Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | War Thunder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      nyeste
      Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

navnet på disse spil ? hjælp :D

Jeg har nogle spil i tankerne jeg spillede meget som lille men kan bare ikke huske hvad det var de hed :/ håber i kan hjælpe

1.
      Det var med 99% sikkerhed et spil til den 1. eller 2. Sega (dem med a-b og styrepind) Det var noget med man kunne styre en ræv som jeg vidst husker løb meget hurtig det foregik meget oppe i himlen langt over jorden. Kan godt være der var andre personligheder at skifte mellem men er ikke helt sikker.
      Det er umiddelbart hvad jeg husker.

2. Det var vidst til Megadrive hvor man styrer en flagermus af en art tror jeg med en kappe.. Den var vidst lilla, altså kappen
      Y can't metroid crawl ?
      • 0
      1. Sonic the Hedgehog?

2. Dunno
      A legend never dies, he reloads!
      • 0
      1. Nej, det er ikke en ræv :b

Tror du snakker om Psycho Fox

Og nummer to er Aero The Acro-Bat 1/2
      • 0
      • Gob
      • Gob
      Jeps er næsten også stensikker på at du mener Aero The Acrobat. Kan hvertfald godt huske vi spillede det sammen for mange år siden.
      • 0
      jeg mener screwattack har lavet en video game vault over Aero, så du kunne jo se dem for at se om det er spillet du leder efter.
      if they dont kill you then i will
      • 0
      Citerer Gob:
      Jeps er næsten også stensikker på at du mener Aero The Acrobat. Kan hvertfald godt huske vi spillede det sammen for mange år siden.

Det var det det hed

Tillagt 2009-08-14 10:59:
      Citerer Angerfist:
      1. Nej, det er ikke en ræv :b

Er det ikke en ræv ? det hedder da Fox og ligner en xD
      Y can't metroid crawl ?
      • 0
      psycho fox, skulle vel meget gerne være en ræv
      ellers er titlen noget vildledende
      It'll only ever cost us an arm and a leg, but if we cut them off now, they will never grow back.
      • 0
      Sonic har sku da aldrig været en ræv ???

Tillagt 2009-08-14 15:06:
      MIn kommentar var til Garic, sorry jeg ikke skrev det mere forståeligt

Men min kommentar om Psycho Fox var til dig
      • 0
      ok jeg siger tak godt der er nogle folk med gode hhukommelser så et speedrun af det på 3 minutter xD
      Y can't metroid crawl ?
      • 0
      Selv tak

Haha, det var satme hurtigt !! :b
      • 0
      Nogen der kan hjælpe mig med at finde navnet på et bestemt spil?

det var et spil meget ligesom Operation bræt spillet fra hasbro, bare til pc og meget gammelt, til windows 95.

Man fik en patient og så skulle man dykke ned i dem for at gribe fat i random ting, men man måtte IKKe røre noget som helst, andet end den ting man skulle fiske op!

har googlet meget efter det, men intet held endnu .________.
      PSN id = ZenDK
      • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!