LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | Sekiro: Shadows Die Twice
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Tilbudstråden

oliman22
oliman22
Har du lige fundet et tilbud, du simpelthen ikke kunne la' vær med at sige nej til, og du bare har lyst til at dele det med andre! Så har du fundet det rigtige sted. Herunder i kommentarene kan tilbuds elskere poste deres største fund til glæde for andre

Hver uge vælger jeg de 3 bedste tilbud fundet af brugerne, så de kan få lidt hæder for deres iver

Det ville være dejligt hvis man fortalte hvor du fandt varen, og evt. et link.

Madvarer frabedes helst, da tråden helst ikke skal fyldes med at en mælk koster en 5'er i Brugsen

Alt kritik og forslag modtages med glæde, så tråden kommer til at være en succes

Kom glad

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
JØP
JØP
Hvis man virkelig går og savner en Xbox, så kan man i næste uge (14-19. november) købe en Xbox 360 Slim 250 GB inkl. enten CoD: MW3 eller Batman: Arkham City til 1699 i Elgiganten.

dbbuu
dbbuu
Var i Tyskland i går, og så at der var åbnet en ny grænsebutik, så ville lige smutte ind i den. Fandt så ud af at de kørte med et åbningstilbud, hvor hvis man kom og handles helt nøgen, så måtte man få for 2000,- gratis! Tilbudet gjaldt dog ikke længere da jeg kom derind.
Det var kun i går det gjaldt, men synes det var et mega nice tilbud, så ville lige dele den med jer

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
The_killerburger
The_killerburger
http://www.gamestation.co.uk/

Nok ikke et tilbud men en rigtig fed side med billige spil.
Bruger den ofte selv når jeg skal købe noget, dog skal man lige være opmærksom på at det bliver sendt fra england. Så der er både fragt (plejer at ligge på en flad 20´er) og en god lang ventetid på somregelt 14 dage...

men så har man også sparet de penge.

Udover det fandt jeg selv killzone 3 til en 50´er i gamestop her forleden

Hvad min yndlings disney princesse er? Arnold schwartsnegger :D
The_Dude
The_Dude
gamestop kører også sommer tilbud pt

Y can't metroid crawl ?
Lee West
Lee West
Citerer MKT:
https://www.coolshop.dk/catalog?term=&category=115&amount=0
-100&sort=bestseller&instock=yes&utm_source=onsite&utm_mediu
m=widget&utm_content=xbox360&utm_campaign=megasale-check
out

Yaj så fik jeg da lige nuppet 2 x Dancing Stage Universe til ingen penge. Takker.

:)
MKT
MKT
Citerer Lee West:
Yaj så fik jeg da lige nuppet 2 x Dancing Stage Universe til ingen penge. Takker.

Det var da så lidt. Jeg overvejer også selv lige at smide et par spil i indkøbskurven, nu de er så billige.

Say it! Believe it! Achieve it!
Thor86
Thor86
Hvis nogen falder over nogen billige PS3 controllers, så må I gerne smide et link. Det billigste jeg har fundet er lige under 350,- dk inkl. fragt. Farven er ligegyldig.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
MKT
MKT
Thor, jeg tror desværre ikke, at du finder en til under den pris. Controllere plejer altid at ligge på et rimeligt højt og stabilt prisleje, uden de store svingninger.

Say it! Believe it! Achieve it!
Lee West
Lee West
Direkte link indsat JØP. Fable 3, Halo Reach m.fl. til 49 kroner også! MK og Rage til 77. Not bad.

:)
JØP
JØP
Citerer Lee West:
Direkte link indsat JØP. Fable 3, Halo Reach m.fl. til 49 kroner også! MK og Rage til 77. Not bad.

Tak. Da jeg prøvede, kunne jeg ikke få Elgiganten til at sortere det ordentligt.

JØP
JØP
Det er uacceptabelt billigt, det der! CDon har generelt nogle ret gode tilbud her i julen, især når der er fri fragt og den der rabatkode.

The_Dude
The_Dude
så er den film bestilt

gamefly.co.uk har gode PC tilbud i julen. Op til 75% rabat.

Y can't metroid crawl ?
Ak-master
Ak-master
Man kan også regne med, at Steam går rabatamok om en lille uges tid.

This post is 99% beef and the rest exaggeration

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!