Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Gæt udgivelsesdato og pris på next gen

Missing Avatar
RSkovbo
Vi må gå ud fra, at vi nok er tæt på lige præcis et år fra udgivelsen af både PS5 og Xbox 'Scarlet'. Så i den anledning synes jeg da lige vi skulle give(og samle) vores respektive bud på henholdsvis pris og dato. Så kan vi altid hive tråden frem igen næste år, og få et billigt grin over de værste bud!

For nemhedens skyld, så lad os prøve at holde den i dollars, da maskinerne næppe får en officiel dansk vejledende udsalgspris alligevel og nok svinger et par hundrede kroner fra butik til butik - sådan har det været de andre gange.

Her er mine bud:

PS5
Tirsdag den 17. november, 2020 (USA)
$399

Xbox Scarlet
Fredag den 6. november, 2020 (USA)
$399

Missing Avatar
TheJuice
Jamen jeg byder da gerne ind.

Xbox Scarlet
Fredag d. 30/10 2020
$499

PS5
Fredag d. 6/11 2020
$499

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Missing Avatar
TheJuice
I er flere på den 399,-

Jeg har svært ved at se den, når man ved, hvad der er hardware i den.
SSD harddiske er ikke billige.

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
The_Dude
The_Dude
SSD er netop ved at være pænt billige.

Y can't metroid crawl ?
Missing Avatar
TheJuice
Ikke hvis det er typen man sætter direkte på bundkortet. Du kan se den du kan vinde her på GR som er på sølle 256 gb, koster alligevel 550kr i butikkerne.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!