Dansk
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

man kan da godt sige at konkurencen var hård, de prøvede at få folk til at betale for noget som allerede er gratis andre steder. Men han kan jo kalde det hvad han vil.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Man bliver bare nødt til at være mere unik med nye mekanikker og ideer osv.  Nytter ikke at lave det præcis samme som alle de andre.  Så det klart det ikke vil virke.    Fjollet noget at sige. Deres helt egen skyld.

• 0

Så hvis man laver et ringere produkt, så er problemet at andre er bedre... Den ville jeg ikke være glad for som aktionær. 

There is no replacement for displacement
  • 0

In reply to: @Kim Olsen

Så hvis man laver et ringere produkt, så er problemet at andre er bedre... Den ville jeg ikke være glad for som aktionær.

at this point, tvivler jeg på at aktionærerne var glade for noget som helst der involvere concord. Så at de giver skylden på at andre gjorde det bedre end dem, gør nok ikke det helt store.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!