Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad får dig til at græde?

Citerer Tugay007:
Må indrømme jeg græder meget sjældent, men jeg har en tendens til at nogle gange få en smule våde øjne når jeg gaber

Ugh, det tror jeg alle gør, og nui hvor er det irriterende, særligt når man ligger i sengen
Go with the decision that makes for the best story.
  • 0
Et ordentlig los i skridtet..

Tillagt 2012-01-16 21:48:
Ved sku ikke Hva der får mig til at få tårer i ojne.. det kommer vel and på hva for et humør jeg er i Og Hva der sker foran mig, og det er af glæde eller sorg og Hva enten det i fjernsynet eller andet.men at decideret stå og stor tude brøle, er sku meget meget sjældent jeg gør det.
I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
  • 0
Da jeg skulle aflive min hund

Da jeg troede jeg var ved at blive blind
Jeg elsker at skyde :-D
  • 0
Citerer scoop:
Citerer Capperdude:
Jeg har en tendens til at græde når folk rammer mig i løgposen

Lad mig vende den på hovedet,
hvad så med når løgposen rammer folk?

Hvad så når man HAKKER løg??
AH! Thare she blows!
  • 0
Citerer ringmusklernes herre:
Hvad så når man HAKKER løg??

Værst når man får sine løg hakket.
"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
  • 0
Jeg græder hver gang bugii fortæller en joke, de er bare så smukke og gennemførte og jeg kan ikke holde tårene tilbage.
u mad bro?
  • 0
Citerer Firebrazer:
Der er et eller andet med hunde... det er sgu lige før det er det eneste. Jeg elsker hunde, og er vokset op med en hund, og jeg skal have mig en hund, når jeg får tid en gang^^

Så... Marley & Me... I cried like a little girl, og det var første og eneste gang jeg for alvor græd over en film
På det tidspunkt boede jeg midlertidigt i Australien, og savnede min egen (eller... mine forældres) hund meget

Hachiko - A Dog's Story

Den film burde du se hvis du er hunde elsker, den er virkelig smuk hvis du spørger mig og hold kæft hvor satte den virkelig gang i mine følelser, selv anden gang fik den mig til at græde igen.

Men generelt til alle som kan lide hunde og ved hvor skønt det er at have hund, se den film den rusker godt op i de værdier der ligger i et forhold til menneskets bedste ven

En anden ting som fik mig til at græde meget var Animén "Wolf & Spice" - den er også rigtig god
  • 0
Den film er hermed noteret. Skal bare sørge for at være alene når jeg ser den
Go with the decision that makes for the best story.
  • 0
Citerer Firebrazer:
Den film er hermed noteret. Skal bare sørge for at være alene når jeg ser den

hehe første gang jeg så den, sad jeg sammen med min venner og jeg gjorte virkelig ALT for at undgå at stor tude over den, sad og kiggede væk, begyndte at tænke på alt muligt andet og alligevel kneb der sig nogle tåre ud, hvis jeg havde været alene havde der nok været fuld skrue på xD
  • 0
33 indlæg og ingen har svaret Grave of the Fireflies endnu? GR, I skuffer mig.
Jeg er depressiv og ked af det en hel uge efter, jeg har set den film. Det er, objektivt set, den sørgeligste film lavet.
  • 0
Slutningen på Braveheart
Manchester United forever <3
  • 0
Citerer Xalio:
33 indlæg og ingen har svaret Grave of the Fireflies endnu? GR, I skuffer mig.
Jeg er depressiv og ked af det en hel uge efter, jeg har set den film. Det er, objektivt set, den sørgeligste film lavet.

Du kan trøste dig med at jeg slutter mig til det. Jeg så den med min mor da vi begge er fans af Studio Ghibli. Ved slutningen sad jeg med tårene trillene uhæmmet ned af kinderne og jeg kunne ikke sove det meste af natten, seriøst den sørgeligste film jeg nogensinde har set.

