Lilium11 2026-05-30 15:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu synes jeg selvfølgelig også lige jeg skal give mig selv mere tid til at tage det hele ind, og erfare gameplay-loopet når først det bliver sluppet helt løst. Jeg er ikke så langt inde endnu, for så kom Mina the Hollower ud præsenterede et gameplay der stiller krav og hvor man ikke bare er passiv tilskuer og det fra minut 1 af, så det har været svært at finde tiden :3 Så må tiden så senere vise om IO stadig skal regnes blandt de få AAA's der stadig laver rigtige spil, eller om de skal ned i kassen med soylennial movie-game bait sammen med de andre :3 Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0BumZen 2026-06-02 14:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen For mig var Kane & Lynch et spil med mindeværdige højdepunkter: Heat inspireret bankrøveri, Collateral inspireret Klubskyderi, Kill Bill inspireret bane i Japan... Men for hver god bane, var de 2-3 der var skidt. Jeg husker måske bare highlights, men husker spillene som middelmådige spil med solid action. In reply to: @Emil_Nissen Freedom Fighters har været et af mine yndlingsspil og et at de spil jeg ville blive allermest begejstret over, hvis de annoncerede en efterfølger til. Men som rendyrket 3. persons action shooter er det, i mine øjne, i bedste fald middelmådigt. Det lever i kraft af sine taktiske teamdynamikker og frihed til at tackle og sarbotere fjenden, i de åbne sandkasser, for at give fordele i de andre dele af et igangværende scenarie. Freedom Fighters har jeg - modsat K&L - gennemført mange gange dengang det var friskt. I min optik var det et gennemført spil, hvor action var i højsædet, hvorfor jeg nævner det. Om actionen var god pga. det taktiske element (som klart var bærende, enig) eller fordi det var en stram shooter er teknisk set ligegyldigt, da min pointe blot var, at det var et solidt action-orienteret spil. Jeg accepterer dog, at hvis præmissen var, at det skulle vurderes for dets 3rd person shooter kvaliteter alene, så hører det nok ikke til så højt på listen.From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest) Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-02 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen I min optik var det et gennemført spil, hvor action var i højsædet, hvorfor jeg nævner det. Om actionen var god pga. det taktiske element (som klart var bærende, enig) eller fordi det var en stram shooter er teknisk set ligegyldigt, da min pointe blot var, at det var et solidt action-orienteret spil. Jeg er måske nok også mere enig med dig, end jeg lød i min kommentar. Jeg ville dog nok bare gerne anerkende Lilians manglede tillid til at IO var i stand til at løfte actiondelen af 007 op på et højt niveau, baseret på det de havde lavet i Freedom Fighters. Fordi i FF har våbnene langt hen af vejen en ret dårlig tyngdefølelse, de er upræcise og fjenderne er ret spongy. (Jeg synes dog at det bliver bedre efterhånden som FF skrider frem og du får bedre våben). I FF fungerer det dog for mig, hele vejen, fordi det tvinger én til at bruge guerillataktik og bruge sit hold i kamp... Men jeg kan godt se hvordan Lilian ikke mener at FF er et godt eksempel på at IO ville være i stand til at eksekvere på et tilfredsstillende gameplayloop på actiondelen i First Light, hvor man mere er en enmandshær og agil actionhelt. Nu er jeg så blevet færdig med First Light i dag, og jeg endte med at blive meget begejstret for den samlede pakke og særligt actiondelen. Jeg ser meget gerne en efterfølger til dette og til Freedom Fighters!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-25 14:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser ret fedt ud, cool det kommer fra lille Danmark Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så fik jeg det også gennemført. Har få og små kritikpunkter: - For lang loadtid når man fejler - For få (eller for dårligt placerede) save spots i nogle situationer. Så hellere at det gemte ofte, specielt i skydesekvenserne, så man kunne eksperimentere og fejle mere. - Enkelte sekvenser hvor spillet stopper helt op for at man skal "spione" den i situationer hvor det ikke føles så naturligt. - Første halvdel er ikke lige så god som anden halvdel. - Det kunne have været fedt hvis spionsekvenserne havde flere muligheder og var lidt mere imsim-agtige. Ellers må jeg bare sige at det er et glimrende spil hvor rigtig mange ting bare sidder lige i skabet. Havde grafikken - som ellers er ganske glimrende - været et nyk bedre, så kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Gameplay, banedesign, historien og cut-scenes er IMO helt deroppe. Jeg er kæmpe fan af hvordan de holder gameplayet friskt hele vejen igennem ved at introducere nye ideer/variationer, men samtidigt holde - næsten - alle sekvenser så tilpas korte at ideerne aldrig bliver tyndslidte. Og så efterlader spillet mig med den perfekte følelse af at jeg er mæt og glad for nu, men samtidigt ser meget frem til en eventuel efterfølger. Det får en lille 9/10 herfra. Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 02:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-29 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Naughty Dog på æsken In reply to: @Jesper historien 😬😬😬 Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
BumZen 2026-06-02 14:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen For mig var Kane & Lynch et spil med mindeværdige højdepunkter: Heat inspireret bankrøveri, Collateral inspireret Klubskyderi, Kill Bill inspireret bane i Japan... Men for hver god bane, var de 2-3 der var skidt. Jeg husker måske bare highlights, men husker spillene som middelmådige spil med solid action. In reply to: @Emil_Nissen Freedom Fighters har været et af mine yndlingsspil og et at de spil jeg ville blive allermest begejstret over, hvis de annoncerede en efterfølger til. Men som rendyrket 3. persons action shooter er det, i mine øjne, i bedste fald middelmådigt. Det lever i kraft af sine taktiske teamdynamikker og frihed til at tackle og sarbotere fjenden, i de åbne sandkasser, for at give fordele i de andre dele af et igangværende scenarie. Freedom Fighters har jeg - modsat K&L - gennemført mange gange dengang det var friskt. I min optik var det et gennemført spil, hvor action var i højsædet, hvorfor jeg nævner det. Om actionen var god pga. det taktiske element (som klart var bærende, enig) eller fordi det var en stram shooter er teknisk set ligegyldigt, da min pointe blot var, at det var et solidt action-orienteret spil. Jeg accepterer dog, at hvis præmissen var, at det skulle vurderes for dets 3rd person shooter kvaliteter alene, så hører det nok ikke til så højt på listen.From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest) Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-02 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen I min optik var det et gennemført spil, hvor action var i højsædet, hvorfor jeg nævner det. Om actionen var god pga. det taktiske element (som klart var bærende, enig) eller fordi det var en stram shooter er teknisk set ligegyldigt, da min pointe blot var, at det var et solidt action-orienteret spil. Jeg er måske nok også mere enig med dig, end jeg lød i min kommentar. Jeg ville dog nok bare gerne anerkende Lilians manglede tillid til at IO var i stand til at løfte actiondelen af 007 op på et højt niveau, baseret på det de havde lavet i Freedom Fighters. Fordi i FF har våbnene langt hen af vejen en ret dårlig tyngdefølelse, de er upræcise og fjenderne er ret spongy. (Jeg synes dog at det bliver bedre efterhånden som FF skrider frem og du får bedre våben). I FF fungerer det dog for mig, hele vejen, fordi det tvinger én til at bruge guerillataktik og bruge sit hold i kamp... Men jeg kan godt se hvordan Lilian ikke mener at FF er et godt eksempel på at IO ville være i stand til at eksekvere på et tilfredsstillende gameplayloop på actiondelen i First Light, hvor man mere er en enmandshær og agil actionhelt. Nu er jeg så blevet færdig med First Light i dag, og jeg endte med at blive meget begejstret for den samlede pakke og særligt actiondelen. Jeg ser meget gerne en efterfølger til dette og til Freedom Fighters!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-25 14:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser ret fedt ud, cool det kommer fra lille Danmark Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så fik jeg det også gennemført. Har få og små kritikpunkter: - For lang loadtid når man fejler - For få (eller for dårligt placerede) save spots i nogle situationer. Så hellere at det gemte ofte, specielt i skydesekvenserne, så man kunne eksperimentere og fejle mere. - Enkelte sekvenser hvor spillet stopper helt op for at man skal "spione" den i situationer hvor det ikke føles så naturligt. - Første halvdel er ikke lige så god som anden halvdel. - Det kunne have været fedt hvis spionsekvenserne havde flere muligheder og var lidt mere imsim-agtige. Ellers må jeg bare sige at det er et glimrende spil hvor rigtig mange ting bare sidder lige i skabet. Havde grafikken - som ellers er ganske glimrende - været et nyk bedre, så kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Gameplay, banedesign, historien og cut-scenes er IMO helt deroppe. Jeg er kæmpe fan af hvordan de holder gameplayet friskt hele vejen igennem ved at introducere nye ideer/variationer, men samtidigt holde - næsten - alle sekvenser så tilpas korte at ideerne aldrig bliver tyndslidte. Og så efterlader spillet mig med den perfekte følelse af at jeg er mæt og glad for nu, men samtidigt ser meget frem til en eventuel efterfølger. Det får en lille 9/10 herfra. Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 02:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-29 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Naughty Dog på æsken In reply to: @Jesper historien 😬😬😬 Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Emil_Nissen 2026-06-02 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @BumZen I min optik var det et gennemført spil, hvor action var i højsædet, hvorfor jeg nævner det. Om actionen var god pga. det taktiske element (som klart var bærende, enig) eller fordi det var en stram shooter er teknisk set ligegyldigt, da min pointe blot var, at det var et solidt action-orienteret spil. Jeg er måske nok også mere enig med dig, end jeg lød i min kommentar. Jeg ville dog nok bare gerne anerkende Lilians manglede tillid til at IO var i stand til at løfte actiondelen af 007 op på et højt niveau, baseret på det de havde lavet i Freedom Fighters. Fordi i FF har våbnene langt hen af vejen en ret dårlig tyngdefølelse, de er upræcise og fjenderne er ret spongy. (Jeg synes dog at det bliver bedre efterhånden som FF skrider frem og du får bedre våben). I FF fungerer det dog for mig, hele vejen, fordi det tvinger én til at bruge guerillataktik og bruge sit hold i kamp... Men jeg kan godt se hvordan Lilian ikke mener at FF er et godt eksempel på at IO ville være i stand til at eksekvere på et tilfredsstillende gameplayloop på actiondelen i First Light, hvor man mere er en enmandshær og agil actionhelt. Nu er jeg så blevet færdig med First Light i dag, og jeg endte med at blive meget begejstret for den samlede pakke og særligt actiondelen. Jeg ser meget gerne en efterfølger til dette og til Freedom Fighters!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-25 14:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser ret fedt ud, cool det kommer fra lille Danmark Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så fik jeg det også gennemført. Har få og små kritikpunkter: - For lang loadtid når man fejler - For få (eller for dårligt placerede) save spots i nogle situationer. Så hellere at det gemte ofte, specielt i skydesekvenserne, så man kunne eksperimentere og fejle mere. - Enkelte sekvenser hvor spillet stopper helt op for at man skal "spione" den i situationer hvor det ikke føles så naturligt. - Første halvdel er ikke lige så god som anden halvdel. - Det kunne have været fedt hvis spionsekvenserne havde flere muligheder og var lidt mere imsim-agtige. Ellers må jeg bare sige at det er et glimrende spil hvor rigtig mange ting bare sidder lige i skabet. Havde grafikken - som ellers er ganske glimrende - været et nyk bedre, så kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Gameplay, banedesign, historien og cut-scenes er IMO helt deroppe. Jeg er kæmpe fan af hvordan de holder gameplayet friskt hele vejen igennem ved at introducere nye ideer/variationer, men samtidigt holde - næsten - alle sekvenser så tilpas korte at ideerne aldrig bliver tyndslidte. Og så efterlader spillet mig med den perfekte følelse af at jeg er mæt og glad for nu, men samtidigt ser meget frem til en eventuel efterfølger. Det får en lille 9/10 herfra. Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 02:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-29 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Naughty Dog på æsken In reply to: @Jesper historien 😬😬😬 Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
lyngemark 2026-07-25 14:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser ret fedt ud, cool det kommer fra lille Danmark Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så fik jeg det også gennemført. Har få og små kritikpunkter: - For lang loadtid når man fejler - For få (eller for dårligt placerede) save spots i nogle situationer. Så hellere at det gemte ofte, specielt i skydesekvenserne, så man kunne eksperimentere og fejle mere. - Enkelte sekvenser hvor spillet stopper helt op for at man skal "spione" den i situationer hvor det ikke føles så naturligt. - Første halvdel er ikke lige så god som anden halvdel. - Det kunne have været fedt hvis spionsekvenserne havde flere muligheder og var lidt mere imsim-agtige. Ellers må jeg bare sige at det er et glimrende spil hvor rigtig mange ting bare sidder lige i skabet. Havde grafikken - som ellers er ganske glimrende - været et nyk bedre, så kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Gameplay, banedesign, historien og cut-scenes er IMO helt deroppe. Jeg er kæmpe fan af hvordan de holder gameplayet friskt hele vejen igennem ved at introducere nye ideer/variationer, men samtidigt holde - næsten - alle sekvenser så tilpas korte at ideerne aldrig bliver tyndslidte. Og så efterlader spillet mig med den perfekte følelse af at jeg er mæt og glad for nu, men samtidigt ser meget frem til en eventuel efterfølger. Det får en lille 9/10 herfra. Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 02:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-29 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Naughty Dog på æsken In reply to: @Jesper historien 😬😬😬 Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Jesper 2026-07-29 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så fik jeg det også gennemført. Har få og små kritikpunkter: - For lang loadtid når man fejler - For få (eller for dårligt placerede) save spots i nogle situationer. Så hellere at det gemte ofte, specielt i skydesekvenserne, så man kunne eksperimentere og fejle mere. - Enkelte sekvenser hvor spillet stopper helt op for at man skal "spione" den i situationer hvor det ikke føles så naturligt. - Første halvdel er ikke lige så god som anden halvdel. - Det kunne have været fedt hvis spionsekvenserne havde flere muligheder og var lidt mere imsim-agtige. Ellers må jeg bare sige at det er et glimrende spil hvor rigtig mange ting bare sidder lige i skabet. Havde grafikken - som ellers er ganske glimrende - været et nyk bedre, så kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Gameplay, banedesign, historien og cut-scenes er IMO helt deroppe. Jeg er kæmpe fan af hvordan de holder gameplayet friskt hele vejen igennem ved at introducere nye ideer/variationer, men samtidigt holde - næsten - alle sekvenser så tilpas korte at ideerne aldrig bliver tyndslidte. Og så efterlader spillet mig med den perfekte følelse af at jeg er mæt og glad for nu, men samtidigt ser meget frem til en eventuel efterfølger. Det får en lille 9/10 herfra. Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 02:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-29 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Naughty Dog på æsken In reply to: @Jesper historien 😬😬😬 Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Lilium11 2026-07-29 02:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper kunne der sagtens have stået Naughty Dog på æsken, og ingen ville have undret sig over det. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-29 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Naughty Dog på æsken In reply to: @Jesper historien 😬😬😬 Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
McCandlessDK 2026-07-29 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Naughty Dog på æsken In reply to: @Jesper historien 😬😬😬 Like Comment Share 0Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Jesper 2026-07-29 09:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @McCandlessDK Har I fået det gennemført? Like Comment Share 0andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
andershede 2026-07-29 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg elskede Hitman, men var meget skuffet over det her. Det var slet ikke Hitman, selvom man genkender nogle elementer tydeligt. Det var meget mere linært og frustrerende når man lige forventede man kunne gøre som i Hitman. jeg kedede mig - og så hedder karakteren vel 6 eller 7, men jeg kan sagtens se det er flot, dyrt, velproduceret og allerhelvede cut-scene tungt... Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Lilium11 2026-07-29 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Har I fået det gennemført? Ikke endnu. Jeg vil slet ikke anfægte at det skulle være Naughty Dog værdigt, faktisk minder det mig ret meget om en form for Uncharted. Det jeg mener med giffen er at IO Interactive med den her udgivelse bevæger sig væk fra at være et gameplay-først studie som med Hitman spillene, lidt på samme måde som Naughty Dog gjorde i sin tid. Enten dør du som gameplay-studie eller også lever du længe nok til at begynde at lave interaktive film Det er sgu ikke helt sådan jeg helst ville have haft et James Bond spil. Idéen med at spilmatisere en film bør ikke være at lave en film hvor man spiller action-sekvenserne, men en oversættelse af IP'en så det fungerer indenfor de rammer der gør spilmediet stærkt. I ægte Uncharted stil så består hele pakken af en masse del-elementer der hver især teknisk set fungerer, men ikke er noget at skrive hjem om, og det er for mig en trist udvikling når man ellers tidligere har udviklet top-class stealth-gameplay. Men idk, måske en evt. 2'er kan bringe en rigere gameplay-oplevelse. Det kan man jo aldrig vide Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12