SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Rasmusjor1986 2025-06-17 19:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ... Consolas! 😁😁😁 Like Comment Share 0Aule11 2025-06-17 20:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg troede at de allerede havde det samarbejde med amd til at starte med? Nu skal vi ikke lægge så meget i hvad de kalder ting, eftersom det er samme firma der kørte en dette er en xbox kampagne der kaldte alt under himmel og jord en xbox. SÅ jeg vil ikke bliver overrasket over at de vil kalde en prebuild pc med et costum windows 11 som de taler om til ally, for en konsol. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 20:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det vel bekræftet at næste generation bliver lige så "kedelig" som de to forrige. To AMD-maskiner med lignende specs. Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding, og Sony kører selvfølgelig videre på succesen med PS5. Hvad mon en eventuel overraskelse kunne være? Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-17 20:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Så er det vel bekræftet at næste generation bliver lige så "kedelig" som de to forrige. To AMD-maskiner med lignende specs. Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. PS3 arkitektur gjorde mere skade end gavn og gjorde konsollen unødvendig dyr de første par år. Like Comment Share 0Rasmusjor1986 2025-06-17 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Le'consolas!.... Mon Pierre 🥸 Like Comment Share 0Aule11 2025-06-17 22:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding windows arm er blevet hæderligt har jeg hørt. Men ja med AMD som samarbejdspartner skal vi nok ikke forvente nogle arms maskiner. Tillagt 2025-06-17 22:23: In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. nemmest for udviklerne i alle tilfælde. Jo tættere de er arkitektorisk, des nemmere er det at lave en port, og når nu MS ønsker at alle spil der udkommer til deres maskiner, skal kunne køre på alt current gen windows/xbox, så skal det være så tæt på hindanden som muligt rent arkitektorisk. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 22:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Like Comment Share 0TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2025-06-17 20:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg troede at de allerede havde det samarbejde med amd til at starte med? Nu skal vi ikke lægge så meget i hvad de kalder ting, eftersom det er samme firma der kørte en dette er en xbox kampagne der kaldte alt under himmel og jord en xbox. SÅ jeg vil ikke bliver overrasket over at de vil kalde en prebuild pc med et costum windows 11 som de taler om til ally, for en konsol. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 20:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det vel bekræftet at næste generation bliver lige så "kedelig" som de to forrige. To AMD-maskiner med lignende specs. Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding, og Sony kører selvfølgelig videre på succesen med PS5. Hvad mon en eventuel overraskelse kunne være? Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-17 20:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Så er det vel bekræftet at næste generation bliver lige så "kedelig" som de to forrige. To AMD-maskiner med lignende specs. Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. PS3 arkitektur gjorde mere skade end gavn og gjorde konsollen unødvendig dyr de første par år. Like Comment Share 0Rasmusjor1986 2025-06-17 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Le'consolas!.... Mon Pierre 🥸 Like Comment Share 0Aule11 2025-06-17 22:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding windows arm er blevet hæderligt har jeg hørt. Men ja med AMD som samarbejdspartner skal vi nok ikke forvente nogle arms maskiner. Tillagt 2025-06-17 22:23: In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. nemmest for udviklerne i alle tilfælde. Jo tættere de er arkitektorisk, des nemmere er det at lave en port, og når nu MS ønsker at alle spil der udkommer til deres maskiner, skal kunne køre på alt current gen windows/xbox, så skal det være så tæt på hindanden som muligt rent arkitektorisk. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 22:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Like Comment Share 0TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jesper 2025-06-17 20:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det vel bekræftet at næste generation bliver lige så "kedelig" som de to forrige. To AMD-maskiner med lignende specs. Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding, og Sony kører selvfølgelig videre på succesen med PS5. Hvad mon en eventuel overraskelse kunne være? Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-17 20:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Så er det vel bekræftet at næste generation bliver lige så "kedelig" som de to forrige. To AMD-maskiner med lignende specs. Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. PS3 arkitektur gjorde mere skade end gavn og gjorde konsollen unødvendig dyr de første par år. Like Comment Share 0Rasmusjor1986 2025-06-17 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Le'consolas!.... Mon Pierre 🥸 Like Comment Share 0Aule11 2025-06-17 22:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding windows arm er blevet hæderligt har jeg hørt. Men ja med AMD som samarbejdspartner skal vi nok ikke forvente nogle arms maskiner. Tillagt 2025-06-17 22:23: In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. nemmest for udviklerne i alle tilfælde. Jo tættere de er arkitektorisk, des nemmere er det at lave en port, og når nu MS ønsker at alle spil der udkommer til deres maskiner, skal kunne køre på alt current gen windows/xbox, så skal det være så tæt på hindanden som muligt rent arkitektorisk. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 22:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Like Comment Share 0TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
