Dansk
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Haha kan lige se det bare er endnu et ligegyldigt online pis. Er så træt af det online crap. Kom nu med noget til vi singleplayer folk. Har aldrig rørt GTAV eller RDRonline. Siger mig personligt intet. Savner tiden med GTAIV og dens story dlc. Var da det fedeste ! 

Kom nu bare med den next gen patch så jeg kan få det spillet

In reply to: @SeniorOtterup

Kom nu bare med den next gen patch så jeg kan få det spillet

*current gen

Ikke fordi jeg igen orker den ørkenvandring af en historie i det spil igen.  Men nysgerrig på verdenen og hvor meget den eventuelt bliver forbedret. Hvis det altså bare ender med at være en opgradering af spillet.

• 0

Det bliver spændende at hører nyheden, en opdatering af red dead redemption 2 ville være virkelig fedt. Det spil er simpelthen fantastisk, historien er fantastisk verden er fantastisk og gameplayet er fantastisk. Det eneste dårlige er et par af de gambler challenge de har lavet hvor man er ved at hive håret af i frustration.

• 0

In reply to: @Megamon

Det bliver spændende at hører nyheden, en opdatering af red dead redemption 2 ville være virkelig fedt. Det spil er simpelthen fantastisk, historien er fantastisk verden er fantastisk og gameplayet er fantastisk. Det eneste dårlige er et par af de gambler challenge de har lavet hvor man er ved at hive håret af i frustration.

Der er lidt forskellige veje de kunne gå, men jeg tænker ikke at Wiethoff ville tease en eller anden subtil indholdsopdatering til Red Dead Online, eller at det skulle komme på Game Pass eller lignende.

Bliver det lige præcis next-gen opdateringen og/eller Switch 2-port? Vi ved det ikke, vi ved kun at disse ting er på vej, og bør ankomme inden året er omme.

• 0

In reply to: @Magnus Andersen

next-gen opdateringen

Altså til PS6/Xbox Next?

In reply to: @Magnus Andersen

In reply to: @Megamon Det bliver spændende at hører nyheden, en opdatering af red dead redemption 2 ville være virkelig fedt. Det spil er simpelthen fantastisk, historien er fantastisk verden er fantastisk og gameplayet er fantastisk. Det eneste dårlige er et par af de gambler challenge de har lavet hvor man er ved at hive håret af i frustration. Der er lidt forskellige veje de kunne gå, men jeg tænker ikke at Wiethoff ville tease en eller anden subtil indholdsopdatering til Red Dead Online, eller at det skulle komme på Game Pass eller lignende. Bliver det lige præcis next-gen opdateringen og/eller Switch 2-port? Vi ved det ikke, vi ved kun at disse ting er på vej, og bør ankomme inden året er omme.

Du har fuldstændig ret, men for mig behøver nyheden ikke være støre end en opdatering, men kun tiden vil vise hvad det bliver.

• 0

In reply to: @Megamon

In reply to: @Magnus Andersen In reply to: @Megamon Det bliver spændende at hører nyheden, en opdatering af red dead redemption 2 ville være virkelig fedt. Det spil er simpelthen fantastisk, historien er fantastisk verden er fantastisk og gameplayet er fantastisk. Det eneste dårlige er et par af de gambler challenge de har lavet hvor man er ved at hive håret af i frustration. Der er lidt forskellige veje de kunne gå, men jeg tænker ikke at Wiethoff ville tease en eller anden subtil indholdsopdatering til Red Dead Online, eller at det skulle komme på Game Pass eller lignende. Bliver det lige præcis next-gen opdateringen og/eller Switch 2-port? Vi ved det ikke, vi ved kun at disse ting er på vej, og bør ankomme inden året er omme. Du har fuldstændig ret, men for mig behøver nyheden ikke være støre end en opdatering, men kun tiden vil vise hvad det bliver.

Præcis - jeg mener heller ikke at den PS5/XSX-opdatering er så "stort" en nyhed, at det ikke sagtens kan passe ind her. Vi krydser seksløberne for at det nu, fucking endelig, sker. 

Jeg krydser også fingre for en current gen update.. 

Så skal det have endnu en gennemspilning, det er helt sikkert.

• 0

Not as soon as tomorrow, but definitely before Friday ...

Så burde der jo ikke være mange timer til nu. 🤔 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!