Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad klarede du i dag...

sebman
sebman
Fik spillet ca en halv time i Superman returns før jeg fik spat af spillet og slukkede

Ak-master
Ak-master
Kom i gennem Challengemode i R&C:ToD med alle Gold Bolts.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
game spy
game spy
Klarede et par baner i Ratchet and Clank: Tools of destruction, og nogle i Lair.

Gamertag: ZER0 Y0DA
Big-Boss
Big-Boss
at være på lokum

Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
sebman
sebman
Citerer Big-Boss:
at være på lokum

Nej nej nej det har jeg helt glemt må heller gå i gangmed det samme

Adoo
Adoo
Er lige kommet til slottet i Resident Evil 4 (ps2).. men jeg har næsten ingen ammo!

Virus
Virus
11 stjerner i Super Mario Galaxy
Det er nu et herligt spil...

minisnor
minisnor
Jeg formåede at fucke mine chancer til to eksamener op.

Det er fandme flot!

Bazzinga!
Al-tair
Al-tair
CoD4 i torsdags
idag kane and lynch..

"Strong reasons make strong actions"
Weird Al
Weird Al
Jeg klarede Easy Tour i GH2 til X360 idag.

GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
Weird Al
Weird Al
Citerer KasperK:
100% på Woman i GH2

På ekspert?

GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
minisnor
minisnor
Citerer KasperK:
Citerer minisnor:
Jeg formåede at fucke up mine chancer til to eksamener.

Hvordan?

Jeg kunne ikke komme med i en projektgruppe til den ene, så jeg skal skrive en 10 sider lang rapport til på tirsdag, og i den anden kom jeg i en skodgruppe, så jeg kan forvente at skulle lave 75% af opgaven selv.

Bazzinga!
Kebab
Kebab
Fik kørt motorvej og kom længere i Resistance: FOM

Jeg har ingen ide om hvad jeg laver.
Niceguy69
Niceguy69
Prøver lige at genoplive den her tråd

Klarede Merryweather heistet i GTA V og en håndfuld Strangers and Freaks missioner

Grublr
Grublr
Jeg har ikke som sådan klaret noget, men jeg har optaget noget gameplay i Session, som er den vildeste skate-simulator jeg har prøvet. Skate 3 styringen var svær for mig, men det er nærmest umuligt med Sessions styring, så man kan næsten kun lave realistiske tricks og linjer. Det er super fedt, og jeg hygger mig gevaldigt i det. Det ser godt ud, kører godt og så er det ikke engang færdigt endnu. Kan varmt anbefales, specielt hvis du har det i blodet

Udover det har jeg klaret en masse achievements i Bejewled 3... shhhh. det er MIN guilty pleasure.

Lilium11
Lilium11
Umiddelbart fair nok idé til en tråd de har haft tilbage i 07'

Well, jeg har haft gang i noget late-game indhold i Celeste og er netop blevet færdig med C-siderne, der sådan helt uden videre forventer at du begynder at implementere speedrun tech for at klare banerne, og er nu i gang med Farewell DLC'et der også lige smider en tutorial ind til hvordan man Wave Dasher - og jeg må indrømme at jeg ikke er sindssygt god til det. Idéen er at man kan lave et langt dash-hop uden at miste sit dash, men for højt eller for lavt og man mister enten længde eller sit dash, så det er værd at øve sig på.

Godt nok sjældent jeg synes DLC opfører sig sådan her, men jeg kan lide det. Må dog indrømme, jeg har flirtet lidt med tanken om jagten på guldjordbær, men det her kapitel bliver sgu bare ved og ved og kræver avanceret tech at spille, så at komme igennem uden at fejle... well, det tror jeg straight up ikke jeg kan. Ikke med mit nuværende niveau i hvert fald.

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Niceguy69
Niceguy69
Fik klaret Blitz Play heistet og en håndfuld missioner for Devin og Solomon i GTA 5.

Niceguy69
Niceguy69
De første 2 missioner i Aliens: Colonial Marines og 80 gamerscore.
Kan ikke helt følge den kritik det her spil har fået. Jo det er ikke noget ikke decideret noget godt spil og Xenomorpherne er alt for små og ligner somaliere, men så dårligt er det heller ikke. For 20 kroner i Gamestop er jeg godt tilfreds.

Niceguy69
Niceguy69
De første 2 missioner i Crysis 2 og 20 gamerscore.
Pisse flot spil når man tænker på det snart er 10 år gammelt. Imponerende man kan lave et så flot spil til Xbox 360

TheJuice
TheJuice
@ NG - Det kunne så ikke engang holde 30 fps. Det sigtede efter 30, men havde flere drops. Så det gør det straks mindre imponerende.

Niceguy69
Niceguy69
@Juice
Jeg holder mig altid ude har jeres fps diskussioner, for det har ingen betydning for mig. Når man tænker på hvor meget skrald der er blevet lavet i denne generation, er jeg imponeret over for flot et så gammelt spil er Det kommer måske også af jeg pt. skifter mellem Aliens Colonial Marines og Crysis 2. Aliens er ikke just en skønhed

Lilium11
Lilium11
Hvorfor filan i silvan spiller du overhovedet Colonial Marines? Var det ikke ganske forfærdeligt?

Og jo, Crysis spillene har altid været ret pæne. Så også ca. det eneste de kunne finde ud af. Har altid fundet de spil ret overvurderede.

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Niceguy69
Niceguy69
@Lillum
Det har fået rigtig hæslige anmeldelser og da jeg faldt over det i Gamestop til 20er, ville jeg lige se om det virkelig var så dårligt
Det er bestemt ikke verdens bedste spil, men jeg synes faktisk der er en meget godt stemning i det. Nu er jeg ikke så langt, men synes måske anmeldersen af det er lige hårde nok.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!