Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad er der sket med forummet...?

Missing Avatar
Niceguy69
@Juice
Det er også planen, jeg skal bare lige have tygget lidt hvad der skal proppes på den. Fedt initiativ i øvrigt. har allerede luret lidt på de andres lister og der ligger nok noget der jeg skal kigge nærmere på

TheJuice
TheJuice
@NG - Jeg gjorde det på den måde, at jeg gik årene igennem og noterede de spil, som jeg havde spillet og synes var rigtig gode gode.
Ud fra den liste, valgte jeg så de 10, som jeg synes bedst om og derefter hvilken rækkefølge de skulle i.

Missing Avatar
Niceguy69
@Det virker lidt som et uoverskueligt projekt at gøre det på den måde, så jeg laver nok en liste en af dagene over spil, jeg umiddelbart har hygget mig mest med

oliman22
oliman22
Jeg kigger ind meget sjældent, men vil da lige tjekke ind og sige hej.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
The_Dude
The_Dude
Abild, Thor86 og Oliman22.

What year is this???

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer The_Dude:
Abild, Thor86 og Oliman22.

What year is this???

Hov hov, du glemte mig

The_Dude
The_Dude
Det er ikke så længe siden for dig som de 3 andre ;)

Y can't metroid crawl ?
Thor86
Thor86
Stikker helt af jo

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!