Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nævn 3 spil du ikke kan leve uden

Missing Avatar
Cisplatin
Æret være Chuck 4ever...Men Control denied var og er i min bog ikke særligt godt Men er naturligvis købt, for det er jo Chuck ;)

A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
^^
Har kun (af en eller anden underlig årsag) hørt expect the unexpected, og den er awesome! så har høje forventninger

Felix The Reaper!
Missing Avatar
Cisplatin
Forventede Death+ og det var det ikke...Mere Europe på coke tror jeg...

A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
BumZen
BumZen
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer BumZen:RIP Chuck. På mandag ryger hele Death og Control Denied samlingen frem for at mindes hans død ved at lytte til hans musik.
Du har lige mindet mig om at control denied eksisterer, hvorfor har jeg ikke købt noget af det endnu? Thanx

Fordi det har været udgået. Mener det er relapse der er i gang med at genudgive samtlige death plader med bonus indhold så det batter samt Control Denied pladen, der nu kan fås med bonus demos etc.. Indtil videre den bedste julegave jeg i år, og jeg har ikke engang fået mine fingre i noget af det.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Rinns
Rinns
Pro Evolution Soccer: serien
Fallout 2
Heroes of Might and Magic Serien

What do you think of the Movie? I've seen detergents that left a better film!
Missing Avatar
Capperdude
Hmm.. har ingen spil der er livsnødvendige.. er jo ikk sådan at jeg får hjertestop hvis mine spil ikk var her

Manchester United forever <3
Skjoett
Skjoett
Fifa spillene (lige nu fifa 11) counter strike. gta iv.

Missing Avatar
Andreas-DK
Counter-Strike: Source.
ArmA serien.
andre spil på Source Engine.

Hyuuga
Hyuuga
Tja ikke kan leve uden .. dem har jeg nok ikke nogen .. men der er nogle jeg er glade for at have spillet fordi de er noget af det bedste jeg har spillet!

Zelda: Ocarina Of Time
Mass Effect 2
Heroes 3/ WoW / Duke Nukem: Time To Kill deler en 3. plads

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Missing Avatar
Capperdude
GTA IV
UFC Undisputed 2010
God of war III

Manchester United forever <3
Fox-Mulder
Fox-Mulder
1: DET
2: ER
3: UMULIGT

Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
richthofen
richthofen
Tilfældig rækkefølge.

1: Civilization

2: Dead Space

3: Dragon Age

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.