Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 3

Maageman
Maageman
Citerer hjorth:
Den var en hård konkurrent til zelda og takker, jeg håber der kommer mange timers glæde ud af den

Selvom jeg aldig har spillet Zelda, virker Wind Waker underligt dragende - som om jeg bør spille det. Jeg sidder faktisk og hører denne lige nu:
http://www.youtube.com/watch?v=EcxtQwPaAKk

hjorth
Moderator
hjorth
Citerer Maageman:
Citerer hjorth en var en hård konkurrent til zelda og takker, jeg håber der kommer mange timers glæde ud af den
Selvom jeg aldig har spillet Zelda, virker Wind Waker underligt dragende - som om jeg bør spille det. Jeg sidder faktisk og hører denne lige nu:
http://www.youtube.com/watch?v=EcxtQwPaAKk

Det var også sådan jeg endte med zelda, jeg elsker den grafiske stil med dejligt mange lyse og varierede farver!

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
dres-dk
dres-dk
Citerer Maageman:
Selvom jeg aldig har spillet Zelda, virker Wind Waker underligt dragende

Wind Waker er efter min mening nok det bedste 3d Zelda spil, som Nintendo har lavet. Gameplayet, Stemningen, Historien, Art-stylen, og karaktererne er bare fantastisk i det spil. Det er nok et af de bedste spil jeg har spillet, og jeg synes det er fedt, at Nintendo netop valgte at genudgive denne Zelda titel i en ny og flot HD version på Wii U.

Hvis man aldrig har spillet noget Zelda spil før, så vil jeg mene at Wind Waker nok er et af de bedste steder at starte. Twilight Princess og Skyward Sword til Wii var også rigtig fede Zelda spil, men synes bare Wind Waker overgår dem i originalitet og charme.

Synes det er vildt at man kan være seriøs gamer, og så aldrig have spillet et eneste Zelda spil. Tiderne ændre sig godt nok

Maageman
Maageman
Citerer dres-dk:
Synes det er vildt at man kan være seriøs gamer, og så aldrig have spillet et eneste Zelda spil. Tiderne ændre sig godt nok

Jeg har, som sagt, aldrig ejet et Nintendo produkt. Derfor har det ikke været let

Men dine meninger spejler meget godt mine antagelser. Så det bliver Wind Waker før eller siden.

Er det nu jeg skal sige, at jeg heller ikke er den store fan af den moustachebærende italiener og hans venner?

dres-dk
dres-dk
Citerer Maageman:
Jeg har, som sagt, aldrig ejet et Nintendo produkt. Derfor har det ikke været let

Nej, det er også fair nok . Det var også mere ment som en kedelig konstatering fra min side

Da jeg var barn havde jeg kun SEGA konsoller, men jeg fik godt nok spillet en hel del Zelda hos kameraterne. Det første Zelda spil på NES var bare magisk, og det var vel egentlig det spil som skabte action-adventure genren

Maageman
Maageman
Citerer dres-dk:
Da jeg var barn havde jeg kun SEGA konsoller, men jeg fik godt nok spillet en hel del Zelda hos kameraterne. Det første Zelda spil på NES var bare magisk, og det var vel egentlig det spil som skabte action-adventure genren

Jeg er dog noget yngre. Jeg ejede først en gammel PC. Så en PS1, PS2, Ny PC, PSP, Xbox 360, PS3, Ny PC. Det er pengene og tiden så ligesom gået med :p

dres-dk
dres-dk
Citerer Maageman:
Så en PS1, PS2, Ny PC, PSP, Xbox 360, PS3, Ny PC.

OK, så du er en af de få, lige som Fynner, som aldrig har haft en Wii?
Så vil du jo virkelig kunne få meget ud af en Wii U, som jo er fuld bagudkompatibel med alle Wii spil og hardware.

Der er jo et hav af fantastiske Wii titler at kaste sig over. F.eks Mario Galaxy spillene, eller de førnævnte Zelda titler.

Generelt kan man kun anbefale en Wii U til folk, som aldrig har haft en Wii. Så er da altså virkelig meget værdi at hente her.

Suduki
Suduki
Citerer dres-dk:
Generelt kan man kun anbefale en Wii U til folk, som aldrig har haft en Wii. Så er da altså virkelig meget værdi at hente her.

En Wii (U) er dog ikke særlig god hvis man ikke nogen familie eller venner. Dens værdi kommer først klart igennem når man sidder 4 voksne mennesker og spiller Mario Kart.

Take a chill pill.
oliman22
oliman22
Citerer Suduki:
når man sidder 4 voksne mennesker og spiller Mario Kart.

Jeg plejer bare at spille online, det er også sjovt nok.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
dres-dk
dres-dk
Citerer Suduki:
En Wii (U) er dog ikke særlig god hvis man ikke nogen familie eller venner

Det mener jeg er helt forkert og en meget snæversynet holdning. Wii er rigtig nok en fantastisk multiplayer konsol, når man har venner og familie samlet. Men det ændringer ikke ved, at der også er en kæmpe bunke af fede single player spil til maskinen. F.eks. de spil jeg nævner ovenfor.

Wii U har også en hel del gode single player spil efterhånden. Så jeg synes slet ikke at dit postulat holder. Det ene udelukker jo ikke det andet.

Suduki
Suduki
Citerer dres-dk:
Det mener jeg er helt forkert og en meget snæversynet holdning. Wii er rigtig nok en fantastisk multiplayer konsol, når man har venner og familie samlet. Men det ændringer ikke ved, at der også er en kæmpe bunke af fede single player spil til maskinen. F.eks. de spil jeg nævner ovenfor.

