Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad klarede du i dag...

Strezz
Strezz
Hey...

Som topic siger, så kunne det være meget sjovt at se hvad folk klarede i deres spil i dag....

Jeg fik Crackdown ind af døren, og nåede at max'e mit agility skill, og mangler én i både driving skill og Explosive skill, for at de er maxed out... ydermere er Los Muertes klaret, så nu er der kun to bander tilbage...

Udover overstående, så fik jeg i dag min DS'er på nettet (Nemt og smertefrit), og Guffi besøgte mit lille samfund i AC:WW, og omvendt.

Så fik jeg leget lidt med WoW også, dog ikke noget der er værd at skrive hjem om.....

Well, det var min dag i spil verdenen... hvordan var din?

CHeers

danishmaggot
danishmaggot
Jeg tabte omkring 6 kampe i mit Fifa Manager 07 spil....sååå deeeet.

frans
frans
Har næsten ikke spillet idag

Men blev etter i HL2: Death match. Jeg ROX for vildt til det spil.. Ingen kan slå mig

The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
Jones
Jones
Jeg købte mit shadow of the colossus og har klaret 4 giganter

PSN ID Ravenlore
Missing Avatar
Fynboen
Ja jeg klarede et achivment i Battlestations: Midway...sejlede rundt i min ubåd i 32 min også fik jeg lige små 20 point mener jeg det var, jeg skulle bare sejle rundt i 15 min

Strezz:

Lad lige være at gennemføre Crackdown for os andre

See yaa on Live... Gamertag: Fynboen
Missing Avatar
Flakman
Ja Strezz - come on.. men det lyder da lidt kort det spil?

Missing Avatar
IraQi-SnipE
Jeg spillet BF2 og nu er jeg snart ved at blive secound leutinent og som altid er jeg altid på første pladsen da jeg gemmer hele tiden i flyve maskinen og nu har jeg vært til træning, så skal til at fortsætte med at game hele natten og imorgen da der nok er snestorm

When there is no more room in hell, the dead will walk the earth..
Strezz
Strezz
Fynboen/Flakman:
Crackdown er fedt lavet.... at sammenligne det med GTA er helt off... men hvor er jeg skuffet! Det er ALT for nemt, både at klare de forskellige ensformige missioner, og at få de forskellige enhancements....

Jeg håber dog på at det vil være fedt i co-op, da jeg ellers kun kan se frem til at lege achivement hunter... Men der er allerede frigivet en download pack, med fire nye figurer, så med lidt held, så arbejder udvikleren også på mere indhold....

CHeers

Missing Avatar
PorreKaj
jeg fik smadret AI'en i atomic bomberman, haha og spillet lidt heroes 5

call_of_duty_freak
call_of_duty_freak
Citerer Psykocyber:
Nakkede Call_Of_Duty_Freak hårdt i CSS
Ahhh, det var kun fordi du havde awp og da jeg fik den gik det den anden vej haha. Men ærgeligt at vores "lykke" awp gik lost(min fejl )

sebman
sebman
Fik kørt en 15-20 baner i Ridge Racer 6. Men det var også det eneste jeg nåede

masterman
masterman
Har spillet lidt Halo Combat Evolved, er nået til sidste mission (Er håbløst bagud)

Weird Al
Weird Al
Har spillet AC:WW Fik Bob til min by

GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
Meqrinda
Meqrinda
Prøvet supreme commander, spillet lidt solitaire og fik tæv i Super Smash bros: melee.

Vær bange, selvom jeg ikke vises online, holder jeg øje :-P
wushu
wushu
Jeg er lige steget til level 66 i wow og omlidt ska jeg tæve en kammerat i Tabletennis til 360'eren

Nihil Ex Nihilo
JinSun
JinSun
SPillet cs, og nået top rank et par gange. Med et snit på 32 + på hver server

Aalborg
Aalborg
altså igår for mit vedkommende.. kom gennem 2 baner i Fire Emblem : Path of Radiance.. mangler nu kun den sidste bane.. det bliver i aften

"let røven og gør noget"
Adoo
Adoo
Er i gang med at tæske mig igennem Tekken 5 og få alle characters... har fået de først 2, Roger Jr. og Anna... men hold kæft hvor ham Jinpachi svær!

Psykocyber
Psykocyber
Citerer call_of_duty_freak:
Citerer Psykocyber:
Ahhh, det var kun fordi du havde awp og da jeg fik den gik det den anden vej haha. Men ærgeligt at vores "lykke" awp gik lost(min fejl )

Du er bare dårlig...
Kan da godt tage dig igen uden AWP, som jeg heller ikke er specielt god med.

Strezz
Strezz
Citerer Aalborg:
altså igår for mit vedkommende.. kom gennem 2 baner i Fire Emblem : Path of Radiance.. mangler nu kun den sidste bane.. det bliver i aften

Fire Emblem til Gamecube er SÅ fedt et spil...! Kunne være man skulle gi' sig i kast med det igen...!

CHeers

Missing Avatar
Fynboen
Fik lige klaret ubåds challenge så mangler jeg kun den med de fly...

Strezz:

Det er noget lort at spillet er som du siger, men hvis du har lyst når jeg f.eks får spillet så kan vi gå igang med engang co op.

Hygge

See yaa on Live... Gamertag: Fynboen
call_of_duty_freak
call_of_duty_freak
Citerer Psykocyber:
Citerer call_of_duty_freak:
Citerer Psykocyber:

Du er bare dårlig...
Kan da godt tage dig igen uden AWP, som jeg heller ikke er specielt god med.
Så er vi 2, jeg har altid været dårlig med en awp. Men indrømmer gerne jeg er dårlig, men indrømmer du var heldig

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
kom til bossen i dmc3´s 11 bane... men jeg døde så jeg klarede ikke noget

Felix The Reaper!
spar konge
spar konge
Kom en smule videre i the longest journey. Og så skulle jeg jo ikke have læst videre i den der walkthrough end jeg reelt havde brug for.

I've had many bad days, but I'd never woken up dead before

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!