Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Tilbudstråden

Tupiaz
Tupiaz
Citerer Thor86:
hmm, jeg ved Bilka har iPhone 5S til en pris på 3.679kr ca.

Det er ikke ret dyrt, da en preowned 5'er hos Elgiganten koster 200kr mindre.
Selvfølgelig er det en lidt høj prisklasse, men det er umiddelbart billigt for et Apple produkt.

Hvor mærkeligt det end lyder, at indsætte "billigt" i ovenstående sætning.

Der burde findes et ord for "billigere end normal pris", men som ikke direkte betød billigt.

Signatur er overvurderet.
dbbuu
dbbuu
Hvis i tænker på at købe den iPhone, så tilbyder Bilka 100,- rabat ved køb at 1000,- fredag-søndag. Fik en mail med det, så ved ikke, om man kan få en kupon på anden vis, men godt godt sende et screenshot, som i kan printe ud, hvis det er?

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Thor86
Thor86
Citerer Tupiaz:
Der burde findes et ord for "billigere end normal pris", men som ikke direkte betød billigt.

Hehe jeg er fuldkommen enig. Ordet "billigt" bliver virkelig sat i perspektiv, når det drejer sig om Apple produkter.

Nu starter januar udsalget jo også snart.
Så er der gode priser i bl.a Magasin i København / Kgs. Nytorv.
Man burde faktisk tage derind for at tjekke hvad de interessante ting koster nu, og så holde dem op med priserne på udsalg.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Tupiaz
Tupiaz
Citerer Thor86:
Citerer Tupiaz er burde findes et ord for "billigere end normal pris", men som ikke direkte betød billigt.

Hehe jeg er fuldkommen enig. Ordet "billigt" bliver virkelig sat i perspektiv, når det drejer sig om Apple produkter.

Nu starter januar udsalget jo også snart.
Så er der gode priser i bl.a Magasin i København / Kgs. Nytorv.
Man burde faktisk tage derind for at tjekke hvad de interessante ting koster nu, og så holde dem op med priserne på udsalg.

Måske man skulle kalde det "under".
A: "Jeg har købt det til under."
B: "Under?"
A: "Ja, under normal pris."

Signatur er overvurderet.
-Epic-
-Epic-
Elgiganten har PlayStation 4 for 2444 kr fra den 27. FIFA 15 kan købes oveni til 199 kr. Så bliver det ikke billigere.

Thor86
Thor86
Citerer -Epic-:
Elgiganten har PlayStation 4 for 2444 kr fra den 27. FIFA 15 kan købes oveni til 199 kr. Så bliver det ikke billigere.

Gad vide om den nogensinde kommer under 2k ? Det er i hvert fald så billigt, at jeg bare overvejer at købe den, selvom min PS3 fungere perfekt.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Fox-Mulder
Fox-Mulder
Tjeck proshop.dk for en gigantisk åbningsfest med vilde køtilbud lørdag 7. Marts i København.

Man kan bla. få en PS4 til 999 kr. (25 stk.)

Citerer -Epic-:
Elgiganten har PlayStation 4 for 2444 kr fra den 27. FIFA 15 kan købes oveni til 199 kr. Så bliver det ikke billigere

Det gør det nu.

Citerer Thor86:
Gad vide om den nogensinde kommer under 2k ?

Det er lige sket.

God fornøjelse.

Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
dbbuu
dbbuu
OMG. Der er nogle fuldstændig sindssyge tilbud!
Hvem der dog bare boede i købsstaden

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Hyuuga
Hyuuga
^
+ Du skal være der minimum 1 dag i forvejen, samt sove der.
+ Du kan kun købe 1 ting, så du skal lokke nogle venner med hvis du skal have flere ting.

Det er billigt, men godt nok ikke noget jeg selv ville gide

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Thor86
Thor86
Citerer Fox-Mulder:
Det er lige sket.

God fornøjelse.

Jeg har sgu købt en Xbox i stedet.

Citerer Hyuuga:
^
+ Du skal være der minimum 1 dag i forvejen, samt sove der.
+ Du kan kun købe 1 ting, så du skal lokke nogle venner med hvis du skal have flere ting.

Det er billigt, men godt nok ikke noget jeg selv ville gide

Det med sove er også en klar dealbreaker for mig.

Mike JezZ
Mike JezZ
Citerer Thor86:
Det med sove er også en klar dealbreaker for mig.

Det er ihvertfald ikke noget der ville få mig til at spare 1500 kr.

Hyuuga
Hyuuga
Der sidder allerede 2 derude nu, 4 dage i forvejen..

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Thor86
Thor86
hahahha.. Oh my god.. Fair, det er gode tilbud. Bla 3k for en iphone 6, men helt ærligt. De kan tjene penge hurtigere end ved sælge det videre.

Mike JezZ
Mike JezZ
Citerer Hyuuga:
Der sidder allerede 2 derude nu, 4 dage i forvejen..

Skal man ikke have ualmindeligt meget tomhed i sit liv for at ku brænde 4 dage af på kø?

Hvordan går de på WC? På skift?

