interesseret. Det har jo som sådan ikke relevans at vi ved hvor mange der ikke er interesserede

Citerer The_Dude:
Synes alkohol burde holdes uden for. Voksne mennesker kan vel hygge sig uden

Vil du med hvis det bliver aktuelt Dude?

MSThychosen
MSThychosen
Du har ret! slet endelig min kommentar så folk skal Ikke have muligheden for at stemme negativt ind her

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer MSThychosen:
Du har ret! slet endelig min kommentar så folk skal Ikke have muligheden for at stemme negativt ind her

Og nu hvor likes ikke virker som det skal, så er det blot endnu mere besværligt at få en tilbagemelding, hvis ikke folk skriver en kommentar

The_Dude
The_Dude
Citerer Carmillah:
Citerer MSThychosen g Carmillah, nu hvor du er Mod, har du så mulighed for at rykke mine to kommentarer om gider/gider ikke sammen? Jeg kunne ikke få lov til at smide dem i går, så de endte under tillæg, så ventede på der kom nogle og kommenterede så jeg vidste den var sikker'

Jeg kan kun redigere og slette dine indlæg.

Måske det har størst effekt blot at have den ene valgmulighed der gør at man kan klikke hvis man er interesseret. Det har jo som sådan ikke relevans at vi ved hvor mange der ikke er interesserede

Citerer The_Dude ynes alkohol burde holdes uden for. Voksne mennesker kan vel hygge sig uden

Vil du med hvis det bliver aktuelt Dude?

Måske jeg er stadig lidt genert tror jeg

Y can't metroid crawl ?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer The_Dude:

Altså der har været generte typer med alle de andre gange. Der er plads til alle. Man behøver ikke at være sådan en der ævler helt vildt - jeg kan fint ævle for to

The_Dude
The_Dude
Citerer Carmillah:
Citerer The_Dude:Måske jeg er stadig lidt genert tror jeg

Altså der har været generte typer med alle de andre gange. Der er plads til alle. Man behøver ikke at være sådan en der ævler helt vildt - jeg kan fint ævle for to

vil bare ikke være ham den mærkelige og generte der står over i hjørnet

Y can't metroid crawl ?
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer The_Dude:

Jamen dén kan vi fikse med noget alkohol! (joke, obviously)

Det ville være fint nok med et arrangement uden alkohol så alle kunne være med - alternativt, kunne man holde gaming arrangementet fra kl. 14-22 (8 timer) og så kunne dem der har lyst (og er 18+) tage en øl eller flere, nede på det lokale vandhul bagefter. Dem der har Nintendo Switch eller andre håndholdte kunne med fordel tage dem med og lade gamingen fortsætte resten af aften.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Joeyvind
Joeyvind
Lyder hyggeligt. Jeg ville gerne drikke en øl med MSThychosen, og hører mere om dine vandreture.

Altid inspirerende med nye ideer til ro, livsstile og ferie

... Og ellers kan der altid snakkes Premier League.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
The_Dude
The_Dude
Citerer Sturmgeist:

Det ville være fint nok med et arrangement uden alkohol så alle kunne være med - alternativt, kunne man holde gaming arrangementet fra kl. 14-22 (8 timer) og så kunne dem der har lyst (og er 18+) tage en øl eller flere, nede på det lokale vandhul bagefter. Dem der har Nintendo Switch eller andre håndholdte kunne med fordel tage dem med og lade gamingen fortsætte resten af aften.

Og lade dig kaste op ud over skærm og det hele ?

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
Citerer Sturmgeist:

Det her synes jeg bestemt er en god Idé Sturmgeist! Så er der noget for alle, og så må man selv styre hvad man vil Man er selvfølgelig (The_dude, vi vil have dig med!!!!) velkommen til at blive, selvom man ikke gider alkohol

Citerer Joeyvind:
Lyder hyggeligt. Jeg ville gerne drikke en øl med MSThychosen, og hører mere om dine vandreture.

Altid inspirerende med nye ideer til ro, livsstile og ferie

... Og ellers kan der altid snakkes Premier League.

Ohhh, Joey! Pas på hvad du vil, jeg plaprer lynhurtigt løs når jeg drikker øl Men det er da en gengældt følelse Og mine små eventyr må du da gerne høre om

Om det så er spændende, må tiden vise, men ja, ellers er Prem da en god isbreaker

Citerer The_Dude:
Citerer Sturmgeist:Citerer The_Dude:Måske jeg er stadig lidt genert tror jeg

Det ville jeg derimod gerne se, især fordi jeg ikke ejer en Switch, så jeg bliver ikke ked af en brækfyldt maskine bagefter

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer The_Dude:

DET ER EN INTERAKTIV 4D MAVEINDHOLDSBASERET INDIE NON-VIRTUAL REALITY "EXPERIENCE"!! Og det er jo ikke meget anderledes end at sætte et EA Games spil på, og så sparer du endda 400kr.

The_Dude
The_Dude
Citerer MSThychosen:
Det her synes jeg bestemt er en god Idé Sturmgeist! Så er der noget for alle, og så må man selv styre hvad man vil Man er selvfølgelig (The_dude, vi vil have dig med!!!!) velkommen til at blive, selvom man ikke gider alkohol

gider gerne alkohol bare ikke i denne sammenhæng og med folk jeg ikke kender

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
Det fair, håber ikke du føler jeg tvinger det over dig! der skal være plads til alle!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Sturmgeist:

Obviously?

Citerer Sturmgeist:

Det lyder PIVhyggeligt!

Citerer The_Dude:

Nej nej, vi finder bare en mulepose til ham, så er det problem løst.

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Carmillah:
ej nej, vi finder bare en mulepose til ham, så er det problem løst.

Mmm... så kan jeg også drikke den samme drink op til flere gange ^_^

Aalborg
Aalborg
lattergas og æter?

God fest til jer

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
så du vil ikke deltage? (((

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!