Derudover er løg godt til at få mig til at græde.

Er også nogle musik numrer som kan få mig til at blive våd I øjnene og nogle spil slutninger. Specielt kan jeg nævne et tidspukt fra spillet Valkyria Chronicles:

Da Spoiler:Isara bliver skudt lige da Rosie skal til at slutte fred med hende den efterfølgende begravelse fik tårene frem I mine øjne, mest fordi det var så pludseligt og uventet. Virkelig et godt eksempel på hvor ondt krig kan være.
Heroes get remembered, but legends never die
  • 0
Sig mig er alle mænd blev til kvinder, det er næsten for meget at se på det her
  • 0
Øjendråber. Fuuuuck.
  • 0
Citerer Dantjle:

Du begynder ikke at græde vel? Bare rolig, vi er her til at støtte dig, ooh hårde mand.
:)
  • 0
Positive tåre: En sang der giver en følelse for "wow smukt lavet". Dem har jeg prøvet et par stykker af.
  • 0
Citerer Lee West:
Citerer Dantjle ig mig er alle mænd blev til kvinder, det er næsten for meget at se på det her

Du begynder ikke at græde vel? Bare rolig, vi er her til at støtte dig, ooh hårde mand.

Hehe ja det lige før xD
  • 0
Citerer Dantjle:

sukker alene kan være alt for sødt, men sukker kombineret med andre fødevare kan give dig en fantastisk smag i munden.
Når vi samler alle vores grunde får du jo kun den følsomme side at se af alle indlæggende og når de står alene fremstår det som meget tuderi
  • 0
  • Gob
  • Gob
Jeg var mand i mange mange år og aldrig græd, indtil jeg kom på universitetet. Så her er en lille liste.
Græder over at min ekskæreste er til rige advokater med fede biler....græder over at jeg ingen pistacie nødder har liggende,også græd jeg meget da jeg prøvede Duke Nukem forever, Devil May Cry 2, og dengang jeg så Starship troopers 2 og 3....åhh ha denne liste er lang egentlig. Jeg tuder for meget og laver for lidt, så vil nu læse en bog om en mand og hans afdøde mor, og se om det kan fjerne trangen fra nødderne.
  • 0
Jeg græder sjældent, faktisk så lidt at jeg kan huske de sidste par gange. Jeg græd for 4 år siden da min datter blev født, men det var mere fordi der var nogle problemer under fødslen, det blev jeg klart rørt af og var bange for at miste min kone og datter. Eller her for 1 år siden da min farmor døde af kræft. Jeg ved ikke hvorfor det slog mig så hårdt, men man bliver nok en anelse følsom når man selv har fået børn!? Sidste gang jeg græd var i juli, hvor min far døde. Når jeg kører hjem fra arbejde eller bare stener kan mindet stadigvæk fremkalde en tåre eller 2.

Foruden mit uheld med dødsfald, er jeg mere typen som bliver rørt og derved let til tårer, fra fx film, musik, glædestårer, men græder sjældent, for sjældent.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Jeg kan ikke klare mig igennem King Kong uden at tude...
Den er så sørgelig den film
Så har ikke set den i meget lang tid
Why are you wearing that stupid man suit?
  • 0
Jeg har haft ondt i min vestre testikel en uge nu.. Den er hævet og det som om den bliver klemt af to fingre..

Det kan jeg godt knibe en tåre for ..
LukeFiin baby
  • 0
Citerer LukeFiin:
Jeg har haft ondt i min vestre testikel en uge nu.. Den er hævet og det som om den bliver klemt af to fingre..

Information...There´s too much of it
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • 0
Når min familie bliver indblandet... Der står jeg sgu af.
Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme"
  • 0
Eller
Citerer Flesherboy:
Citerer LukeFiin:

Information...There´s too much of it

Eller når jeg dør i battlefield, det kan du måske bedre relatere til
LukeFiin baby
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.