Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Den Ultimative Fodbold Tråd

RedForman
RedForman
Citerer Mgarla:
Helst ikke så meget Spam (Frans)

Tillagt 2008-08-11 13:01:
Og RedForman, det bedste forsvar er et angreg... Så totten ham ligger godt i år, og så med Modric som styrmand.

Ja, men de lukker stadig for mange mål ind

"Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!"
dc-2106
dc-2106
Chelsea vinder Premier League, FA Cuppen og Champions League...

Premier League

1. Chelsea
2. Liverpool
3. Man. Utd.
4. Arsenal

FA Cuppen

Chelsea 3-1 Tottenham

Champions League

Liverpool 2-3 Chelsea

Here I am, looking at my broken Xbox 360, my constantly updating PS3 and my constantly sucking Wii...
Mgarla
Mgarla
Citerer RedForman:
Men hvorfor Tottenham? De har forstærket offensiven, men hvad sker der med deres defensiv? De har godt nok købt Gomes til målet, men det centrale forsvar er af h****** til. Portsmouth ser derimod ret seriøse ud i år.

Tottenham har da ikke købt Gomes????

Missing Avatar
SambaRonny
@Mgarla
Ja det siger jeg. Jeg gemmer mig ikke bag et billed af en super Gay.

Charles Bronson. Lav dog et spil med ham.
Tuca
Tuca
Citerer SambaRonny:
@Mgarla
Ja det siger jeg. Jeg gemmer mig ikke bag et billed af en super Gay.

To mænd med skæg der holder om hinanden. Dit ser nu ret homo-erotisk ud.

G_Rifff
G_Rifff
Ronaldinho til Milan!!! Wuuuhuu

Citerer RedForman:
Men vi ved jo allesammen, at Liverpool vinder Premier League, uanset hvad i siger. Også selvom jeg kan være lidt af en fanboy når det kommer til engelsk fodbold

Liverpool og Milan har en tendens til at komme i CH finalen.. MEN FUCK hvor var jeg ved at tude da Milan tabte i straffesparkskonkurrence til Liverpool efter at have været foran 3-0 ved pausen..

Missing Avatar
Wipeout2097
Van Der Sar

Evra
Vidic
Ferdinand
Neville

Giggs
Carrick
Scholes
Ronaldo

Tevez
Rooney

Brown
Hargreaves
Anderson
Nani
Park
Saha
Henry!?

hvem skulle slå det hold

High Gravity Zone
Missing Avatar
Wipeout2097
Citerer RedForman:
Hvorfor så mistroiske omkring Liverpool?

Fordi de har mange dårlige spiller som Carragher (som kun Liverpool fans synes er god) og så har i hentet Keane og han skal da nok få mesterskabet hjem ( )

Tillagt 2008-08-11 17:38:
Citerer G_Rifff:
Har Man. U fået Henry?

nej derfor står der Henry !? men jeg håber på det

High Gravity Zone
RedForman
RedForman
Citerer Mgarla:
Citerer RedForman:Men hvorfor Tottenham? De har forstærket offensiven, men hvad sker der med deres defensiv? De har godt nok købt Gomes til målet, men det centrale forsvar er af h****** til. Portsmouth ser derimod ret seriøse ud i år.

Jo de har

Citerer Wipeout2097:
Citerer RedForman:Hvorfor så mistroiske omkring Liverpool?

Fordi de har mange dårlige spiller som Carragher (som kun Liverpool fans synes er god) og så har i hentet Keane og han skal da nok få mesterskabet hjem ( )

Tillagt 2008-08-11 19:37:
<quote author="Mgarla">Hvem vinder mesterskabet i la liga?

Barcelona. Medmindre Villarreal kan forbedre sig fra sidste sæson.

Okay jeg må sige, at Daniel Agger kan redde meget for Liverpool, hvis ham og Skrtel bliver sat i det centrale forsvar. Carragher må jeg indrømme er blevet lidt gammel, men i det mindste fungerer hans ben endnu

Dårlige spillere i Liverpool? Okay, Reina den målmand med flest clean sheets i de seneste to sæsoner. Højreback-pladsen har vi været svage, men der kan Philipp Degen forhåbentlig fylde tomrummet. Alonso, Mascherano, Gerrard og Lucas Leiva centralt. Det ser bedre ud end den centrale midtbane hos f.eks. Chelsea med kæmpefloppet John Obi Mikel, og den aldrende Deco. På kanterne har vi Babel, Benayoun og Kuyt, som alle både er hurtige, hårdtarbejdende og målfarlige. Angrebet med Torres og Keane kan til enhver tid slå Tevez og evigt overvurderede Wayne Rooney, som jo stort set aldrig rammer målet sammenlignet med Cristiano Ronaldo.

