manutdxdk 2026-06-13 00:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Man skulle næsten påpege at fællesnævnerne for de forvirrende af titlerne, er at de er japanske. 😄 Det er noget andet. For jeg har aldrig spillet Final Fantasy og er ikke fan af Legend of Zelda 😂 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-13 00:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg skal ikke dømme titlen: Legend of Zelda. Jeg har selv spillet 8 God of War spil, og ud af dem er man kun Krigsgud i 1 af dem til PSP... Og så i åbnignen af 2'eren. Kratos bruge meget lidt tid på at være krigsgud, i forhold til hvor meget han fører krig. Yggdrasil: Verdenstræet som man benytter til at rejse mellem de forskellige riger, i GoW er måske også værd at nævne i forhold til botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-13 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan har vi misset Donkey Kong, både i forhold til botanik, men også i forhold til et navn der ikke giver mening! Aben er jo ikke et æsel Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-13 23:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard i forhold til et navn der ikke giver mening! Aben er jo ikke et æsel Der er vidst noget med at det er en fejloversættelse eller misforståelse af hvad Donkey betyder på engelsk... Ingen grund til at undersøge den slags, inden et produkt sendes i trykken. 😅 Det er lidt ligesom med "It's me, Mario!" Som han slet ikke siger, men er vores fortolkning af de japanske ord for "Super Brothers" eller noget i den retning. Jeg har kun spillet Tropical Freeze og kan ikke huske noget botanik der var særligt specielt... Eller.. der var godt nok mange bananer og så er der jo selvfølgelig altid noget særligt i tropiske planter der er indkapslet i is. Det var også gældende for det første Crysis. Tillagt 2026-06-13 23:19: Tropical Freeze var virkelig godt. Jeg burde spille mere Donkey Kong.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-14 08:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Botanisk har Tropical Freeze altså noget kørende for sig, med sine frugter. Det havde jeg bare glemt. 🧔🏽👍🏼 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-15 01:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-15 06:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? At bedømme ud fra coverbilledet, vil jeg bestemt mene at det er tilfældet. Men det er svært at score det, når man ikke har spillet... ....Bortset fra at vores skala frem til nu bare har benyttet sig af Højt eller Lavt... Så tør jeg godt blindscore botanikken i Grounded højt. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-13 00:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg skal ikke dømme titlen: Legend of Zelda. Jeg har selv spillet 8 God of War spil, og ud af dem er man kun Krigsgud i 1 af dem til PSP... Og så i åbnignen af 2'eren. Kratos bruge meget lidt tid på at være krigsgud, i forhold til hvor meget han fører krig. Yggdrasil: Verdenstræet som man benytter til at rejse mellem de forskellige riger, i GoW er måske også værd at nævne i forhold til botanik.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-06-13 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan har vi misset Donkey Kong, både i forhold til botanik, men også i forhold til et navn der ikke giver mening! Aben er jo ikke et æsel Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-13 23:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard i forhold til et navn der ikke giver mening! Aben er jo ikke et æsel Der er vidst noget med at det er en fejloversættelse eller misforståelse af hvad Donkey betyder på engelsk... Ingen grund til at undersøge den slags, inden et produkt sendes i trykken. 😅 Det er lidt ligesom med "It's me, Mario!" Som han slet ikke siger, men er vores fortolkning af de japanske ord for "Super Brothers" eller noget i den retning. Jeg har kun spillet Tropical Freeze og kan ikke huske noget botanik der var særligt specielt... Eller.. der var godt nok mange bananer og så er der jo selvfølgelig altid noget særligt i tropiske planter der er indkapslet i is. Det var også gældende for det første Crysis. Tillagt 2026-06-13 23:19: Tropical Freeze var virkelig godt. Jeg burde spille mere Donkey Kong.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-14 08:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Botanisk har Tropical Freeze altså noget kørende for sig, med sine frugter. Det havde jeg bare glemt. 🧔🏽👍🏼 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-15 01:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-15 06:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? At bedømme ud fra coverbilledet, vil jeg bestemt mene at det er tilfældet. Men det er svært at score det, når man ikke har spillet... ....Bortset fra at vores skala frem til nu bare har benyttet sig af Højt eller Lavt... Så tør jeg godt blindscore botanikken i Grounded højt. