SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
13brevkasse 2011-07-06 20:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Telefonsvarer: 1) Hej, sig noget, Hallo! Der er mange, der efterhånden har anskaffet sig en tlf-svarer. og der kommet mange fantasifulde beskeder, til den der ringer op. 2) - S er for studier, Ø er for øl. af en af disse grunde er vi her ikke, så efterlad en besked. 3) - Min kone og jeg kan ikke komme til telefonen lige nu, men hvis du efterlader dit navn og nummer, så ringer vi tilbage, lige så snart vi er færdige. 4) - Hej, dette er John. Hvis du ringer fra telefonselskabet, så har jeg allerede sendt pengene. Hvis I er mine forældre, så send venligst penge. Hvis det er banken, så lånte I mig ikke nok penge. Hvis du er en ven, så skylder du mig penge. Hvis du er kvinde, så har jeg masser af penge. 5) - Hej, jeg er ikke hjemme, men det er min telefonsvarer, så du kan tale til den i stedet for. 6) - Hallo, jeg er Eriks telefonsvarer. Hvem er du? 7) - Hallo, hvis du efterlader en besked, ringer jeg snart tilbage. Hvis du efterlader en sexet besked, ringer jeg endnu hurtigere. - Hej, Johns telefonsvarer er i stykker. Dette er køleskabet. Vær venlig at tale meget langsomt, så vil jeg sætte en besked på mig selv med en af de små magneter. 9) - Hej. Jeg er hjemme, jeg prøver bare at undgå én, jeg ikke kan lide. Efterlad en besked, og hvis jeg ikke ringer tilbage, så er det dig, jeg prøver at undgå. 10) - Hej, det er George. Jeg er ked af at jeg ikke kan tage telefonen lige nu. Efterlad en besked og vent så ved din telefon, indtil jeg ringer tilbage. 11) - Vær venlig at efterlade en besked, men du har dog også ret til at tie stille. Alt hvad du siger, vil blive optaget og vil blive brugt af os. 12) - Hej! Nu er det din tur til at sige noget. 13) - Hej, Peters telefonsvarer er i stykker. Det er køleskabet der taler. Tal langsomt, så sætter jeg din besked op på mig selv med en af de små magneter. 14) - Hallo, dette er en telefonsvarer. Jeg er i stand til at modtage beskeder. Min ejer har ikke brug for hverken bøger, forsikringer eller abonnementer og han giver allerede til velgørenhed. Læg dit navn og nummer, så vil han ringe tilbage. 15) - Dette er ikke en telefonsvarer, det er en telepatisk tanke båndoptager. Efter tonen skal du tænke på dit navn, hvorfor du ringer og dit nummer og jeg vil tænke på at ringe til dig. 16) - Hallo, du har ringet til detektivbureauet "Den sjette Sans". Vi ved hvem du er og hvorfor du ringer, så når du hører tonen, så lægger du blot røret på. 17) - Hej, hvis du er en indbrudstyv, så er vi sikkert hjemme i færd med at gøre vores våben rene og derfor kan vi ikke tage telefonen. Eller osse er vi faktisk ikke hjemme og du kan roligt efterlade en besked. 1 - Hallo, læg en besked eller hvis du skal have fat i vores reklamationsafdeling så ring på nr 5012853721521057892157007892085793723557.Jeg elsker at skyde :-D Like Comment Share 0Cisplatin 2011-07-06 20:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har kopieret George's (fra Seinfeld) tlf svarer til min tlf, altså "Believe or not George isn't at home, plz leave a message at the beep". Hujende pivfalsk som kun Costanza kan gøre det. Som SMS indikator har jeg Morten(Fra Morten & Peter DVD'en) som med stor følelsesmæssig indlevelse siger "18 years sygdoms" Derudover synes jeg du har nogle fine forslag Forslag som alle så fint repræsenterer begrebet "Kvinder er ikke i besiddelse af humor", so gratz on dat ;)A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS Like Comment Share 0jesper94 2011-07-06 22:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er også: Ja hej det er Jesper.. Hvad?.. Nej.. Når ja det er rigtigt.. Forresten dette er en telefonsvarer.I have dreamt of this for so long! I feel my inner self will grow strong! Like Comment Share 0 Cisplatin 2011-07-06 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forslagene skal være "sjove" Jesper, prøv igen ;)A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS Like Comment Share 0minisnor 2011-07-07 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad videoen hed, men der var nogle danske gutter som lavede en serie med jokes, hvor en af dem var om en telefonsvarer. I al sin enkelthed gik den ud på at man ikke er hjemme, men lover at ringe personen op, hvis han/hun lige lister en helt masse personlige oplysninger som navn, telefonnummer, adresse, kontonummer, pinkode, årlig indkomst før skat og efter AM og ATP, personfradrag, yndlingsfarve, favoritband, sin mors pigenavn, højde, vægt og mål (hvis man er en kælling) osv. Til sidst slutter man så af med at sige at personen alligevel ikke kan lægge en besked efter tonen, da man kom til at bruge al taletiden selv.Bazzinga! Like Comment Share 0Miroll 2011-07-07 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en kammerat hvis telefon svare er. ''LAD MIG VÆRE I FRED!!!!''Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0hanmik 2011-07-07 17:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible -Du føler dig træt. Dine øjenlåg bliver tunge. Du føler dig meget søvnig nu. Du er gradvist ved at miste din viljestyrke og din evne til at modstå input. Når du hører tonen vil du føle dig hjælpeløs tvunget til at indtale dit navn, nummer og en besked.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Cisplatin 2011-07-06 20:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har kopieret George's (fra Seinfeld) tlf svarer til min tlf, altså "Believe or not George isn't at home, plz leave a message at the beep". Hujende pivfalsk som kun Costanza kan gøre det. Som SMS indikator har jeg Morten(Fra Morten & Peter DVD'en) som med stor følelsesmæssig indlevelse siger "18 years sygdoms" Derudover synes jeg du har nogle fine forslag Forslag som alle så fint repræsenterer begrebet "Kvinder er ikke i besiddelse af humor", so gratz on dat ;)A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS Like Comment Share 0jesper94 2011-07-06 22:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er også: Ja hej det er Jesper.. Hvad?.. Nej.. Når ja det er rigtigt.. Forresten dette er en telefonsvarer.I have dreamt of this for so long! I feel my inner self will grow strong! Like Comment Share 0 Cisplatin 2011-07-06 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forslagene skal være "sjove" Jesper, prøv igen ;)A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS Like Comment Share 0minisnor 2011-07-07 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad videoen hed, men der var nogle danske gutter som lavede en serie med jokes, hvor en af dem var om en telefonsvarer. I al sin enkelthed gik den ud på at man ikke er hjemme, men lover at ringe personen op, hvis han/hun lige lister en helt masse personlige oplysninger som navn, telefonnummer, adresse, kontonummer, pinkode, årlig indkomst før skat og efter AM og ATP, personfradrag, yndlingsfarve, favoritband, sin mors pigenavn, højde, vægt og mål (hvis man er en kælling) osv. Til sidst slutter man så af med at sige at personen alligevel ikke kan lægge en besked efter tonen, da man kom til at bruge al taletiden selv.Bazzinga! Like Comment Share 0Miroll 2011-07-07 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en kammerat hvis telefon svare er. ''LAD MIG VÆRE I FRED!!!!''Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0hanmik 2011-07-07 17:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible -Du føler dig træt. Dine øjenlåg bliver tunge. Du føler dig meget søvnig nu. Du er gradvist ved at miste din viljestyrke og din evne til at modstå input. Når du hører tonen vil du føle dig hjælpeløs tvunget til at indtale dit navn, nummer og en besked.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
jesper94 2011-07-06 22:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er også: Ja hej det er Jesper.. Hvad?.. Nej.. Når ja det er rigtigt.. Forresten dette er en telefonsvarer.I have dreamt of this for so long! I feel my inner self will grow strong! Like Comment Share 0 Cisplatin 2011-07-06 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forslagene skal være "sjove" Jesper, prøv igen ;)A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS Like Comment Share 0minisnor 2011-07-07 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad videoen hed, men der var nogle danske gutter som lavede en serie med jokes, hvor en af dem var om en telefonsvarer. I al sin enkelthed gik den ud på at man ikke er hjemme, men lover at ringe personen op, hvis han/hun lige lister en helt masse personlige oplysninger som navn, telefonnummer, adresse, kontonummer, pinkode, årlig indkomst før skat og efter AM og ATP, personfradrag, yndlingsfarve, favoritband, sin mors pigenavn, højde, vægt og mål (hvis man er en kælling) osv. Til sidst slutter man så af med at sige at personen alligevel ikke kan lægge en besked efter tonen, da man kom til at bruge al taletiden selv.Bazzinga! Like Comment Share 0Miroll 2011-07-07 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en kammerat hvis telefon svare er. ''LAD MIG VÆRE I FRED!!!!''Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0hanmik 2011-07-07 17:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible -Du føler dig træt. Dine øjenlåg bliver tunge. Du føler dig meget søvnig nu. Du er gradvist ved at miste din viljestyrke og din evne til at modstå input. Når du hører tonen vil du føle dig hjælpeløs tvunget til at indtale dit navn, nummer og en besked.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Cisplatin 2011-07-06 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forslagene skal være "sjove" Jesper, prøv igen ;)A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS Like Comment Share 0minisnor 2011-07-07 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad videoen hed, men der var nogle danske gutter som lavede en serie med jokes, hvor en af dem var om en telefonsvarer. I al sin enkelthed gik den ud på at man ikke er hjemme, men lover at ringe personen op, hvis han/hun lige lister en helt masse personlige oplysninger som navn, telefonnummer, adresse, kontonummer, pinkode, årlig indkomst før skat og efter AM og ATP, personfradrag, yndlingsfarve, favoritband, sin mors pigenavn, højde, vægt og mål (hvis man er en kælling) osv. Til sidst slutter man så af med at sige at personen alligevel ikke kan lægge en besked efter tonen, da man kom til at bruge al taletiden selv.Bazzinga! Like Comment Share 0Miroll 2011-07-07 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en kammerat hvis telefon svare er. ''LAD MIG VÆRE I FRED!!!!''Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0hanmik 2011-07-07 17:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible -Du føler dig træt. Dine øjenlåg bliver tunge. Du føler dig meget søvnig nu. Du er gradvist ved at miste din viljestyrke og din evne til at modstå input. Når du hører tonen vil du føle dig hjælpeløs tvunget til at indtale dit navn, nummer og en besked.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
minisnor 2011-07-07 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad videoen hed, men der var nogle danske gutter som lavede en serie med jokes, hvor en af dem var om en telefonsvarer. I al sin enkelthed gik den ud på at man ikke er hjemme, men lover at ringe personen op, hvis han/hun lige lister en helt masse personlige oplysninger som navn, telefonnummer, adresse, kontonummer, pinkode, årlig indkomst før skat og efter AM og ATP, personfradrag, yndlingsfarve, favoritband, sin mors pigenavn, højde, vægt og mål (hvis man er en kælling) osv. Til sidst slutter man så af med at sige at personen alligevel ikke kan lægge en besked efter tonen, da man kom til at bruge al taletiden selv.Bazzinga! Like Comment Share 0Miroll 2011-07-07 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en kammerat hvis telefon svare er. ''LAD MIG VÆRE I FRED!!!!''Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0hanmik 2011-07-07 17:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible -Du føler dig træt. Dine øjenlåg bliver tunge. Du føler dig meget søvnig nu. Du er gradvist ved at miste din viljestyrke og din evne til at modstå input. Når du hører tonen vil du føle dig hjælpeløs tvunget til at indtale dit navn, nummer og en besked.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Miroll 2011-07-07 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en kammerat hvis telefon svare er. ''LAD MIG VÆRE I FRED!!!!''Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0hanmik 2011-07-07 17:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible -Du føler dig træt. Dine øjenlåg bliver tunge. Du føler dig meget søvnig nu. Du er gradvist ved at miste din viljestyrke og din evne til at modstå input. Når du hører tonen vil du føle dig hjælpeløs tvunget til at indtale dit navn, nummer og en besked.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
hanmik 2011-07-07 17:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible -Du føler dig træt. Dine øjenlåg bliver tunge. Du føler dig meget søvnig nu. Du er gradvist ved at miste din viljestyrke og din evne til at modstå input. Når du hører tonen vil du føle dig hjælpeløs tvunget til at indtale dit navn, nummer og en besked.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!