SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
McCandlessDK 2025-06-19 09:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså de har jo hævet priserne på konsollerne igen og igen og ikke gjort dem mulige at købe i mange europæiske lande. Så når de alligevel ikke sælge dem, så er der heller ingen grund til at lave reklame for dem. Like Comment Share 0runes 2025-06-19 12:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men selv da maskinerne nemt kunne købes herhjemme, har deres PR folk da virkelig ligget på den lade side. Microsoft har, i min optik anyways, med Series X lavet den bedste konsol nogensinde, men paradoksalt nok har den fået rystende lidt omtale i hvert fald herhjemme i Europa. Det er synd synes jeg.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-19 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Men selv da maskinerne nemt kunne købes herhjemme, har deres PR folk da virkelig ligget på den lade side. Microsoft har, i min optik anyways, med Series X lavet den bedste konsol nogensinde, men paradoksalt nok har den fået rystende lidt omtale i hvert fald herhjemme i Europa. Det er synd synes jeg. ? MS har valgt at konkurenten var PC markedet, og ikke Sony. Så ja den får en svær tilværelse i lande hvor folk har råd til de dyre gaming maskiner og laptops. Havde de haft nogle konsol eksklusiver kunne de måske have overbevist folk at de skulle købe en serie x, men nu bliver det mere, køb en gaming pc, og en PS og switch for deres exclusive titler.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
runes 2025-06-19 12:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men selv da maskinerne nemt kunne købes herhjemme, har deres PR folk da virkelig ligget på den lade side. Microsoft har, i min optik anyways, med Series X lavet den bedste konsol nogensinde, men paradoksalt nok har den fået rystende lidt omtale i hvert fald herhjemme i Europa. Det er synd synes jeg.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Aule11 2025-06-19 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Men selv da maskinerne nemt kunne købes herhjemme, har deres PR folk da virkelig ligget på den lade side. Microsoft har, i min optik anyways, med Series X lavet den bedste konsol nogensinde, men paradoksalt nok har den fået rystende lidt omtale i hvert fald herhjemme i Europa. Det er synd synes jeg. ? MS har valgt at konkurenten var PC markedet, og ikke Sony. Så ja den får en svær tilværelse i lande hvor folk har råd til de dyre gaming maskiner og laptops. Havde de haft nogle konsol eksklusiver kunne de måske have overbevist folk at de skulle købe en serie x, men nu bliver det mere, køb en gaming pc, og en PS og switch for deres exclusive titler.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2025-06-19 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Men selv da maskinerne nemt kunne købes herhjemme, har deres PR folk da virkelig ligget på den lade side. Microsoft har, i min optik anyways, med Series X lavet den bedste konsol nogensinde, men paradoksalt nok har den fået rystende lidt omtale i hvert fald herhjemme i Europa. Det er synd synes jeg. ? MS har valgt at konkurenten var PC markedet, og ikke Sony. Så ja den får en svær tilværelse i lande hvor folk har råd til de dyre gaming maskiner og laptops. Havde de haft nogle konsol eksklusiver kunne de måske have overbevist folk at de skulle købe en serie x, men nu bliver det mere, køb en gaming pc, og en PS og switch for deres exclusive titler.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!