Ak-master
Ak-master
Citerer Thor86:
hahahha.. Oh my god.. Fair, det er gode tilbud. Bla 3k for en iphone 6, men helt ærligt.

Sjovt, du lige nævner det tilbud. Nu er jeg generelt meget tilbageholden med at bruge store summer på mobiler, så jeg synes stadig 3k er meget. Hvis jeg kunne vælge et af tilbudene, ville det nok være en PS4 eller måske en af tingene til 1kr. Også selvom man muligvis spare mere ved iPhonen.

Men fire dage i forvejen er uanset hvad lige vildt nok. Efter den første nat ville jeg formegentligt savne min seng alt for meget.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
coolking18
coolking18
Har lige været forbi og der sidder nu en flok drenge på omkring 10 stykker.

Thor86
Thor86
Godt det ikke er mig..

Citerer Ak-master:
Sjovt, du lige nævner det tilbud. Nu er jeg generelt meget tilbageholden med at bruge store summer på mobiler, så jeg synes stadig 3k er meget. Hvis jeg kunne vælge et af tilbudene, ville det nok være en PS4 eller måske en af tingene til 1kr. Også selvom man muligvis spare mere ved iPhonen.

Point taken!

Man kan jo også kigge på det på følgende måde: Ville jeg have købt en iPhone, hvis den normalt kostede 3000? Hvis ja, så kan man godt slå til - såfremt man ikke skal sove der i freaking 4 dage.

Det er alligevel "kun" halv pris. Man kan jo tage chancen og købe en i DBA.

Suduki
Suduki
Elgiganten har Turtle Beach Earforce Z Seven på tilbud til 777 danske kroner. Den vejledende pris er på 1700 kroner og har fundet den til mindst 1200 kroner i andre butikker.

Kan i siddende stund sige at de virker meget fornuftige (uden at jeg er audiofil, der må en anden kime ind).

Take a chill pill.
Thor86
Thor86
Citerer Suduki:
Elgiganten har Turtle Beach Earforce Z Seven på tilbud til 777 danske kroner. Den vejledende pris er på 1700 kroner og har fundet den til mindst 1200 kroner i andre butikker.

Kan i siddende stund sige at de virker meget fornuftige (uden at jeg er audiofil, der må en anden kime ind).

Ud fra hvad du skriver, så lyder det slet slet ikke dårligt.

Tillagt 2015-08-05 10:18:
Hvordan er surround sound etc?

Ved du om de uden problemer, kan sættes til den lille ting på Xbox controlleren, således de ikke skal forbindes direkte til xboxen med usb eller lignende?

Suduki
Suduki
Citerer Thor86:
Hvordan er surround sound etc?

Den er som den nu er i headset, det er meget svært at få "god surround sound" i et headset, fordi alle lydende enten kommer super tæt på hinanden, eller fordi det blot er simuleret.
Men vil sige at det indtil videre er meget godt, bassen og lyden er generelt er meget god, men det kan selvfølgelig ikke måle sig med et surround sound system.

Citerer Thor86:
Ved du om de uden problemer, kan sættes til den lille ting på Xbox controlleren, således de ikke skal forbindes direkte til xboxen med usb eller lignende?

Jeg tror måske at du skal kigge på Ear Force XP Seven (som de har på tilbud til 100 kroner mere, så vidt jeg husker). Den er vistnok lavet mere til konsoller, da der er optisk kabel halløj til amp'en. Er dog ikke sikker på at den virker til XONE controllers out of the box, for jeg kan se at der kan købes noget ekstra halløj til dem (den her: http://www.turtlebeach.com/product-detail/xbox-one-adapters-acce
ssories/ear-force-headset-audio-controller/644
)

EDIT: Jeg kan læse mig til at man skal have den Xbox One adepter. Jeg kender ikke lige noget sted man kan købe det, måske amazon.co.uk eller .de?

Take a chill pill.
Thor86
Thor86
Den Xbox one adapter har jeg allerede, da jeg har et af deres headset. Der fulgte den med.

Jeg kan bare ikke huske navnet på headsettet jeg har, det må jeg lige undersøge. Men det headset du fandt, er ikke på udsalg på hjemmesiden - indtil videre. Måske er det en avis varer fra næste uge eller lignende?

Tillagt 2015-08-05 14:10:
Den Xbox one adapter har jeg allerede, da jeg har et af deres headset. Der fulgte den med.

Jeg kan bare ikke huske navnet på headsettet jeg har, det må jeg lige undersøge. Men det headset du fandt, er ikke på udsalg på hjemmesiden - indtil videre. Måske er det en avis varer fra næste uge eller lignende?

Suduki
Suduki
Citerer Thor86:
Men det headset du fandt, er ikke på udsalg på hjemmesiden - indtil videre. Måske er det en avis varer fra næste uge eller lignende?

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/gaming-headset/TBE
ARXPSEVEN/turtle-beach-ear-force-xp-seven-headset

Det står ikke som tilbud, men det er præcis samme headset som Z Seven, bare med en optisk kabel ting til konsoller.

Take a chill pill.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!