Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Den perfekte Collectors Edition.

• Liou
  • Liou
Hvad indeholder den perfekte Collectors Edition/Special Edition enlig? Hvis du kunne få det præcis som du ville have det med dit favoridt spil, hvad ville du så putte i æsken til alle de trofaste fans der gerne lige vil have lidt mere?

Og hvad ville være rimelig at tage for hele herligheden?

Personligt mener jeg at en The Making of the game DVD/Blueray må være obligatorisk uanset hvilket spil det så drejer sig om. Er det en spil serie (The Legend of Zelda, The Elder Scrolls osv.) ville det også være hyggelig med et tilbageblik på de tidligere spil... nogen af dem kunne måske enda inkluderes.

En tegneserie kunne også være fedt.

Snakker vi om The Elder Scrolls skal der også medfølge en Pocket Guide to the Empire.

Men hvad siger i? sammensæt jeres ejet The Perfect Collectors Edition.

Med hendsyn til prisen mener jeg naturligvis det afhænger af præcis "hvad" der rent faktisk er i pakken. Jeg har intet imod en Collectors Edition til 1200 kr hvis spillet interesere mig nok og prisen er rimelig, indholdet taget i betragtning. Eventuelt kunne man lave en Standard Edition, altså den normale version af spillet. Silver Edition, en Collectors Edition med de mest basale ting og mange af de vigtigste lækkerier fra The Golden Edition som er den ultimative Collectors Edition, hvor man ganske enkelt får "ALT" hvad man kunne håbe på og drømme om.
Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
  • 0
Assassins Creed 2 black edition har egentlig det hele, bortset fra en lille bog om universet. Ligesom det kodeks der følger med Mass Effect collectors edition.
Shit happens...
  • 0
  • Liou
  • Liou
Okay nu har jeg lige tjekket Assassin's Creed II: Black Edition ud.

Den indeholder...
- Assassin's Creed II (Manglede squ også bare)
- Ezio Action figur
- Soundtrack
- Artbook
- 3 Eksklusive Missioner

Well jeg ved ikke helt med action figure... jo jo det er da måske ikke fuldkommen tåbeligt men ikke noget jeg personligt vægter specielt højt. Kan iværtfald godt undværes. Soundtrack er jeg med på... hvis det da er noget man kan holde ud at høre på. Artbook? jo hvorfor ikke. Eksklusive missioner? men hvad vil folk der køber The Standard Edition ikke tænke? men jo det er da en genial måde at gøre en Collectors Edition ekstra interesandt.
  • 0
På papiret er Assassins's Creed II fin, men i praksis? Soundtracket, nænsomt udført af Jesper Kyd, ligger på en DVD og kan nok kun udtrækkes ved noget teknisk fiksfaks. Hvis man inkluderer et soundtrack, så skal det ligge på en CD eller en DVD som Mp3-filer, sådan at folk har mulighed for at høre dem.

Ellers skal der helt klart være en making of, gerne i filmformat (og meget gerne lidt kritisk, se Halo 2-videoen) men en bog kan også bruges. En lækker emballage gør intet. Men aller helst skal indholdet ikke udgøres af downloads, kun aktiveret af en kode. Det skal ligge på DVD-skiven. Alt andet er at gøre grin med forbrugeren.
  • 0
Jeg er ret ligeglad med hvad der følger med i selve pakken, jeg synes eksklusivt DLC er federe.
Tilføj Shady Panda På Din Xbox Live Friendlist - Så Ses Vi Online
  • 0
  • Gob
  • Gob
Jeg er generelt en sucker når de inkluderer det originale spil. Eksempelvis var zelda:wind waker limited edition for fed. Her fik man ocarina of time oveni, samt en special udgave af samme spil.
Ydermere er soundtracket os rart at have med, og den snart obligatoriske bag kameraet.
Metal gear solid 3: subsistence var os et fantastisk special udgave, her var de helt gamle nes klassikere inkluderet, en ny kamera vinkel der faktisk gav spillet lidt ny liv.
Men hader når de bare smækker en figur og en metal æske som cover i, også er det ligesom det.
  • 0
Nu synes jeg at Australien's Napoleon: Total War Imperial Edition er nice, fordi at det ikke kun inkluderer art work og special enheder, og en lille log bog om Napoleon, men også en buste
  • 0
Den perfekte boks ville for mig indeholde:
En super lækker figur ala den i AC2 Black edition.
en stor artbook med forklaringer til hvad tingene er
en bagom DVD
et par store lækre plakater
et kort over verdenen (selvfølgelig kun mulig i nogle spil)
en t-shirt der ikke bare er et logo på en sort trøje men noget der er arbejdet lidt med
en stor flot boks det hele er i
og så en eller anden form får figur af et ingame våben (en kniv, pistol, briller)
en bog der fortæller noget om figurene og universet og giver noget baggrundsviden

tror det var cirka det
  • 0
  • Liou
  • Liou
Citerer SejPlayer:
et kort over verdenen (selvfølgelig kun mulig i nogle spil)

Den kunne man nu også bare klaske i den normale version af spillet.
  • 0
nå ja okay men så kan man jo sige at man også kunne klaske plakater, dvder og hvorfor ikke en lille artbook med nu vi er igang
  • 0
Jeg er typen som ikke gider at give ret meget for Collectors edition, fordi jeg føler ikke min oplevelse bliver forlænget eller forbedret... så hvis jeg skal købe collectors skal de ikke koste mere end et par. 100,- mere...

En Collectors edition skal indeholde;

- Making off (på dvd ved siden af spillet)
- Soundtrack (På CD)
- Ekstra baner til spillet
- artbook
- History book
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
  • Liou
  • Liou
Citerer SejPlayer:
nå ja okay men så kan man jo sige at man også kunne klaske plakater, dvder og hvorfor ikke en lille artbook med nu vi er igang

Tjah jeg fik da et kort med over Cyrodiil da jeg købte Oblivion... og en over Vvardenfell da jeg købte Morrowind. Og det var den normale version af Oblivion jeg købte samt Morrowind GOTY. Kan ikke se hvorfor et kort skulle være forbeholdt Collectors Edition... hmm fik jeg ikke også et kort med i GTA IV eller husker jeg forkert.
  • 0
Jeg synes generelt at man burde smide et soundtrack i flere special/collectors editions Og ikke sådan noget fis i en papæske som der var til GTA4 eller en skive helt uden æske som til Kane & Lynch...

Min drømme collectors edit ville være til et af Silent Hill-spillene og skulle indeholde:
- Soundtrack
- Detaljeret P-head figur på en ca. 40 cm.
- Artbook i hardcover
- Comic (omhandlende spillet - fx. som prequel eller "the aftermath"... something) (ligesom den, der var med til Army of Two strategybook'en... fuck, den er lækker!! og det er iøvrigt en prequel, hvor man bl.a. lærer karakterene bedre at kende)

Og så skulle det leveres i en gejlet æske med Halo of the Sun eller i en Flauros eller noget andet relateret til spillet...

Savle... det er sgu da en drøm af en pakke

Ved ikke hvad man skulle tage for det.. men jeg ville være villig til at give omk. en 1500,- for sådan en herlighed
* Chase the morning * Yield for nothing *
  • 0
en fed figur.
en artbook.
en tin case med fedt box art.
en making of dvd.
en bog, hvor man lærer noget om universet og karaktererne.
og så noget sejt, som foreksempel night vision googles.
if they dont kill you then i will
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.