Det er også min personlige holdning. For mig virker de fleste Wii singleplayer spil bare som remakes. Hvis jeg køber et Wii spil, er det udelukkende for at spille det med min kæreste og mine venner.

Jeg synes simpelthen ikke Wii'en er sjov at spille på alene, og jeg ved at mange deler min holdning.
Wii'en er jo også snart én af de eneste konsoller der gider split-screen.

Take a chill pill.
oliman22
oliman22
Nogen der spiller Infestation og kan hjælpe mig med nogen medis?

Maageman
Maageman
Citerer dres-dk:

Når kontanter er til det, er det ikke umuligt, at Wii U ryger i kurven. Jeg venter dog til de spil, jeg vil spille, forhåbentligt falder lidt i pris

Aalborg
Aalborg
Best words in the english language?

"Skip Cutscene"!!

"let røven og gør noget"
hjorth
Moderator
hjorth
Hmm sidder og arbejder på et lan party for et socialt boligprojekt men desværre er præmier i form af gaming mus, spil, headsets, keyboard mm. møg dyrt

Der skal primært kæmpes i LoL, FIFA og Counter Strike da det er det brugerne spiller. Er der nogen der kan komme med gode ideer til hvad eg kan gøre i forhold til præmier så det også bliver præmier der er værd at vinde ?

Det kunne være fedt at kunne give nogle fede præmier da det er et 24 timers event der skal afholdes mellem jul og nytår. Har tænkt lidt i et event lig det til copenhagen games der hed noget ala "Smash your mouse" hvor en deltager fik lov til at smadre sin/en gammel mus og så fik vedkommende en ny med hjem bagefter. Desværre kræver det præmier så jeg leder med lys og lygte efter muligheder for at skaffe præmier.

Derfor må i gerne smide en besked hvis i har erfaring med at skaffe præmier til forskellige projekter

Thor86
Thor86
Hm, I kan ikke få sponsoreret noget af boligforeningen? Eller er det muligt at trække momsen fra?

Alternativt prøv hiv fat i Carmillah. Hun arbejder jo i Fona og kan måske hjælpe.

Udover det, så kunne det være biografbilletter eller lignende, men det sjoveste ville selvfølgelig være computerrelateret ting.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
hjorth
Moderator
hjorth
Citerer Thor86:
Hm, I kan ikke få sponsoreret noget af boligforeningen? Eller er det muligt at trække momsen fra?

Muligvis noget af det, det arbejder jeg også på at finde ud af

Citerer Thor86:
Alternativt prøv hiv fat i Carmillah. Hun arbejder jo i Fona og kan måske hjælpe.

Udover det, så kunne det være biografbilletter eller lignende, men det sjoveste ville selvfølgelig være computerrelateret ting.

Det kan være jeg skal prøve at hive fat i hende så, tak for det

Og ja det er jo klart sjovest at kunne give dem noget der har med gaming at gøre eftersom det er noget de bruger meget tid på

Aalborg
Aalborg
Assassins creed black flag.. foregår der meget uden for Animus? Er røvtræt af Desmond og af at blive hevet ud af Animus

ah læst anmeldelsen... Desmond væk huzzah!
Meeeen venter nok til den bliver billigere.. har sgu så meget andet liggende

"let røven og gør noget"
oliman22
oliman22
Har fået et brev fra post danmark om at der venter en pakke til mig fra det her firma
http://www.spx.com/en/apv/ Har aldrig hørt om det firma før og har bestemt ikke købt noget der

hjorth
Moderator
hjorth
Så har jeg fået stemt Det er en mærkelig følelse at sætte kryds ud for sig selv, men nu er det gjort! Det var feeeedt!

Mike JezZ
Mike JezZ
Vores valg sted var lort. Blyanten var fucking flad så der ikke var spids på. Jeg prøvede at lave et kryds, men feltet blev bare totalt farvet fordi der ikke var skyggen af en spids på blyanten.

Er ens stemme så ugyldig når det ikke er et kryds?=

hjorth
Moderator
hjorth
Citerer Mike JezZ:
Vores valg sted var lort. Blyanten var fucking flad så der ikke var spids på. Jeg prøvede at lave et kryds, men feltet blev bare totalt farvet fordi der ikke var skyggen af en spids på blyanten.

Er ens stemme så ugyldig når det ikke er et kryds?=

Det ved jeg faktisk ikke om det er Jeg håber i hvertfald din stemme bliver talt som gyldig :p

Aalborg
Aalborg
Citerer oliman22:
Har fået et brev fra post danmark om at der venter en pakke til mig fra det her firma
http://www.spx.com/en/apv/ Har aldrig hørt om det firma før og har bestemt ikke købt noget der

oh spændende... snup det hvis de ikke vil have penge for det!!!

Er lige begyndt at spille Mario Galaxy igen... måtte endda ned og købe en Nunchuck..
mener jeg har én et sted men kan fanme ikke finde den..

"let røven og gør noget"
Suduki
Suduki
Citerer hjorth:
Det ved jeg faktisk ikke om det er Jeg håber i hvertfald din stemme bliver talt som gyldig :p

En ulæselig, ufuldkommen, en stemme der er tegnet for meget på bliver ugyldig eller en hvor der er sat flere krydser på, er ugyldig.

En blank stemme er en stemme, der både gælder og er ugyldig (can't explain that shit).

Take a chill pill.
Mike JezZ
Mike JezZ
via mobil

Nå, så er jeg åbenbart blevet meldt ud af demokratiet

Lukket af moderatoren med begrundelsen:
Vi kører videre i den nye tråd :-)
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.