Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Den Ultimative Fodbold Tråd

Thor86
Moderator
Thor86
So do I!

Men har ikke oddset i noget tid.

DBU sænker priserne på landskampene, Berendt er blevet fyret. Når Olsen stopper om to år, så tror jeg på en god fremtid for landsholdet.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
MSThychosen
MSThychosen
Vi skal have lidt liv i den tråd her!

Jeg er lykkelig! som Liverpool fan, gør det mig rigtig glad at vi fik Virgil Van Djik, endelig får vi en leder type der tør at tage fat i det forsvar - at han så skal koste (op til) 75Mil er alligevel vildt, men personligt er det ikke så vigtigt.. Jeg er blot glad for at Klopp endelig tænker defensivt, da vores offensiv virker eminent!
og så er jeg også ok med at Phil Cou10 smutter, han fortjener Barca, har nydt ham i klubben men han er sgu dygtig altså.. men så det godt vi har rigeligt til oppe foran

næste stop må fandme være at hente Jan Oblak til målet! og så ud med Henderson, den absolut ringeste anfører jeg nogensinde har oplevet...

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
MSThychosen
MSThychosen
hvordan tror i Champions league ender?

Jeg er virkelig spændt på PSG-Real Madrid i aften!
Liverpool ryger nok ud næste runde desværre, men jeg håber de går hele vejen!

Joeyvind
Joeyvind
Nu når Neymar er ude er jeg ret overbevist om at Real går videre. Jeg tror forsat Tottenham kan få det svært.

City og Liverpool er videre, men tror begge hold får det svært i næste runde. Selvom City er stærke tror jeg ikke at de har rutinen til at slå Real eller Barcelona ud.

Har du husket at føle dig krænket idag?
MSThychosen
MSThychosen
psg spiller nu ret godt til aften, synes klart de har overtaget

tror du har ret i City ikke har rutinen, men hvis de rammer et tophold på modstanderens dårlige dag, skal de blot gøre som de plejer og score to hurtige mål og dræne modstanderen for selvtillid

tror bayern kommer i finalen, og Tottenham tror jeg godt kan slå juve i morgen

Joeyvind
Joeyvind
United skal bare parkere bussen foran eget mål og spille på omstillinger.

Og således har Mourinho gjort United til historiens kedeligste Champions League vinder.

Har du husket at føle dig krænket idag?
MSThychosen
MSThychosen
Mourinho dræner virkelig Uniteds fodboldglæde, det er så tydeligt på spillerne.. Han er så dødsyg en mand, jeg kan virkelig ikke tage manden..

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!