LIVE
logo hd live | Xbox Games Showcase Extended
See in hd icon
Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

hvad er en god dlc

• nnn
  • nnn
Ja man kan vist nok sige at der mange gode dlc lige fra om det er nye eventyr i fable eller et par nye baner i halo.

Jeg synes bare nogle gange kan der være for langt fra de mellem de kote og lange for der er lidt for mange der bare vare en time og så de færdige. Nogle kan også være meget dyre selvom de vare fem minuter. Er det kun mig eller tænker i det samme.
  • 0
  • Gob
  • Gob
For mig er dlc som det Call of duty, Halo og Killzone udsender, ligegyldigt, dyrt og kedeligt. Som regel består det i 4 baner, der egentlig er kulisser. Her savnes der for mig, flere våben, perks, nye modes.
Battlefield Vietnam var for mig fantastisk, der med stemning, nye våben, og nye baner, gjorde det rigtige. Det samme gjaldt Wipeout udvidelsen, og det er mere disse tendenser jeg savner. Jeg har ikke noget imod at bruge flere penge på dlc, så længe at det rent faktisk er en udvidelse og ikke blot nogle tilfældige baner uden substans.
  • 0
Flyttet til off topic da det er en diskussion
  • 0
godt dlc er for mig som fx i borderlands, hvor der kommer mere til historien, er ret ligeglad med dlc til halo, CoD osv.
R.I.P Dio, most awesome man ever
  • 0
Godt DLC er iflg. mig ALT DLC til RDR. Jeg kan huske at jeg brugte virkelig lang tid på at spille poker og Liars Dice online i RDR efter at den udvidelse kom. Det tilførte noget helt nyt til Multiplayer. Nu var det ikke bare BANG BANG det hele.
Undead Nightmare skal selvfølgelig også nævnes pga. den lave pris, og at det tilføjede 6 timer mere til singleplayer. For mig var det klart den bedste DLC i HELE 2010..

Jeg er lidt uenig med jer i, at DLC til COD, Killzone og sådan er ligegyldigt. Hvis du, som mig, har overnørdet banerne i Black Ops, er det nu meget rart med nogle nye baner. Vi kommer dog ikke uden om at banerne til Black ops var en anelse overpriced.
Journey - Game of the Decade
  • 0
En god DLC for mig er et produkt der levere noget til historien, som f.eks. til Mass Effect 2, hvor der er en ny historie at følge. Der skal også være noget til multiplayer så man forlænger sin lyst til at spille det igen og igen.

Blandt de bedste DLC' jeg har downloadet igennem tiden er det nok til Assassins Creed spillene. Dem der udkom til AC2 var rigtig fede og heller ikke så korte, plus de havde en rimelig pris i forhold til indhold. Kigger man på CoD spillene så er deres 4-5 lortebaner SÅ OVERPRICED at jeg slet ikke fatter det. Kostede de 50,- fint, men 100,-!?!? Det er bare en principsag jeg har, at jeg ikke køber den slags lort, fan eller ikke fan.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
En god DLC er en der virker. Læs: ikke Dragon Age Origins DLC i ultimate edition.

Ja... et eller andet sted skulle jeg jo pive og tude over det, da jeg nu opgiver at få det til at virke efter en times forsøg og troubleshooting.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Citerer BumZen:
En god DLC er en der virker. Læs: ikke Dragon Age Origins DLC i ultimate edition.
PC, right? Jeg har en guide til hvordan du kan få det til at virke. ^^
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
Citerer Big-Boss:
Citerer BumZen:En god DLC er en der virker. Læs: ikke Dragon Age Origins DLC i ultimate edition.PC, right? Jeg har en guide til hvordan du kan få det til at virke. ^^

Virkelig? smid mig en PM hvis du har lyst til at dele
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.