Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvor går Dværg højden til

Mig og mine venner kom her forleden til at snakke om, hvor den officielle dværg højde går til. Altså hvor høj skal man være før man officielt kan kalde sig dværg. Da vi ikke kan blive enige tænkte jeg at spørge de kloge hoveder på GR
PSN mj456 jeg skulle jo finde på et eller andet
  • 0
Citerer mikelund:
Altså hvor høj skal man være før man officielt kan kalde sig dværg

Mener du ikke hvor lav man skal være før man er dværg ?
  • 0
En dværg er et menneske, som er født med lidelsen achondroplasi - også kaldet dværgvækst; dette gør at personen bliver meget lav (op til 147 cm, gældende for begge køn) og får visse forskellige træk såsom fremhævet pandeparti.
Dværgmennesker, der ikke lider af achondroplasi, kendes også, som for eksempel fortidsmennesket Homo floresiensis og fra pygmæerne i Afrika.
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
  • 0
Mig og min moster snakker om dværge og så sagde hun så at man bliver betraktet som dværg vis man er 150 cm. Er det rigtig at man er dværg vis man er 150 cm høj?

Tillagt 2012-12-09 19:40:
Mig og min moster snakker om dværge og så sagde hun så at man bliver betraktet som dværg vis man er 150 cm. Er det rigtig at man er dværg vis man er 150 cm høj?
  • 0
Citerer Trunte1998:

Læs Guffi's indlæg

Min eks er kun 165. Det er sateme tæt på de 147 cm

The torture will never stop
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
hvad jeg har hørt så der forskel på om man er mand eller kvinde... mænd skulle den gå ved 155cm og ved kvinder 150

Gik på efterskolen med en som var 150cm og hun blev præcis ikke betegnet som dværg men omvendt havde vi en anden på efterskolen som var 149.5cm og hun blev betegnet som dværg efter hvad de fortalte mig... de sagde så også at ved mænd går det ved 155cm... Men godt være jeg tager fejl eller der er kommet en anden standard?

Men udover højden kunne man ikke se på dem at de skulle være dværge... hende den mindste var faktisk ret køn
Xboxlive ManiackDK
  • 0
Dværg er ikke en højde betegnelse, men en deformalitet hvor kroppens proportioner ikke stemmer overens.

Så, nu er det af vejen, så kan vi godt lukke tråden.
Take a chill pill.
  • 0
Citerer Suduki:
Dværg er ikke en højde betegnelse, men en deformalitet hvor kroppens proportioner ikke stemmer overens.

Så, nu er det af vejen, så kan vi godt lukke tråden.

Men det havde Guffi jo allerede skrevet tilbage i 2009^^

Desuden er man kun dværg, hvis man selv synes det. Eller, hvis Jeg siger det!

Hvis man kun er 165 og ikke kan nå den øverste krydderihylde i køkkenet og bliver nødt til at råbe på hjælp. Så er man en dværg og sådan er det. Basta!

NU kan tråden lukkes
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Er Google gået konkurs?
  • 0
jeg har hørt at dværg højden går ved 150 cm lige meget om man er mand eller kvinde sige til hvis i syntes noget andet

Tillagt 2013-09-24 15:54:
eller mener noget andet
  • 0
Det er en 9 måneder gammel tråd.
Bazzinga!
  • 0
Citerer najahoot13:
jeg har hørt at dværg højden går ved 150 cm lige meget om man er mand eller kvinde sige til hvis i syntes noget andet

Tillagt 2013-09-24 15:54:
eller mener noget andet

Hos mænd 150, hos kvinder 140 mener jeg. Dværgspørgsmål er altid dejlige.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Lukket af moderatoren med begrundelsen:
... Og så er den lukket. ;)