Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Overbelaster jeg min krop?

Missing Avatar
CrAzY-
LOL

Loved by few, Hated by many, Feared by ALL! 8)
K1LL_ME_BILL
K1LL_ME_BILL
Det er nok bedste at tale med en læge!!
Jeg ville gætter på at hvis du ville blive ved at træne så meget, skal du nok sørge får du drikker rigeligt vand, og fornuftigt mad og rigeligt også...

Men som sagt, du må heller snak med en læge eller din træner hvis det er ned ved fitness center du træner

Tillagt 2009-06-28 19:30:
Bare fordi der er ikke nogle der svar indenfor en halv time,behøver du altså ikke at slet indlæg så hurtigt!

Lee, Englishman in Denmark l The Englishman has spoken! l Pre-owned = Legal Piracy - DON'T DO IT! l www.k1llmebill.co.uk
call_of_duty_freak
call_of_duty_freak
Slap da lige af!

Det er ikke noget fitness forum det her, så du finder ikke ligefrem eksperterne herinde. Men nu kan jeg ikke huske dit indlæg, da du har slettet det, men jeg ved, at ens muskler skal slappe af i 48 timer efter træning. Det er dog ikke mange, der kan overholde inklusiv mig.

Men hvis du overanstrenger dine muskler, så er det aldeles ikke sjovt. Jeg har selv prøvet det. Det går fandens ondt og så måtte jeg ligge ned på gulvet. Andet kunne jeg ikke magte.

Missing Avatar
CrAzY-
Tak for jeres svar, og undskyld at jeg var så aggrasiv

48 timer er da meget man skal vente!
Det tror jeg nu ikke jeg kan holde..

NBJ
NBJ
Dine muskler skal som minimum bruge 24 timer på at restituere, men 48 er klart at foretrække. Derfor skal du bare sørge for, at træne forskellige muskelgrupper fra dag til dag, så du ikke overbelaster dele af kroppen

"Would you kindly?"
ashwx
ashwx
Citerer CrAzY-:

det er skam rigtigt,

PSN: Lil-Wolf
Thor86
Thor86
48 timer er optimalt for din krop. Men hvad startede tråden i det hele taget om? Udover du muligvis overbelaster din krop. Din krop skal også først vænne sig til at lave noget, hvis du er stillesiddende.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Master_Disaster_17
Master_Disaster_17
Citerer CrAzY-:

Det er det eller manglende resultater og skader. Vælg selv.

Jeg får ret og jeg får fred
Missing Avatar
CrAzY-
Citerer NBJ:
Dine muskler skal som minimum bruge 24 timer på at restituere, men 48 er klart at foretrække. Derfor skal du bare sørge for, at træne forskellige muskelgrupper fra dag til dag, så du ikke overbelaster dele af kroppen

Overkrop den ene dag og ben den anden dag
God idé!

Thor86
Thor86
Citerer CrAzY-:
God idé!

At træne overkrop på en gang kan tage lang tid, så er det bedre du deler det op. Du kan træne forsiden og bagsiden, at træne begge på en gang, tager lang tid og kan være rimelig hårdt; synes jeg. Hvis jeg skal træne Mave, bryst, biceps, triceps og så alle rygøvelserne så er jeg simpelthen gået sukkerkold.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Missing Avatar
CrAzY-
Citerer Thor86:
Citerer CrAzY-:
God idé!

At træne overkrop på en gang kan tage lang tid, så er det bedre du deler det op. Du kan træne forsiden og bagsiden, at træne begge på en gang, tager lang tid og kan være rimelig hårdt; synes jeg. Hvis jeg skal træne Mave, bryst, biceps, triceps og så alle rygøvelserne så er jeg simpelthen gået sukkerkold.

Ja har allerede delt det op.
Lige for tiden er det forsiden af overkroppen jeg træner.
Det er kun meget lidt jeg træner bagsiden

ashwx
ashwx
Citerer CrAzY-:

no good, husk også at træne ryggen, kan huske da jeg kun trænede foran, blev helt krumrygget.

Missing Avatar
CrAzY-
Citerer ashwx:
Citerer CrAzY-:

no good, husk også at træne ryggen, kan huske da jeg kun trænede foran, blev helt krumrygget.

Føler faktisk det er det jeg er på vej til
Må træne bagsiden noget mere.
Men hvor langtid tager det egentlig at få six-pack?
Hvis man træner hverdag meget hårdt.

ashwx
ashwx
husk ikke hverdag,
anyways, har fået mine over et pænt stykke tid, trænede min mave meget på et tidspunkt, der begyndte jeg at få det. begyndte så til styrketræning, og det gjorde dem mere markerede, har nok brugt omkring et år i alt.
Man kan bedst se dem når jeg spænder, men de er lidt tydelige når jeg ik gør.

Missing Avatar
CrAzY-
Citerer ashwx:
husk ikke hverdag,
anyways, har fået mine over et pænt stykke tid, trænede min mave meget på et tidspunkt, der begyndte jeg at få det. begyndte så til styrketræning, og det gjorde dem mere markerede, har nok brugt omkring et år i alt.
Man kan bedst se dem når jeg spænder, men de er lidt tydelige når jeg ik gør.

Okay tror du ikke man kan gøre det under et år?

Thor86
Thor86
hvis du virkelig vil have en six pack, så er du nødt til tage det seriøst også. Det er ikke nok bare at træne, du skal ændre din kostvaner - afhængig af hvordan du spiser i forvejen.

Missing Avatar
CrAzY-
Citerer Thor86:
hvis du virkelig vil have en six pack, så er du nødt til tage det seriøst også. Det er ikke nok bare at træne, du skal ændre din kostvaner - afhængig af hvordan du spiser i forvejen.

Ja det har du fuldstændig ret i
Må virkelig til at tage mig sammen!

Splinter da
Splinter da
jeg træner 1½ time hver anden dag,
3 bryst øvelser(bænkpress/vægt på skrå/bent arm flyes)
en triceps øvelse
en bicep øvelse/(curl bicep)
2 ben øvelser(legcurl/benpress)
en mave
og en læn.(med 5kg vægt)
alle sammen med 3 sets of 8-12 gange, hver anden dag, er det for meget.??
btw det her er et program jeg har fået lavet af en træner der arbejder der hvor jeg træner.

I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
JacDG
JacDG
Citerer Splinter da:
3 sets of 8-12 gange

Har aldrig forstået hvad det betyder er det 8-12 gange pr. set så det bliver 24-36 gange i alt, ved hver øvelse eller hvordan

Things, stuff, words...
Thor86
Thor86
Citerer JacDG:
Har aldrig forstået hvad det betyder er det 8-12 gange pr. set så det bliver 24-36 gange i alt, ved hver øvelse eller hvordan

Præcis. du laver hver øvelse 8x, a 3 gange.

Splinter da
Splinter da
ja man kan også lave nogle "burns" på det sidste set, hvor man laver så mange man kan indtil man ikke kan løfte vægten en halv centimeter, så man virkelig får blodet til at løbe til musklerne, også kendt som " the pump"

I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
Missing Avatar
CrAzY-
Citerer Splinter da:
ja man kan også lave nogle "burns" på det sidste set, hvor man laver så mange man kan indtil man ikke kan løfte vægten en halv centimeter, så man virkelig får blodet til at løbe til musklerne, også kendt som " the pump"

Det lyder hårdere end det jeg gør.
Og det er endda din træner der har planlagt din træning

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.