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Holmegaard 2026-06-13 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan har vi misset Donkey Kong, både i forhold til botanik, men også i forhold til et navn der ikke giver mening! Aben er jo ikke et æsel Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-13 23:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard i forhold til et navn der ikke giver mening! Aben er jo ikke et æsel Der er vidst noget med at det er en fejloversættelse eller misforståelse af hvad Donkey betyder på engelsk... Ingen grund til at undersøge den slags, inden et produkt sendes i trykken. 😅 Det er lidt ligesom med "It's me, Mario!" Som han slet ikke siger, men er vores fortolkning af de japanske ord for "Super Brothers" eller noget i den retning. Jeg har kun spillet Tropical Freeze og kan ikke huske noget botanik der var særligt specielt... Eller.. der var godt nok mange bananer og så er der jo selvfølgelig altid noget særligt i tropiske planter der er indkapslet i is. Det var også gældende for det første Crysis. Tillagt 2026-06-13 23:19: Tropical Freeze var virkelig godt. Jeg burde spille mere Donkey Kong.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-14 08:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Botanisk har Tropical Freeze altså noget kørende for sig, med sine frugter. Det havde jeg bare glemt. 🧔🏽👍🏼 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-15 01:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-15 06:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? At bedømme ud fra coverbilledet, vil jeg bestemt mene at det er tilfældet. Men det er svært at score det, når man ikke har spillet... ....Bortset fra at vores skala frem til nu bare har benyttet sig af Højt eller Lavt... Så tør jeg godt blindscore botanikken i Grounded højt. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-13 23:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard i forhold til et navn der ikke giver mening! Aben er jo ikke et æsel Der er vidst noget med at det er en fejloversættelse eller misforståelse af hvad Donkey betyder på engelsk... Ingen grund til at undersøge den slags, inden et produkt sendes i trykken. 😅 Det er lidt ligesom med "It's me, Mario!" Som han slet ikke siger, men er vores fortolkning af de japanske ord for "Super Brothers" eller noget i den retning. Jeg har kun spillet Tropical Freeze og kan ikke huske noget botanik der var særligt specielt... Eller.. der var godt nok mange bananer og så er der jo selvfølgelig altid noget særligt i tropiske planter der er indkapslet i is. Det var også gældende for det første Crysis. Tillagt 2026-06-13 23:19: Tropical Freeze var virkelig godt. Jeg burde spille mere Donkey Kong.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-14 08:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Botanisk har Tropical Freeze altså noget kørende for sig, med sine frugter. Det havde jeg bare glemt. 🧔🏽👍🏼 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-15 01:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-15 06:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? At bedømme ud fra coverbilledet, vil jeg bestemt mene at det er tilfældet. Men det er svært at score det, når man ikke har spillet... ....Bortset fra at vores skala frem til nu bare har benyttet sig af Højt eller Lavt... Så tør jeg godt blindscore botanikken i Grounded højt. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-14 08:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Botanisk har Tropical Freeze altså noget kørende for sig, med sine frugter. Det havde jeg bare glemt. 🧔🏽👍🏼 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-15 01:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-15 06:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? At bedømme ud fra coverbilledet, vil jeg bestemt mene at det er tilfældet. Men det er svært at score det, når man ikke har spillet... ....Bortset fra at vores skala frem til nu bare har benyttet sig af Højt eller Lavt... Så tør jeg godt blindscore botanikken i Grounded højt. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
ChiliConCarnage 2026-06-15 01:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-15 06:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? At bedømme ud fra coverbilledet, vil jeg bestemt mene at det er tilfældet. Men det er svært at score det, når man ikke har spillet... ....Bortset fra at vores skala frem til nu bare har benyttet sig af Højt eller Lavt... Så tør jeg godt blindscore botanikken i Grounded højt. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-15 06:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Har ikke selv spillet Grounded, men er botanik ikke en afgørende del af spillet, ud over dyr/insekter ?? At bedømme ud fra coverbilledet, vil jeg bestemt mene at det er tilfældet. Men det er svært at score det, når man ikke har spillet... ....Bortset fra at vores skala frem til nu bare har benyttet sig af Højt eller Lavt... Så tør jeg godt blindscore botanikken i Grounded højt. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-16 20:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okay, vi har fundet en vinder på den botaniske skala. Jeg ved ikke hvor meget andet, det kommende spil The Florist - Gardens of Death har kørende for sig. Men jeg tror godt man kan se frem til stærk botanik. 🪻🌺🌷🪷🏵️🥀Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