Ja Liverpool er måske ikke det bedste hold i England, men de slår Tottenham, Aston Villa og Chelsea til enhver tid.

zer0
zer0
Citerer RedForman:
Barcelona. Medmindre Villarreal kan forbedre sig fra sidste sæson.

Endelig noget fornuftigt!
Godt du ikke nævner Real Madrid! De er de værste svanser!

I den engelske liga må jeg sige jeg holder med Liverpool og Arsenal. Ned med Manchester!

Mikkel60 - Add mig på din xbox! :)
Missing Avatar
Wipeout2097
RedForman

arh Chelsea har et meget stærkt hold og det tror jeg ikke Liverpool kan matche, langt fra
og Roonet har bevist sin klasse og Tevez er et monster der aldrig giver op, han kæmper fuldt ud med hjertet

High Gravity Zone
Mgarla
Mgarla
Citerer RedForman:
Citerer Mgarla:
Citerer RedForman:Men hvorfor Tottenham? De har forstærket offensiven, men hvad sker der med deres defensiv? De har godt nok købt Gomes til målet, men det centrale forsvar er af h****** til. Portsmouth ser derimod ret seriøse ud i år.

Jo de har !

Ikke på Footballtransfers.info

Elegande
Elegande
Citerer dc-2106:
Chelsea vinder Premier League, FA Cuppen og Champions League...

My New Best Friend !

Citerer Mgarla:
Hvem vinder mesterskabet i la liga?

hvem gider se på det tøsse fodbold ?

Niarn mødte 9'eren!
Missing Avatar
Wipeout2097
Citerer Elegande:
Citerer Mgarla:
Hvem vinder mesterskabet i la liga?

hvem gider se på det tøsse fodbold ?

helt enig

High Gravity Zone
Missing Avatar
SambaRonny
@Tuca
Ja og det var det også, og du skulle prøve det, og hvis du er heldig, så tager han din mødom.

Charles Bronson. Lav dog et spil med ham.
RedForman
RedForman
Citerer Mgarla:
Citerer RedForman:Citerer Mgarla:

Jo de har !

Ikke på Footballtransfers.info

Har du tjekket Tottenhams hjemmeside, eller matchfakta fra deres træningskampe? Gomes er officielt blevet købt, og han har endda også fået arbejdstilladelse i England, så mon ikke han er købt?

Link:

http://www.tottenhamhotspur.com/players/first_team/heurelhogom
es.html

Desuden er footballtransfers.info ret langsomme. De har f.eks. ikke skrevet, at Chelsea har købt Deco, eller at Barcelona har købt Seydou Keita

Missing Avatar
LaLippi
nåhh gutter, er det ikke på tide i får snakket lidt fodbold!?

Jeg ser Serie A således:

Juventus
Milan
Inter
Roma,

Bliver spændende at se om Ronaldinho kan gøre et godt comeback, hvilket jeg tror han kan! Glæder mig også til at se om Giovinco kan slå igennem på Juve's førstehold, han spås stor fremtid som Nedved's afløser!

Hvis jeg lige skal nævne England også. så håber jeg at Liverpool vinder, de har ihvertfald holdet og manager til det, så må ve se om de går ned som de plejer omkring jul! United ser også meget stærke ud! Det bliver spændende!

Tror Barcelona flopper, det med at købe et helt nyt hold holder sgu ikke, de burde ligesom Rijkaard gjorde med at mixe de stortalenter de har med de mere erfarne!

PSN LaLippi
frans
frans
Citerer Mgarla:
Helst ikke så meget Spam (Frans)

Det var bare lige et hurtigt, uskyldigt for sjov-indlæg No harm done, im out

The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
RedForman
RedForman
Giovinco kan blive den næste store 10'er i fodboldverdenen, hvis man giver ham nok spilletid. Han har ihvertifald potentialet. Det beviste han jo i sin tid i Empoli. Bl.a. via gode frispark og godt pasningsspil.

http://www.youtube.com/watch?v=SSjJ8Ef7C_E

juveforever
juveforever
Citerer LaLippi:
Jeg ser Serie A således:

Juventus
Milan
Inter
Roma,
Forza juve

Jeg er helt enig.

Giovinco har jo også spillet rigtig godt under OL.

Mgarla
Mgarla
Ja juventus gør det nok godt i år, og så ikke mindst med Poulsen!!!

Hvem tror i vinder imorgen mellem Aab og Kaunas?

Tror selv på 1-0 sejer til Aab...

Elegande
Elegande
Hvilke hjmmesider bruger i når i skal læse fodbold nyheder?
Mine 3 favoriter er

www.Indkast.dk
www.Bold.dk
www.Goal.com

Niarn mødte 9'eren!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!