Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Den Ultimative Fodbold Tråd

Mgarla
Mgarla
Citerer call_of_duty_freak:
Selvfølgelig vinder Danmark i morgen. Hvad har Ungarn egentlig af gode spillere? Kender dem ikke, men har skimtet listen i gennem og det ved at kigge på de klubber de spiller i, så ser det ikke ud til den store mundfuld for det danske landshold.
Det er jo fodbold, så alt kan ske. . Men ikke denne gang!

Mgarla
Mgarla
Var det fortjent det ene point? Danmark var til tider gode, men var for det meste en halv kold kaffe. Danmark havde kun et skud der muligvis kunne gå ind, og her snakker jeg om bendtners fremragende skud på stolpen, men var det dét, Danmark kunne præstere? Det kan komme til at koste i sidste ende, at vi ikke tog 3 point fra Ungarn.

RedForman
RedForman
Danmark har brug for en 10'er, og her tænker jeg på, at vi skal have Kahlenberg tilbage, så snart han er skadesfri. Morten Olsen bliver ved med at bruge ham på venstrekanten, selvom han er bedst på den centrale offensive midtbaneplads, som han spillede i Brøndby, og stadig gør i Auxerre. Måske skulle Olsen væk alligevel...

"Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!"
Mgarla
Mgarla
Jeg er enig med dig RedForman. Måske skulle Olsen væk.

Thor86
Moderator
Thor86
Citerer RedForman:
Måske skulle Olsen væk alligevel...

Vi skal have en som kan variere spillet. Jeg forstår simpelthen ikke Olsen. Hvor mange år i træk har vi spillet det samme elendige system efter den ene elendige kamp efter den anden? Han har simpelthen skyklapper på og lever seriøst i en lille drømmeverden fyldt op af lorte undskyldninger om hvorfor vi ikke vinder, når han er problemet.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
call_of_duty_freak
call_of_duty_freak
Citerer Mgarla:
Portugal-Danmark? 0-1?

10-0 til Danmark.

Tillagt 2008-09-10 22:18:
Haha Schweiz har problemer mod Luxemburg! 2-1 til Luxemburg!

Thor86
Moderator
Thor86
Det har absolut været en virkelig godkendt indsats af Danmark indtil videre med 2-4 virkelig gode chancer! En skam Bendtner ikke kunne se Jon komme spænende for fuld hammer op af banen og vinkede.

Men hvad fanden laver Agger under målet? Han af alle burde da vide man ALDRIG stopper op og vinker off side. ALDRIG! Man løber altid med og vinker for off-side. Den havde ikke været der, hvis han ikke havde stået stille. Det er jeg helt sikker på, og han styrer sgu ellers forsvaret godt i denne kamp!

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Mgarla
Mgarla
jeg tror nu ikke at agger kunne havde nået den. Men bestemt en godkendt indsats af Danmark... come on Danmark 2-1!!!

juveforever
juveforever
vil heller ikke sige det af aggers fejl. Danmark laver 2 mål og ham der hugo fra portugal laver 1 mål og kampen ender 2-2

Elegande
Elegande
øøøøøøøh nice?

Tillagt 2008-09-10 23:44:
Citerer juveforever:
vil heller ikke sige det af aggers fejl. Danmark laver 2 mål og ham der hugo fra portugal laver 1 mål og kampen ender 2-2

2-2? tjek igen !

Niarn mødte 9'eren!
Thor86
Moderator
Thor86
HVAD KRAFTE HELVEDE SKER DER!!!!!!!!!!!!

Det er så pisse fremragende hamrende genialt!
JEG ELSKER LANGSKUD! Som morten hader! MEN FUCK IT!

Mgarla
Mgarla
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!

Elegande
Elegande
Har helletiden vidst at de ville vinde

Niarn mødte 9'eren!
Thor86
Moderator
Thor86
Til gengæld så troede jeg slet ikke på vores VM kvali! Og et sted tror jeg desværre ikke helt på den, vi er nødt til opretholde den her standard for kvalificere os. Vi skal slå sverige 2x og kan nøjes med en tabt/uafgjort mod portugal igen. Og så skal vi slå alle de middelmådige ringe hold der er i gruppen. Begge gang.

