Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 3

Watch Dogs til Wii U. Fuck Yeah
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Synes ret godt om det nye design på sitet.

Navigationsbaren med dropdown menuerne fungerer rigtig godt og det er smart at man også kan vælge efter format.

Der er selvfølgelig lidt start-up bugs, som en tomb raider reklame, der insisterede på at dække for login menuen, men ellers er det et lækkert design imo.
Bazzinga!
  • 0
Citerer minisnor:
Synes ret godt om det nye design på sitet.

Navigationsbaren med dropdown menuerne fungerer rigtig godt og det er smart at man også kan vælge efter format.

Der er selvfølgelig lidt start-up bugs, som en tomb raider reklame, der insisterede på at dække for login menuen, men ellers er det et lækkert design imo.

Jeg er 100% enig. Oh, og hvis jeg zoomer bare en lille tak, så får jeg en kæmpe grå firkant når jeg kigger topics igennem.
"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
  • 0
Men hold nu op hvor er siden blevet flot!

Det er fantastisk at browse rundt herinde
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Citerer hjorth:
Det er fantastisk at browse rundt herinde

Enig.
Born to game, forced to work...
  • 0
Gamespotters'N'IGeNders!!! Salute!!!
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Hej Cis...

Tillagt 2013-02-21 19:56:
Hey det der fjæs de viser, så man kan se hvor god grafik der er på PS4, det er sgu da Deckard Cain uden torso
  • 0
Nyt design ey? I like it
Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme"
  • 0
Nu kommer mit Crysis nok snart, med natposten

Jeg har søgt om job hos PostDanmark som afløser. Det er på tide at de får nogen ind i virksomheden, som ikke er lud dovne og/eller sjuskede
  • 0
Citerer oliman22:
http://www.youtube.com/watch?v=0rJDn0jRnUQ&feature=youtu.be

Ja sådan kan man også se på PS4 annonceringen.

AAAArrrgghahahahahahaha...
  • 0
Nat

I pity the living
  • 0
Godmorgen allesammen. Så lakker det mod enden for min frihed i dagtimerne. Sidste dag og så igang igen.

Slap dog af det har været koldt i nat og hvorfor helvede er der så langt imellem dropsne i Diablo3?

Det er sikkert hjort der får det hel, er overbevist om det.

• 0
Citerer lilleblake:
Det er sikkert hjort der får det hel, er overbevist om det.

Jeps, jeg har formået at installere software der omdirigerer alle dine værdifulde loots til min account så jeg får dem i stedet

Det er jeg ked af, men det var en vurdering at jeg bedst ville kunne vurdere hvad der skal stilles op med de forskellige loots
  • 0
Must resist! cannot!

JEG - HADER - DET - NYE - DESIGN - OG - LAYOUT - PÅ - SIDEN!!!

Jeg hader det hele! Det ligner krafteddeme en copy/paste sammenblanding af det rædselsfulde IGN og endnu mere afskyelige Gamespot!

14 hovedmenuer, med samlet 114(et hundrede og frekin fjorten)undermenuer!!!

Heldigvis har vi jo så det trykte magasin

Som nu ligner noget der burde deles ud foran Superbest af en kuleskør hjemløs med grimt hår og grimme tænder!

For helvede mand

Babyblå???

Come on! Babyblå?

Fint nok at man forsøger at henvende sig til et yngre og mere dynamisk publikum, men sgu da ikke vuggestuebørn. Babyblå? Argh

Tør slet ikke tænke på hvilket klientel det her vil tiltrække, men mon ikke Gamespotterne vil komme vadene i rå mængder nu???

Så får moderatorne sgu travlt. For Gamespottere består af jordens mest rædselsfulde mennesker!

Vi husker alle hvorledes de smadrede Gamefaqs og efterlod sig en ruinhob af lort!

Ja! Og jeg mener lort!

Anyways, alting har jo en afslutning, også rare ting

Ser ud til at alle andre er lykkelige og at det kun er lille mig som er lidt utilfreds

Sådan er det jo

Men tillykke med det hele og hvis I er glade er jeg det også

PÅ JERES VEGNE!!! NO STOMP!!!

PS - Dette var ikke ment som konstruktiv kritik, men som en personlig mening og opfattelse. Skulle sartheden nu pludselig indfinde sig og det kommer til at klø lidt i fingrerne for at give lidt fornærmet negativ feedback.

Så kan i godt spare jer! Jeg er ligeglad

Om så samtlige mennesker i hele verden synes at tøsen er for lækker. Så synes jeg stadig at hun er grim, klam, rædselsfuld og lugter af tis! Basta!

Nå, men videre i teksten og nu fik jeg luft

Har i sovet godt og haft rare drømme?
  • 0
Godmorgen Cis. Jeg har sovet herregodt men havde mareridt, jeg vågnede badet i sved og skyndte mig at logge ind på GR, for jeg var sikker på den var blevet lyserød.

Jeg er heldigvis mega fan af blå og jeg mener altså det nye design sparer mig for en masse klik.

Angående farven så kan man vel bare spørge om den ikke kan skiftes, det kunne jo være et årligt event. Hvad farve bliver det woooo.

