Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad er der sket med forummet...?

Missing Avatar
InOtherNews
Jeg har været ivrig bruger af GR i 15 år snart, og havde for mange år siden en anden profil. Desværre har jeg både glemt brugernavn og login nu Det er dog ikke det væsentligste.

Dengang var der vildt gang i den, men nu er her nærmest dødt?

Jeg husker blandt andet nogle lange lange tråde med kædehistorier, og evige debatter om alt i øst og vest.

Er her nogen, som har været medlem i over 10 år?

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer InOtherNews:

Oh yes, jeg kører på mit 15. år herinde

Aktiviteten herinde svinger lidt. Brugere kommer og går. Nogle brugere forlader os og der kommer nye til. Sådan vil det nok altid være.

Men ja, aktiviteten har bestemt været større. Nogle år har der virkelig været knald på og på et tidspunkt var vi hele 7 moderatorer. Nu er der mere eller mindre "kun" mig tilbage, men jeg holder ved

- En dude i forklædning..
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer InOtherNews:
Jeg har været ivrig bruger af GR i 15 år snart, og havde for mange år siden en anden profil. Desværre har jeg både glemt brugernavn og login nu Det er dog ikke det væsentligste.

Dengang var der vildt gang i den, men nu er her nærmest dødt?

Jeg husker blandt andet nogle lange lange tråde med kædehistorier, og evige debatter om alt i øst og vest.

Der er mere liv i tekstkommentarene, resten er stortset dødt.

Spis grønt, for klimaets skyld.
Missing Avatar
InOtherNews
Citerer Carmillah:
Citerer InOtherNews:Er her nogen, som har været medlem i over 10 år?

Oh yes, jeg kører på mit 15. år herinde

Aktiviteten herinde svinger lidt. Brugere kommer og går. Nogle brugere forlader os og der kommer nye til. Sådan vil det nok altid være.

Men ja, aktiviteten har bestemt været større. Nogle år har der virkelig været knald på og på et tidspunkt var vi hele 7 moderatorer. Nu er der mere eller mindre "kun" mig tilbage, men jeg holder ved

Ak ja, jeg husker godt tiden med masser af moderatorer, der var nødt til at være aktive hele tiden fordi hæren af teenagere ikke kunne opføre sig ordentligt Jeg var (måske) en af dem

Jeg har været med siden GR havde sin frække røde farve med afrundede hjørner, i bedste millenium-stil.

Desværre tror jeg mange er smuttet til Facebook og YouTub for at debattere spil m.m. Men jeg er nu stadig glad for, at der findes internetfora endnu. Det er trods alt en anden form for fællesskab man har herinde

Abild
Abild
Spøjst, at jeg lige valgte i dag til at kigge ind. Ellers længe siden, jeg har været herinde. Men jeg tror det er sandt, at mange bruge andre medier til at snakke spil osv. i dag. Jeg kender i hvert fald, at mange bruger Reddit. Udviklingen med faldende aktivitet var den samme på de danske Nintendo-sider også. Og i dag tror jeg kun, der er N-club tilbage.

Da jeg var teenager brugte jeg nærmest GR, som folk i dag bruger Facebook osv. Det er meget sjovt at tænke på, hvordan tingene i den digitale verden har ændret sig siden da. Fedt, at GR er her endnu dog!

Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
FreshWater
FreshWater
Er selv fra 2008 herinde, og ja forummet har tidligere været betydelig mere aktivt... nattråden RIP. Og jeg kan da også huske dengang blogs fra brugerne også var en ting.

Flere af debatterne, er rykket ind i kommentarerne. Så hvis du savner at debattere, går du bare efter hvor mange svar, et indlæg har fået ;)

I think of dieting, then i eat pizza
dbbuu
dbbuu
Har været medlem siden jeg var 13 år. De efterfølgende år, og især 15-16 års alderen bruge jeg forummet meget, og tjekkede siden ud flere gange dagligt. Her i dag 14 år efter jeg oprettede en profil, går der mange dage, nogen gange endda måneder mellem mine loggins.
Ved ikke om tiden er rendt fra fora, og som du selv nævner måske flyttet over på Youtube og Facebook.

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Vi har haft forumændringer i støbeskeen i lang, lang tid. Ledelsen siger at andre ting kommer i vejen, og jeg er tilbøjelig til at tro dem. Måske er tiden ved at løbe fra fora, men vi går ud på et brag, så derfor har jeg arrangeret at mens vi venter på et egentligt redesign, så kan jeg i det mindste få lov til at redigere i de mange emner der ikke giver nogen mening.

Måske ved bare at have to-tre kategorier kan vi samle det hele lidt?

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Magnus Groth-Andersen:
Vi har haft forumændringer i støbeskeen i lang, lang tid. Ledelsen siger at andre ting kommer i vejen, og jeg er tilbøjelig til at tro dem. Måske er tiden ved at løbe fra fora, men vi går ud på et brag, så derfor har jeg arrangeret at mens vi venter på et egentligt redesign, så kan jeg i det mindste få lov til at redigere i de mange emner der ikke giver nogen mening.

Måske ved bare at have to-tre kategorier kan vi samle det hele lidt?

En kraftig oprydning/sammenlægning lyder ikke som en tosset idé

- En dude i forklædning..

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!