Dansk
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Godt jeg har Game Pass til Series X.

Så skal jeg ikke bruge fuld pris på spillet. 

• 0

Kommer ret sikkert til at springe det næste over. Det de viste af spillet på den showcase så virkelig ikke godt ud.  Nærmest ingen call of duty over det.  Lignede nærmere Mindseye 2

• 0

MIt første og sidste COD spil var Black Ops 2, da jeg købte det (til næsten fuld pris sådan små 12 år efter udgivelsen) og har ikke rørt det før eller siden.

Vildt de er nået til nummer 7. Og at der stadig er et massivt publikum er for mig det mest overraskende. Særligt hvis jeg ser på snakken der har været omkring spillet de sidste 3-4 år. 

• 0

Eller sagt med andre ord, spillet er virkelig i dårlig stand, så vi kan ikke vise jer det, men skynd jer at preorder, så vi endnu engang kan stjæle jeres penge og udføre så lidt support som muligt på spiller efter udgivelse

• 0

In reply to: @SocomGrisen

Eller sagt med andre ord, spillet er virkelig i dårlig stand, så vi kan ikke vise jer det, men skynd jer at preorder, så vi endnu engang kan stjæle jeres penge og udføre så lidt support som muligt på spiller efter udgivelse

Ja, altså givet at Blops 6 kom ud sidste år, og det er samme Treyarch-Raven co-dev der står for det, så kunne man da godt få indtrykket af at spillet ikke har fået meget tid i ovnen. Jeg mener man plejer at have 3 års udviklingscyklusser på CoD, så det er lidt overraskende allerede at se Blops 7 nu, medmindre det er som du siger selvfølgelig.

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

In reply to: @Lilium11

In reply to: @SocomGrisen Eller sagt med andre ord, spillet er virkelig i dårlig stand, så vi kan ikke vise jer det, men skynd jer at preorder, så vi endnu engang kan stjæle jeres penge og udføre så lidt support som muligt på spiller efter udgivelse Ja, altså givet at Blops 6 kom ud sidste år, og det er samme Treyarch-Raven co-dev der står for det, så kunne man da godt få indtrykket af at spillet ikke har fået meget tid i ovnen. Jeg mener man plejer at have 3 års udviklingscyklusser på CoD, så det er lidt overraskende allerede at se Blops 7 nu, medmindre det er som du siger selvfølgelig.

Nogle CoD spil er 3-4 år i ovnen, andre noget kortere tid. Når man kigger på hvor lidt support BO6 har fået, kunne det godt tyde på Treyarch er lidt presset grundet BO7. Jeg hørte endda i dag at Sledgehammer har overtaget MP på BO7.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!