Det kunne være lækkert hvis morten ikke havde så meget uld i munden - sig det nu bare direkte "Det er sgu fantastisk vi vandt. Det er det her vi har brug for, det er skide lækkert"

Tupiaz
Tupiaz
Fuck jeg hader urguay, lille dumme lorte land som ikke kan vinde over ecuador, når man har spillet på dansk sejr.

Og DBU er jo til grin. "Se vi kan godt vinde, vi har ikke kunne kvalificere os til de sidste to slutrunder, men vi kan godt vinde, så nu skal vi ikke tale med pressen". Amartør organisation, grib fat om boldene og tag imod den kritik i får.

Signatur er overvurderet.
PooftimusPrime
PooftimusPrime
Vanvittig comeback må jeg nok sige, for 3-2 til Danmark gav mig lige potten i mine venners og min slutresultatsvæddemål haha!

Og selvom de havde tabt 2-1 spillede de da meget bedre end det nede i Ungarn. Men det kunne sagtens været blevet 2-0, 3-0 og endda 4-0 med alle de chancer Portugal havde inden 1-1 udligningen lol.

Men at landsholdet efterfølgende boykotter pressen er både forargeligt men også lidt forståeligt. Der har dælme været meget kritik, talen og at man burde fyre MO, dårligste landshold i 30 år o.s.v. efter Ungarn kampen. Men de burde have fejret sejren samme med os andre. Men fair nok, jeg er med både i medgang og i MODGANG

Missing Avatar
PorreKaj
wtf, DK vandt -.- sku imod mine forventninger da. øv Portugal levere bedre underholdning imo

Thor86
Moderator
Thor86
Citerer PooftimusPrime:
Men at landsholdet efterfølgende boykotter pressen er både forargeligt men også lidt forståeligt. Der har dælme været meget kritik, talen og at man burde fyre MO, dårligste landshold i 30 år o.s.v. efter Ungarn kampen. Men de burde have fejret sejren samme med os andre. Men fair nok, jeg er med både i medgang og i MODGANG
Skrevet 2008-09-11 09:01 Citer

Alt den kritik de har fået, har været fuld ud berretiget så jeg synes det er plat de boykotter den danske presse. De har spillet så pisse hamrende elendigt som jeg aldrig har oplevet nærmest. Det er fuldt fortjent den kritik de får, og mod Ungarn.. ja den kamp vil jeg slet ikke komme nærmere ind på jo!

Moveteam
Moveteam
Thor86: Det er både lidt barnligt men også helt foreståeligt. Pressen er og har aldrig været store eksperter og lavet kæmpe analyser, de er bare der hvor vinden blæser. Så fordi vi spiller en dårlig kamp mod Ungarn, er vi lige pludselig det dårligste hold i 30 år, katastrofale osv. osv. Så når det går godt kommer den helt modsatte klang på.

call_of_duty_freak
call_of_duty_freak
Nu har vi er en nem kamp mod Malta, så vi kan godt tage en slapper.

Citerer Thor86:
Alt den kritik de har fået, har været fuld ud berretiget så jeg synes det er plat de boykotter den danske presse. De har spillet så pisse hamrende elendigt som jeg aldrig har oplevet nærmest. Det er fuldt fortjent den kritik de får, og mod Ungarn.. ja den kamp vil jeg slet ikke komme nærmere ind på jo!

Hvordan elendigt? Hvis du kigger på de hold vi havde sidste år, så er det også forståeligt. Sverige kunne vi køre lige op med og Spanien har vi altid haft problemer med ved kvalifikationer.

Tillagt 2008-09-11 15:03:
Desuden får Sverige også en ordentlig mundfuld mod Portugal. Det bedste for Danmark vil være en sejr over Malta og en uafgjort resultat mellem Sverige og Portugal. Jeg tror sagtens, at vi kan gå hele vejen!