ChiliConCarnage 2026-06-16 22:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ..og hvad med Plants vs Zombies Havde staklerne i Walking Dead bare haft flere planter så havde de horder af Z's sgu haft et alvorligt problem 🪴🧟♂️ Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-19 11:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en der elsker at snorkle og fridykker i den virkelige verden, så har vi altså forsømt at nævne nok spil med god undervands-botanik. Både Sword of the Sea og naturligvis Abzû har nogle ret gode vandplanter og tangskove. Vi har slet ikke været nok inde på makroalger i den her tråd. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-06-30 07:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han er nok mere socialt akavet, end egentlig sej. Men hvis vi scorer ud fra mindeværdige hovedpersoner, så ligger Ape godt i svinget. Og jeg synes at vi manglede en god kaktus.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-07-12 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det første Trine har sådan rimelig generiske Fairytale-botanik. Men i går tog jeg og min søn hul på 2'eren og for fanden, de har oppet sig! Der er selvfølgelig klassikere som kæmpe svampe og græskar som man kan bruge til hoppepuder, men man kan også f.eks. manipulere svampene med sin magi, så de strækker sig og man dermed flytter de platforme som de udgør. Men endnu vigtigere: man kan omdirigere vand via. gamle hule træstammer, som man så kan vande planter med, så de vokser. På den måde kan man f.eks. få et kæmpe kålhoved til at gro, så en gigantisk snegl lokkes og flytter sig, hvilket skaber en åbning og baner vejen frem. Formidabel botanik! Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Holmegaard 2026-07-15 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er det efterhånden nogle år siden jeg havde fat i det, men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Like Comment Share 1andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
andershede 2026-07-15 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎. Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil.Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-07-15 13:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Holmegaard men hav Rayman 2 ikke ret meget botanik kørende? Kan ikke huske om vi har nævnt Rayman 2 længere oppe i tråden. Men serien som helhed er i hvert fald nævnt er sted længere oppe i tråden. 😄 In reply to: @andershede Der er gået Søren Ryge i denne tråd, synes jeg 😎 Mere Morten DD og der passer mig rigtig godt! In reply to: @andershede Jeg tror jeg forventer din have er ret spændende, Emil. Vores grund er meget lille og omgivet af nærliggende naboer og til den ene side af hækken meget lav, over mod nogle folk, som vi kommer rigtig godt ud af det med. Så der er prioriteret godt naboskab over eventyrlig vildnæs herhejemme. Havde jeg en stor Naturgrund - så skulle du kraftedme komme og se en blanding af vild natur og menneskeskabte udsmykning der ville sige spar 2! Og så vil jeg lige sige, at det altså.vse Holmegaard der startede Botaniksnakken her i tråden, ved at høre om man kunne sende spørgsmål om det emne ind til Spilstrøm Podcasten. 😅 Men..... Han var nok Pandora og jeg var æsken... Eller flasken.. Eller krukken. Pandoras krukke. Der er jo folk her på siden, der mener at det er vigtigt at man holder sig nøgternt til de tidligst beskrevne og bevarede kilder af myter. 😊 Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
jakob3k 2026-07-15 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Tillagt 2026-07-15 14:00: I forhold til min have og Trine 2 så har vi dog haft vores gigantiske Congosnegl ude og blive luftet i køkkenhaven. Den fik dog ikke lov til at æde vores kål... Men smage på klatrebønnerne, det måtte den da. Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-07-15 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k Har du nogensinde fået at vide, at dine unger ligner hjemmehæklede croissanter? Nej, men der er mange der nævner at de ligner mig på en prik. Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
manutdxdk 2026-07-15 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Du må selv vurdere ud fra mit profilbillede, selvom det er lidt pixeleret. Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-07-15 19:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg tror du skal undgå solen i noget tid. Du er blevet noget rød. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer ud, før solen er gået ned, fra nu af. Og selvom du selv ser velfriseret ud, på dit profilbillede, bør du måske overveje at smutte forbi en frisør, hvis du døjer med varmen. 🥵 Tillagt 2026-07-15 19:06: Det samme er gældende for dig, Jakob.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123