Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hattrick.org

Thor86
Moderator
Thor86
Er der egentlig nogen herinde, som spiller Hattrick?

Hvordan går det?

Jeg er selv startet op igen efter et fravær på snart ti år. Jeg er i liga med en kammerat, og jeg skal lige til i gang med det hele. Der er i hvert fald ændret en del af, hvad jeg lige har kunne se.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
MSThychosen
MSThychosen
en masse på mit arbejde spiller det, og vinderen vinder et par valgfri sko eller fodboldstøvler
Jeg deltager dog ikke selv har jeg slet ikke sat mig nok ind I

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer MSThychosen:
en masse på mit arbejde spiller det, og vinderen vinder et par valgfri sko eller fodboldstøvler
Jeg deltager dog ikke selv har jeg slet ikke sat mig nok ind I

Det er også blevet relativt kompliceret, så jeg forstår dig faktisk godt. Jeg har lige tiden i øjeblikket, men lad os nu se, om det fortsætter. Det lyder dog rimelig fedt, de har sådan et sammenhold om det.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
MSThychosen
MSThychosen
Ja, et godt sammenhold i en butik kan altså gøre den store forskel -og det må man sige vi formår at have
Vi har mange små ting sammen, også en oddset klub, den er jeg dog heller ikke Med i, på trods af det ikke er det sværeste da de oddser så tosset
Er dog med i fredags klubben, slik hver fredag samt drikke til, for en 50 om måneden - go deal!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
FreshWater
FreshWater
Kan huske der var en gruppe af os på seminariet, der spillede det i de glade 00'er.... har siden prøvet at starte op igen et par gang, men andre ting er dog kommet i vejen hver gang. Hvor kompliceret er det blevet? Synes ikke det var så galt da jeg spillede det meget.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!