Altid godt med kritik, jeg er spændt på bladet for jeg bliver snart abonnent.
  • 0
Jeg synes faktisk det er en ret flot blå farve der langt hen ad vejen klæder sitet
  • 0
Citerer lilleblake:
Altid godt med kritik, jeg er spændt på bladet for jeg bliver snart abonnent.

Det er slet ikke ment som kritik

For kritik skal kunne debateres og diskuteres. Det kan det her ikke og så er det ikke kritik.

Bare hvad jeg mener.

Havde også selv overvejet et abonnemet fordi jeg nogle gange glemmer at hente det og det forsvinder tit hurtigt fra stativet synes jeg, men nu er det ligemeget.

Jeg kunne bare så godt lide det gamle GR og den måde jeg kunne holde mig opdateret indenfor alt, med kun fire klik.

Det er slut nu. Jeg var ellers så stolt over at jeg i halvandet år vidste så meget om alt det nye og rigtig kunne være med i alle samtalerne.

Nu kan jeg jo så krybe tilbage i mit hul, som tossen der kun ved noget om PC og Gran Turismo.

På en måde en befrielse vel

Nu er det slut med at spille altvidende når jeg mødes med klanen

Wii U siger du???

Aner ikke hvad det er, har aldrig hørt om det

Ja og godmorgen selv, eller god formiddag om man er lidt striks

Farven er sikkert fin. Jeg kan bare ikke lide blå, men der er sikkert også andre farver jeg heller ikke kan lide. Så det betyder nok ikke noget.

Tillagt 2013-02-22 10:39:
Citerer hjorth:
Jeg synes faktisk det er en ret flot blå farve der langt hen ad vejen klæder sitet

Naturligvis gør du det

Når nu er den potte ude og så gider vi ikke snakke mere om det, Evar!!!

Nu vil jeg gå i gang med at finde et andet sted hvor jeg kan få mine nyheder og anmeldelser, på den måde som passer mig.

Forummet er her heldigvis stadig og er mindst lige så lækkert og enestående som det hele tiden har været

it was the best of times it was the worst of times Ligesom i den virkelige virkelighed og det er slet ikke så skidt når man tænker over det
  • 0
Det er pænt nice det nye design ~~
"Farewell, good hunter. May you find your worth in the waking world" -------------------------------- PSN: bolemis, Steam: bolemis, Xbox: bolemis
  • 0
Citerer Cisplatin:
Naturligvis gør du det

Hva mener du ?
  • 0
Jeg vidste det var dig Hjorth. En nøgle fik jeg igår og en ligegyldig legendary.

Arrgh Cis, jeg havde lige glemt det ikke var til diskussion, srry.

Nu vil jeg se hvordan Diablo2 ser ud, følte mig nødsaget til at købe det og LOD for 30 euro:/----
  • 0
Citerer hjorth:
Hva mener du ?

Det tør jeg ikke sige

Men det er noget med at løbe i samlet flok ned på stranden, selvom der kun er én der har taget engangsgrill med

Citerer lilleblake:
Arrgh Cis, jeg havde lige glemt det ikke var til diskussion, srry.

Man kan sagtens diskutere, men diskussionen bliver ikke særlig frugtbar på grund af hvad jeg dybfølt mener og synes, så bliver det hurtigt spild af tid.

Desuden er én enkelt persons mening i en stor gruppe også aldeles ligegyldig, når bare minoriteten har fået lov til at sige i forsamlingen hvad han/hun synes og det har han

Nå, må hellere komme afsted. Det er også GR's skyld og ikke mindst det nye design

Citerer lilleblake:
Nu vil jeg se hvordan Diablo2 ser ud, følte mig nødsaget til at købe det og LOD for 30 euro:/----

Det ser godt ud. Man kan desværre ikke sætte skærmopløsningen ret højt. Det er lidt træls og er det ikke lidt dyrt. Mine kostede kun 100 kroner stykket i æsker og det hele

Nuvel, måske kun en tyver billigere, men hvis nu man køber fem spil om måneden og sparer 20 kroner hver gang, så kan man spille fem rækker i Lotto kvit og frit.

Så vinder man 36 millioner og så kan man købe hele verden

Eller i hvert fald Bornholm og derovre bor Bonzaii sheep, så kan man invitere ham med til Hammershus og bestige ruinerne, spise Krøllebølle is og køre på tandemcykel rundt på alle klipperne! Det er hyl
  • 0
Citerer Cisplatin:
Nuvel, måske kun en tyver billigere, men hvis nu man køber fem spil om måneden og sparer 20 kroner hver gang, så kan man spille fem rækker i Lotto kvit og frit.

Så vinder man 36 millioner og så kan man købe hele verden

Jeg havde bare 60 euro stående på min account så det lå lige til højrebenet

Jeg ville ikke eje bornholm om så jeg fik den foræret, det er røvbesværligt at holde et ø samfund kørende.

Har jeg hørt???
  • 0
Jeg hader alting!!!
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Jeg hader alting!!!

Du er ikke alene....
  • 0
Lukket af moderatoren med begrundelsen: