manutdxdk 2026-05-30 22:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har det meget ligesom Lasse. Jeg er ikke Bond-fan. Lyder dog til at jeg har set en del flere af dem end Lasse! Men det gør det interessant at Lasse so far finder spillet spændende. Jeg havde mest et øje på det da det er IO der står bag, men havde lidt besluttet mig for at der skulle rigtigt gode anmeldelser eller et godt tilbud til, før jeg kunne finde på at slå til. Anmeldelser har været rigtigt gode, men er stadig lidt afvekslende. Jeres snakke har dog gjort mig lidt lun på det, og nok specielt at Lasse som, ikke-Bond-fan, er så positiv indtil videre. Ser frem til at høre 2. del af diskussionen når i alle er i mål. 😄 I forhold til jeres forudsigelser, så havde jeg på mit bingokort at Lasse nok ville have noget japansk med. Til gengæld havde jeg på ingen måde på mit bingokort Spoiler:at Asha Sharma skulle omtales som værende erotisk 😂 Det er nok den største overraskelse i hele udsendelsen! Skulle jeg komme med en forudsigelse, så er det at vi får første kig på det Media Molecule arbejder på. Og så bliver det spændende hvem der får dagmartærten, og på sigt hvad SCU ellers kommer til at indeholde! Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-05-31 09:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ⬆️ I forhold til overstående spoiler. Det er et meget godt eksempel på hvordan Lasse og Magnus ville fungere i Robinson. Magnus har, i hvad han tilsyneladende troede var fortrolighed, betroet sig til Lasse. Lasse vælger så lige at dele det i plenum, hvilket efterlade Magnus blottet. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2manutdxdk 2026-05-31 09:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen ⬆️ I forhold til overstående spoiler. Det er et meget godt eksempel på hvordan Lasse og Magnus ville fungere i Robinson. Magnus har, i hvad han tilsyneladende troede var fortrolighed, betroet sig til Lasse. Lasse vælger så lige at dele det i plenum, hvilket efterlade Magnus blottet. 😅 Ja, og nu skal Magnus mobbes i kommentarsporet! Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 11:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det kan være alt fra en efterfølger til en eksisterende IP, en eksisterende IP som tolkes af et nyt studie, et studie der skal give sit take på en genre fx Larian der laver et CRPG, men hvor det i stedet er en sci-fi setting i rummet. Fantasien sætter grænser! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-05-31 11:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk hvad ville jeres vådeste drøm Godt ordvalg, i forhold til overstående snak. 😍 Vi burde næsten få gang i 69-tråden igen, men jeg har ikke erobret nyt land på den front, siden kommentarsektionen tabte damp... Og den ene dame, som jeg har scoret i First Light frem til nu, førte kun til en meget bornert scene som ikke er værd at nævne.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 12:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ikke! 😉 Jeg har heller ikke erobret nyt land. Spiller dog BG3 med en kammerat, og han har haft en tur i kanen - eller på bedroll'en med Lae'zel, men der kiggede jeg jo bare på. Så det, lagt sammen med at BG3 var nævnt, gør at det vist ikke rigtigt tæller. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 12:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-05-31 09:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ⬆️ I forhold til overstående spoiler. Det er et meget godt eksempel på hvordan Lasse og Magnus ville fungere i Robinson. Magnus har, i hvad han tilsyneladende troede var fortrolighed, betroet sig til Lasse. Lasse vælger så lige at dele det i plenum, hvilket efterlade Magnus blottet. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2manutdxdk 2026-05-31 09:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen ⬆️ I forhold til overstående spoiler. Det er et meget godt eksempel på hvordan Lasse og Magnus ville fungere i Robinson. Magnus har, i hvad han tilsyneladende troede var fortrolighed, betroet sig til Lasse. Lasse vælger så lige at dele det i plenum, hvilket efterlade Magnus blottet. 😅 Ja, og nu skal Magnus mobbes i kommentarsporet! Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 11:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det kan være alt fra en efterfølger til en eksisterende IP, en eksisterende IP som tolkes af et nyt studie, et studie der skal give sit take på en genre fx Larian der laver et CRPG, men hvor det i stedet er en sci-fi setting i rummet. Fantasien sætter grænser! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-05-31 11:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk hvad ville jeres vådeste drøm Godt ordvalg, i forhold til overstående snak. 😍 Vi burde næsten få gang i 69-tråden igen, men jeg har ikke erobret nyt land på den front, siden kommentarsektionen tabte damp... Og den ene dame, som jeg har scoret i First Light frem til nu, førte kun til en meget bornert scene som ikke er værd at nævne.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 12:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ikke! 😉 Jeg har heller ikke erobret nyt land. Spiller dog BG3 med en kammerat, og han har haft en tur i kanen - eller på bedroll'en med Lae'zel, men der kiggede jeg jo bare på. Så det, lagt sammen med at BG3 var nævnt, gør at det vist ikke rigtigt tæller. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 12:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
manutdxdk 2026-05-31 09:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen ⬆️ I forhold til overstående spoiler. Det er et meget godt eksempel på hvordan Lasse og Magnus ville fungere i Robinson. Magnus har, i hvad han tilsyneladende troede var fortrolighed, betroet sig til Lasse. Lasse vælger så lige at dele det i plenum, hvilket efterlade Magnus blottet. 😅 Ja, og nu skal Magnus mobbes i kommentarsporet! Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 11:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det kan være alt fra en efterfølger til en eksisterende IP, en eksisterende IP som tolkes af et nyt studie, et studie der skal give sit take på en genre fx Larian der laver et CRPG, men hvor det i stedet er en sci-fi setting i rummet. Fantasien sætter grænser! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-05-31 11:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk hvad ville jeres vådeste drøm Godt ordvalg, i forhold til overstående snak. 😍 Vi burde næsten få gang i 69-tråden igen, men jeg har ikke erobret nyt land på den front, siden kommentarsektionen tabte damp... Og den ene dame, som jeg har scoret i First Light frem til nu, førte kun til en meget bornert scene som ikke er værd at nævne.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 12:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ikke! 😉 Jeg har heller ikke erobret nyt land. Spiller dog BG3 med en kammerat, og han har haft en tur i kanen - eller på bedroll'en med Lae'zel, men der kiggede jeg jo bare på. Så det, lagt sammen med at BG3 var nævnt, gør at det vist ikke rigtigt tæller. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 12:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
manutdxdk 2026-05-31 11:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det kan være alt fra en efterfølger til en eksisterende IP, en eksisterende IP som tolkes af et nyt studie, et studie der skal give sit take på en genre fx Larian der laver et CRPG, men hvor det i stedet er en sci-fi setting i rummet. Fantasien sætter grænser! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-05-31 11:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk hvad ville jeres vådeste drøm Godt ordvalg, i forhold til overstående snak. 😍 Vi burde næsten få gang i 69-tråden igen, men jeg har ikke erobret nyt land på den front, siden kommentarsektionen tabte damp... Og den ene dame, som jeg har scoret i First Light frem til nu, førte kun til en meget bornert scene som ikke er værd at nævne.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 12:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ikke! 😉 Jeg har heller ikke erobret nyt land. Spiller dog BG3 med en kammerat, og han har haft en tur i kanen - eller på bedroll'en med Lae'zel, men der kiggede jeg jo bare på. Så det, lagt sammen med at BG3 var nævnt, gør at det vist ikke rigtigt tæller. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 12:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-05-31 11:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk hvad ville jeres vådeste drøm Godt ordvalg, i forhold til overstående snak. 😍 Vi burde næsten få gang i 69-tråden igen, men jeg har ikke erobret nyt land på den front, siden kommentarsektionen tabte damp... Og den ene dame, som jeg har scoret i First Light frem til nu, førte kun til en meget bornert scene som ikke er værd at nævne.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-05-31 12:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ikke! 😉 Jeg har heller ikke erobret nyt land. Spiller dog BG3 med en kammerat, og han har haft en tur i kanen - eller på bedroll'en med Lae'zel, men der kiggede jeg jo bare på. Så det, lagt sammen med at BG3 var nævnt, gør at det vist ikke rigtigt tæller. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 12:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
manutdxdk 2026-05-31 12:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ikke! 😉 Jeg har heller ikke erobret nyt land. Spiller dog BG3 med en kammerat, og han har haft en tur i kanen - eller på bedroll'en med Lae'zel, men der kiggede jeg jo bare på. Så det, lagt sammen med at BG3 var nævnt, gør at det vist ikke rigtigt tæller. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 12:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-05-31 12:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
manutdxdk 2026-05-31 15:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg er dog ret vild med at du kiggede på. 😅 Det er da alligevel lidt spicy. Altså jeg så bare også cutscenen. Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-05-31 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Min karakter sov... måske... alt efter støjen. 😅 Det er selvfølgelig ikke meget anderledes end når man er på Roskilde og teltdugen skaber illusionen om mere privatliv end det egentlig er tilfældet. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Holmegaard 2026-06-03 20:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-03 21:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Holmegaard 2026-06-03 22:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen De har i et tidligere afsnit afkræftet at Spilstrøm ville blive til Sportstrøm - så jeg tror ikke der kommer mange fornuftige svar ud af det. Hvis nu jeg havde lyttet til et af de andre afsnit så havde jeg vidst det.😅 Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-03 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Så ingen Fifa eller betting spørgsmål tjek 👌 Der er jo faktisk en hel del betting i Spilstrøm, men det er som regel videospilsrelateret. Det afsnit du har lyttet til, gælder det jo om spådomme i forhold til den her i-hvert-fald-overhovedet-ikke-E3-tid hvor der er dagmartærte på spil... Valg af præmien, stammer fra et par afsnit siden, da der var quiz og det tilsyneladende var Lasses drømmepræmie. Men der er også betting med mere alvorlige konsekvenser - perfekt til en skræmmekampagne nede i Ludomaniforeningen: Ketil satsede nemlig på at der ville komme et nyt 3D Donkey Kong i 2025, hvilket Magnus kategorisk nægtede som værende muligt og gik all in, ved at sige at han ville æde sine gamle sneakers, i IO Interactives Lobby, hvis der var tilfældet. I forhold til Co2 beregning har jeg ikke opdaget nogle indikationer på at de kan være behjælpelige.. De har dog snakket Co2 aftryk og habitatsbeskyttelse da Ketil var kollideret med en skarv. 😅 Men du kan da få hjælp til dit arbejde på andre måder... Du kan jo spørge dem hvilke spil der egner sig bedst til at spille i smug, når man sidder på storrumskontor. 😉Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Ketil Skotte GR® 2026-06-05 23:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Og lige et spørgsmål vedr. alle de her fremvisninger. Hvis man ser bort fra hvor realistisk det behøver at være, og at der dermed ingen dagmartærte er på spil, hvad ville jeres vådeste drøm af en annoncering være på en af sommerens præsentationer? Det ville faktisk være min første forudsigelse: Playdeads nye spil. Og så et nyt singleplayer spil fra From. Jeg er da nysgerrig på Duskbloods, men det er ikke helt det samme. Giv mig noget fokuseret som Sekiro eller Bloodborne. In reply to: @Holmegaard Nu har jeg for første gang lyttet til et afsnit af podcasten, og jeg kan lide hvad jeg hører. Jeg har dog et spørgsmål. I vil gerne have flere spørgsmål, skal det være relateret til noget bestemt eller inden for nogle bestemte rammer? Hvis ikke, så håber jeg I har forstand på sport, botanik og Co2 beregning. Velkommen til! Altså nu vi er jo en gaming podcast. Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Like Comment Share 2ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
ChiliConCarnage 2026-06-06 09:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er først lige kommet i gang med afsnittet i dag. I var sikkert ikke nået til det på daværende tidspunkt men i tilfælde af at I Missede det så kommer First Light udtrykket fra Q da han skåler med Bond og er en kommentar om John Greenway's forventning og følelse omkring James 😊 Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-06 10:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Holmegaard 2026-06-06 23:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @Ketil Skotte Men så længe du kan kæde botanikken sammen med gaming, er det inden for skiven. Så har jeg et botanikorienteret spørgsmål: Hvilket Drivhus-er-løbet-løbsk-level foretrækker i? Det fra Resident Evil 2 eller det i Arkham Asylum? Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Like Comment Share 2Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-07 00:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Og hvorfor er de kødædende planter fra crash Bandicoot 2 ikke en lige så stor del af pop kultur som dem fra Mario? Nu vil jeg nødigt gøre mig selv til spilbotanisk ekspert, da jeg jo ikke er vært på Spilstrøm og dermed ikke kvalificeret. Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
manutdxdk 2026-06-07 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har Hot take: Det er ærgerligt, da de klassiske spil var rigtigt gode platformers, samt at Crash Team Racing og Nitro Fueled er bedre end Mario Kart! Det senestefra Toys for Bob var også godt. (Smags sag I know) Derudover var/er mange af karakterene fra de oprindelige spil ikke så flade som Marios karakterer, som ikke laver andet end at grynte og efter alle de år ikke har meget karakter at byde på. Medmindre man måske har spillet Mario RPG'erne eller noget. Hot take over! Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Holmegaard 2026-06-07 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men måske er det fordi Crash Bandicoot generelt ikke har nær så stor en plads i populærkulturen, som Mario har. 🤔 Hvilket jo er en kæmpe fejl. Crash > Mario Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Tillagt 2026-06-08 07:20: Tjek lige den gulerod ud, mand!Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Holmegaard 2026-06-08 07:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Men Jazz Jackrabbit er sejere end begge dem... Og spillene har noget imponerende botanik, som virkelig ville få Søren Ryge i stødet. Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Jeg tænker han kan kæmpe med Sonic om 3. pladsen Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-08 08:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard Virkelig flot hevet frem, og du har ret i at han er sej! Meeeen han er ingen Crash. Men hva' så med Jacks retarderede ven? Ham den røde der. Han har ret meget Crash-energi over sig. 😄 Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
manutdxdk 2026-06-08 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Og hvor ligger Gex the Gecko på skalaen? Altså både sej-maskot-skalaen men også den hvor vi vurderer botanik Husker Gex som værende cool, men botanikken er ikke noget jeg kan huske, så botanisk må han stå lavt. I forhold til kvaliteten af spillene er han altså også under Crash Bandicoot og Mario. Og også under Sonic og Rayman. Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-08 11:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Men hvor står Rayman på cool-skalaen og botanik-skalaen? Rent botanisk er Rayman dem alle sammen overlegen. Der er f.eks. denne boss i Origins: Men i Legends er der også levende slyngplanter med torne-tænder og øjne, selvlysende søanemoner med pigge på og generelt masser af interessant flora. Og det trækker helt tilbage til de gamle dage: Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 2 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123