SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Nicholas 2025-06-17 18:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synd for dem men er egentlig ikke ærgerlig. Jeg er nemlig også fan af remedy og foretrækker historiedrevne singleplayer spil. Så fint hvis de bare vender tilbage til det de gør så helt fantastisk.Deadsmell Like Comment Share 0Lilium11 2025-06-17 18:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det vist bedst bare at vente på den rigtige Control 2 lol Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Tuuuu drengen 2025-06-17 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Det vist bedst bare at vente på den rigtige Control 2 lol Yas, jeg glæder mig helt vildt.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0BumZen 2025-06-23 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest) Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-23 09:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! Jeg skal også have prøvet det, men jeg har absolut ingen forventninger til det. Like Comment Share 1kiLLerboots 2025-06-23 09:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2025-06-23 09:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Like Comment Share 0kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lilium11 2025-06-17 18:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det vist bedst bare at vente på den rigtige Control 2 lol Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Tuuuu drengen 2025-06-17 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Det vist bedst bare at vente på den rigtige Control 2 lol Yas, jeg glæder mig helt vildt.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0BumZen 2025-06-23 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest) Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-23 09:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! Jeg skal også have prøvet det, men jeg har absolut ingen forventninger til det. Like Comment Share 1kiLLerboots 2025-06-23 09:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2025-06-23 09:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Like Comment Share 0kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Tuuuu drengen 2025-06-17 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Det vist bedst bare at vente på den rigtige Control 2 lol Yas, jeg glæder mig helt vildt.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0BumZen 2025-06-23 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest) Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-23 09:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! Jeg skal også have prøvet det, men jeg har absolut ingen forventninger til det. Like Comment Share 1kiLLerboots 2025-06-23 09:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2025-06-23 09:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Like Comment Share 0kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
BumZen 2025-06-23 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest) Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-23 09:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! Jeg skal også have prøvet det, men jeg har absolut ingen forventninger til det. Like Comment Share 1kiLLerboots 2025-06-23 09:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2025-06-23 09:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Like Comment Share 0kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
McCandlessDK 2025-06-23 09:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen Prøvede det i ca. 1 time på Gamepass. På absolut intet tidspunkt havde jeg det sjovt. Elendigt gunplay. KEDELIGE baner. Kedelige objectives. Kedelig visuel stil. Manglen på kommunikation med holdkammerater gjorde det hele meget værre. Undgå! Jeg skal også have prøvet det, men jeg har absolut ingen forventninger til det. Like Comment Share 1kiLLerboots 2025-06-23 09:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2025-06-23 09:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Like Comment Share 0kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
kiLLerboots 2025-06-23 09:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2025-06-23 09:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Like Comment Share 0kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Magnus Andersen GR® 2025-06-23 09:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Like Comment Share 0kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
kiLLerboots 2025-06-23 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @kiLLerboots Jeg havde håbet på, at GR og andre anmeldere sagde, at det var fyldt op med Remedy og Control humor og sjove missioner. Det var sådan set det der trak mest i mig. 😑 Det er der vitterligt intet af, udover at selve skallen, The Oldest House, er til stede som giver lidt kærkomne flashbacks til tidspunkter hvor du bevægede dig igennem dem i et langt, langt bedre spil. Det er altså vildt ærgerligt, og spillet bliver nok bare lidt umsonst, så. Det må da dæmre for udviklerne nu, at hvis man skal have noget succes med multiplayer, så skal det være skarpt, og der skal lægges nogle kræfter i... Der går nok ikke længe, så er spillet glemt. Tror dog jeg bliver nødt til lige at prøve det af, alligevel. Tak for en fin anmeldelse! Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
McCandlessDK 2025-06-26 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drøberstøvle og jeg spillede en lille halvanden time i går. Og vi havde grin og latter undervejs, som man har når man spiller co-op stuff sammen og jeg synes egentlig også spillet byder på noget af den velkendte Remedy humor. Men samtidig virkede det hele også umiddelbart ret meget som noget man havde set før og på mig virker det som om, at spillet lider under manglende narrativ. Spillet efterlod på ingen måde et dårligt indtryk, det imponerede bare heller ikke. Så min umiddelbare score er nok et solidt 6-tal. Jeg tænker vi kommer til at løbe alle 5(!) baner igennem, jeg ved dog ikke, hvor meget mere end det vi kommer til at spille. Vi har jo også gang i Space Marine 2 og snakker lidt om Risk of Rain 2! Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!