McCandlessDK 2025-06-17 20:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Så er det vel bekræftet at næste generation bliver lige så "kedelig" som de to forrige. To AMD-maskiner med lignende specs. Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. PS3 arkitektur gjorde mere skade end gavn og gjorde konsollen unødvendig dyr de første par år. Like Comment Share 0Rasmusjor1986 2025-06-17 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Le'consolas!.... Mon Pierre 🥸 Like Comment Share 0Aule11 2025-06-17 22:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding windows arm er blevet hæderligt har jeg hørt. Men ja med AMD som samarbejdspartner skal vi nok ikke forvente nogle arms maskiner. Tillagt 2025-06-17 22:23: In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. nemmest for udviklerne i alle tilfælde. Jo tættere de er arkitektorisk, des nemmere er det at lave en port, og når nu MS ønsker at alle spil der udkommer til deres maskiner, skal kunne køre på alt current gen windows/xbox, så skal det være så tæt på hindanden som muligt rent arkitektorisk. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 22:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Like Comment Share 0TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Rasmusjor1986 2025-06-17 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Le'consolas!.... Mon Pierre 🥸 Like Comment Share 0Aule11 2025-06-17 22:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding windows arm er blevet hæderligt har jeg hørt. Men ja med AMD som samarbejdspartner skal vi nok ikke forvente nogle arms maskiner. Tillagt 2025-06-17 22:23: In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. nemmest for udviklerne i alle tilfælde. Jo tættere de er arkitektorisk, des nemmere er det at lave en port, og når nu MS ønsker at alle spil der udkommer til deres maskiner, skal kunne køre på alt current gen windows/xbox, så skal det være så tæt på hindanden som muligt rent arkitektorisk. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 22:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Like Comment Share 0TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2025-06-17 22:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Tvivler gevaldigt på at MS prøver med Arm efter sådan en udmelding windows arm er blevet hæderligt har jeg hørt. Men ja med AMD som samarbejdspartner skal vi nok ikke forvente nogle arms maskiner. Tillagt 2025-06-17 22:23: In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. nemmest for udviklerne i alle tilfælde. Jo tættere de er arkitektorisk, des nemmere er det at lave en port, og når nu MS ønsker at alle spil der udkommer til deres maskiner, skal kunne køre på alt current gen windows/xbox, så skal det være så tæt på hindanden som muligt rent arkitektorisk. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Jesper 2025-06-17 22:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Like Comment Share 0TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jesper 2025-06-17 22:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Like Comment Share 0TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
TheisJ 2025-06-18 07:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper In reply to: @McCandlessDK Jeg tror det er det der giver det bedste resultat med spillene. Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Men de må finde andre områder at differentiere sig på så. Måske er Nintendos museide ikke så dum at efterligne. Om den indbyggede mus så fungerer mellemgodt, så betyder det helt sikkert noget for understøttelsen af mus (og keyboard måske) at alle har én med i pakken. Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2025-06-18 08:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @TheisJ Jeg kunne godt tænke mig en hybrid controller, hvor man i højre hånd kan bruge en mus, hvilket er bedst til arm, men i venstre hånd en "halv" controller til st bevæge sig mv. Jeg hader at spille med tastatur!, men er fan af mus. Steam controller gør noget i den stil, der er en trackpad. Ellers kan du jo få de der "one handed keyboard"I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
McCandlessDK 2025-06-18 10:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Det er det nok også, men det kunne da godt have været spændende at nogen turde prøve noget andet. Især når der har været rygter om hvad MS' næste konsol kunne være (eksempelvis ARM, eller Nvidia). Mjaaa det kommer jo an på, hvor man kommer fra. Personligt vil jeg bare gerne have en spillemaskine der giver en konsol oplevelse med interface og fixed hardware, så spillene er optimeret. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!