Vi vinder vi ved vi kan! Vi er Danmark!

Missing Avatar
AndersDK
Citerer Thor86:

Ja, selvfølgelig skal et landshold kunne klare at få kritik når de spiller dårligt.. Og ja gu har de spillet et par dårlige kampe her på det sidste og Ungarn.. tjaeee.. Men den såkaldte kritik der snakkes om!? Jeg mener ikke man kan kalde det kritik, men mere tilsvining, da jeg ikke syntes det har været ret saglig den "kritik" der har været.. Hvad kan man som landshold stille op mod pressen, når man mener at de er trådt over strengen? Det eneste de lige har gjort, lave et statment ved at undlade og udtale sig til pressen lige efter kampen.. Jeg syntes det er fair nok...

I medgang og modgang, så støtter jeg sgu det danske landshold.. og ikke den danske presse.

Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Moveteam:
Så fordi vi spiller en dårlig kamp mod Ungarn, er vi lige pludselig det dårligste hold i 30 år, katastrofale osv. osv. Så når det går godt kommer den helt modsatte klang på.

Alt fra 2004 har været elendigt fra det danske landsholds side af. To mislykkede kvalifikationer taler for sig selv, uanset hvordan man vender og drejer det. Vi har haft vores momenter, men i afgørende kampe, som den mod spanien nosser vi i det. Så ja, de har spillet elendigt de sidste 4 år med nogen gode momenter, men ellers forstår jeg udmærket pressen - og nationen.

og hvad er det for noget fis de boykotter pressen? helt ærligt, det er ifølge min mening skyde sig selv i foden. Jeg støtter dem i medgang og modgang, selvom jegi kke altid tror på dem nødvendigvis, men at boykotte er ikke det rette.

Citerer call_of_duty_freak:
Desuden får Sverige også en ordentlig mundfuld mod Portugal. Det bedste for Danmark vil være en sejr over Malta og en uafgjort resultat mellem Sverige og Portugal. Jeg tror sagtens, at vi kan gå hele vejen!

Eller så skal Portugal tabe til Sverige, da os og sverige så er i front. Og det vil jeg meget heller se end portugal. Og jeg forvente vi får 9 point mod hold som Albanien og Maltax2. Der er intet at diskutere, sejr og alt andet er uacceptabelt mod så ringe hold som dem.

Citerer AndersDK:
Ja, selvfølgelig skal et landshold kunne klare at få kritik når de spiller dårligt.. Og ja gu har de spillet et par dårlige kampe her på det sidste og Ungarn.. tjaeee.. Men den såkaldte kritik der snakkes om!? Jeg mener ikke man kan kalde det kritik, men mere tilsvining, da jeg ikke syntes det har været ret saglig den "kritik" der har været.. Hvad kan man som landshold stille op mod pressen, når man mener at de er trådt over strengen? Det eneste de lige har gjort, lave et statment ved at undlade og udtale sig til pressen lige efter kampen.. Jeg syntes det er fair nok...

Jeg læste også at Rommedahl mente vi skulle have et wildcard til em/vm i bt/EB. Forhåbentlig var det en joke, hvis ikke så kan man jo se hvor seriøst han mener vi har spillet godt, men marginalerne var ikke med os. De har sgu spillet ringe de to sidste kvalifikatons runder en 4 plads!?

Det Danske landshold har aldrig ligget lavere på FIFAs liste og så at kalde de har spillet okay. Der er noget som ikke hænger sammen.

call_of_duty_freak
call_of_duty_freak
Citerer Thor86:
Eller så skal Portugal tabe til Sverige, da os og sverige så er i front. Og det vil jeg meget heller se end portugal. Og jeg forvente vi får 9 point mod hold som Albanien og Maltax2. Der er intet at diskutere, sejr og alt andet er uacceptabelt mod så ringe hold som dem.

Tror næppe på at Portugal smider 3 point til Sverige, men et uafgjort resultat lyder mest sandsynligt for mig.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!